Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
23.04.2008 15:56 - Първото ми разочарование
Автор: fenris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5280 Коментари: 47 Гласове:
0



Участвах в конкурс за разказ! Провалих се не го спечелих, дали съм се провалил или не това е въпрос на дебат, който сега не ми се води! Това бе първото ми по -голямо разочарование по моя творчески път! Все пак не смятам да се отказвам а ще продължавам да пиша, дори само за тези, които ме четят тук! Благодаря ви! Дано този пост не ви състави грашно мнение за мен, но реших, че трябва да знаете! Няма да посочвам конкурса, защото вече няма смисъл! Все пак това е първата ми стъпка накриво като писател (нереализиран разбира се) и имам нужда да го споделя с някой, това сте вие! Благодаря ви!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunflower - не се притеснявай
23.04.2008 16:03
човек на колко конкурси на полето на живота се явява и губи, губи, губи ... докато не почне да печели, пък какво остава за литературни такива. ще ти кажа само едно нещо дето съм научила през дългия си и нелек живот /цитирам една литературна героиня, на която съм забравила и името и образа, ама карай/: вероятността да спечелиш конкурс се увеличава многократно, когато започне да не ти пука дали ще го спечелиш :))))
цитирай
2. fenris - абе нали
23.04.2008 16:12
ми беше първица и за това реагирам може би малко емоционално, но карай, трябваше да го излея и се сетих да го направя тук! Благодаря ти sunflower!
цитирай
3. krotalka - Горе главата!
23.04.2008 16:18
Аз съм ти редовен читател. Майната им на конкурсите. Пиши за себе си. Пиши за нас. Ние те оценяваме. Ще дойде и твоето време само не преставай да пишеш.
цитирай
4. fenris - ами няма да
23.04.2008 16:22
спирам, защото ми харесва да го правя, просто ми стана гадно и да ти кажа се замислям дали има смисъл дали да се ходи и участва в конкурси!
цитирай
5. krotalka - Пиши за собствено удоволствие!
23.04.2008 16:33
Заразихте ме. И аз се повлякох по вас. Сега, каквото и да правя на ум все нещо пиша.
цитирай
6. demoniceye - Споко.:)
23.04.2008 16:35
На следващият ще успееш, сигурна съм.
цитирай
7. fenris - demoniceye
23.04.2008 16:37
благодаря ти! krotalka аз това правя, а и вече не смятам че конкурсите са нещо специално! Сега мога да кажа, че съм участвал и какво, голям праз!Остав това ами закъсняха с повече от месец с оповестяването на резултатите, че накрая вече ми беше почти все едно дали ще спечеля или не!
цитирай
8. nikita6864 - ІІ >>><<< ІІ
23.04.2008 16:40
С един конкурс творческият път не свършва! Аз също много те харесвам и се радвам, когато в моят blog.bg видя твой постинг :)
Поздрави и :* :)
;;;:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::;;;

http://www.youtube.com/watch?v=C7fgT-2H-ao
цитирай
9. fenris - deya
23.04.2008 16:41
ще си призная, че малко се сдухах, но няма значение, вече не ми дреме, но понеже нали съм начинаещ в писането и лесно се сдухвам, още нямам опит в това, но пък бързо се уча! Благодаря ти, весели празници и на теб!
цитирай
10. fenris - nikita6864
23.04.2008 16:42
уцели с тази песен в десятката, благодаря ти! Благодаря ти и за подкрепата! Радвам се че имам такива приятели тук!
цитирай
11. анонимен - абе не е точно така,
23.04.2008 16:50
таланта или го имаш или го нямаш. Не е нещо, което може да се развие с упражнение. Важното е,че си доволен че блогерите те харесват.
Пък истинските разбирачи - кучета ги яли.
цитирай
12. fenris - ами благодаря ти tlnet
23.04.2008 16:51
за ласкавото ти мнение, ама другите не кучета а вълци ще ги ядат!;)
цитирай
13. buboleche - правилно,
23.04.2008 17:21
няма да се отказваш.
цитирай
14. inamay - ..**.
23.04.2008 17:34
Нали си ми учителят... по непукизъм! Поздрави за първия урок по навлизането в "неоромантизъм", т.е. в свят без романтизъм, но пък те прави по-богат, откъмто късане на нерви и недоверие. Завръзваш нервите (така стават винаги по-здрави), а недоверието го връщаш, абе, просто го захвърляш...
Успех, приятелю, на твоето си поприще! Ти знаеш как да го вървиш... напред! :)))
цитирай
15. elineli - EL :)))
23.04.2008 18:10
На мен ми е интересно тук,затова идвам.Състезания в живота всякакви,и все с победител,който не винаги ще си ти.Важното е да се забавляваш живеейки :))))
цитирай
16. anastasiia - И от мен една слънчева усмивка...
23.04.2008 18:27
...която означава нещо като "горе главата":)))
Ти вървиш по своя път...Обичаш това, което правиш...Това е същественото!...
Винаги те чета с удоволствие!
...Продължавай да обичаш това, което правиш...:)))
цитирай
17. essy - Ти го спечели, Фенриз !
23.04.2008 18:55
Спечели го с това, че се престраши да участваш в този конкурс!
Спечели го с това, че мери сили с доста утвърдени имена!
Спечели го с това, че идеята на твоите разкази беше много по-добра от на другите конкуриращи се разкази !
Спечели го с това, че те бяха написани от сърце и душа, а не просто заради бройката!
Не си се провалил, Фенриз, ти спечели много повече от другите! :)))
цитирай
18. fenris - добре buboleche
23.04.2008 18:59
няма обещавам!:)Просто ми е терсене!
цитирай
19. fenris - inamay
23.04.2008 19:01
и ученика учи сега учителя? Благодаря ти! Може би в моето положение има само един път нагоре? НО в момента горе ми е доста далече, но аз обичам предизвикателствата!
цитирай
20. fenris - elineli
23.04.2008 19:02
права си, абе то и за това не трябваше да се връзвам толкова, но...нали ми е за първи път! А обикновено състезанията си ги печеля!;)
цитирай
21. fenris - anastasiia
23.04.2008 19:05
Аз пиша с удоволствие, а ти ме четеш с удоволствие, както и другите ми приятелчета тук, ами какво повече ми трябва? Я майната му на конкурса!:)))Благодаря ти!
цитирай
22. fenris - essy
23.04.2008 19:06
Достатъчно ми е че спечелих теб и всички останали тук! Благодаря ти за вдъхновяващите думи!Страхотно се почувствах!
цитирай
23. fenris - Благодаря ви
23.04.2008 19:26
за подкрепата имах нужда! А писането за мен вече е като дишането, не мога да спра, мога само да се науча да дишам под вода или да пиша под вода!;) Весели празници на всички ви и нека късмета върви пред вас!
цитирай
24. viki11 - постоянно ме бият по главата, когато реагирам емоционално.
23.04.2008 19:38
Дай го тук тоя разказ, ние да го журираме. Хубаво е да послушаш и критиките на истинските специалисти. После ще решиш, къде са прави, и къде не са.
цитирай
25. fenris - ами
23.04.2008 19:50
http://fenris.blog.bg/viewpost.php?id=140716
http://fenris.blog.bg/viewpost.php?id=141021
http://fenris.blog.bg/viewpost.php?id=140742
Това са разказите! Оценявайте!:)
цитирай
26. анонимен - Прочетох само първия разказ,
24.04.2008 08:36
но много ми хареса. Страхотен е, възхищавам се на погледа който хвърляш!
И къде можем да намерим някой от спечелилите разкази? Сравнение да направим...
цитирай
27. fenris - ето alyson
24.04.2008 08:56
http://konkurs.litclub.com/
И ти благодаря за милите думи!
цитирай
28. cefulesteven - Навремето написах един разказ: ...
24.04.2008 09:07
Навремето написах един разказ: "Лист подобен лодка и раковина", написах го в период който очаквах и да бъда, и да не бъда отличен на конкурс, който приемах като особено важен за мен. Вече много бях и печелил и на много не бях отличен. Трябва да ти кажа, че в регионален от тези конкурси които се организират в градчето ни, никога, никога, никога не съм бивал сред отличените, но пък в национални съм успявал.
Познато ми е и едното чувство и другото. И предварително, за да се освободя от това чувство, написах, това което вече знаех, но като разказ, става въпрос за "Лист подобен на лодка и раковина". Винаги го има субективното, винаги ги има критериите и дори да си улучил тези които са на журито, при добър конкурс с голяма конкуренция, председателя на всяко жури е винаги случайността. Късмета печели конкурса. Късмета и не печели, но не се знае като изгубиш какво ще спечелиш. Връщам се на времето когато написах разказа и когато не бях отличен на конкурса. За добро се оказа, а месец след това спечелих друг по-значим, за който изобщо не очаквах. И още месец след това, още един. Още по значим.

Трябва да се настроиш от сега, че през това ще мине една значителна част от живота ти. Не спечелени, за да има и спечелени.

:)
цитирай
29. fenris - приятелю cefulesteven
24.04.2008 09:41
току що написах подобен разказ! Благодаря ти! Имах нужда и от твоят поглед над нещата, май си прав, ще участвам още, а ако не стане голя работа, знам, че все някога ще стане!
цитирай
30. kleopatrasv - Fenris
24.04.2008 12:08
Нека божествените те съдят- не земните !
Престани да се вайкаш ,Маестро !Това е просто един конкурс , предварително предначертан и организиран със някаква цел!
Следващият път като организирам и аз такъв , специално ще ти пратя покана !
На лични мисля , че доста добре обсъдихме как трябва да приемаш неуспехите си !
А, правилния път към успеха , както е казал Фрост е плавното и бързо преминаване от един неуспех към друг !
Научи се да губиш много пъти , за да спечелиш веднъж както искаш !
Не си поставяй препятствия и не хленчи !
Твори , Творецо , че няма време !
цитирай
31. fenris - мерси принцесо
24.04.2008 12:20
днес вече не хленча а пиша, ли пиша! Благодаря ти!:=)
цитирай
32. cecka1504 - Да споделя и аз за моите опити в пи...
24.04.2008 14:41
Да споделя и аз за моите опити в писането на разкази. Преди много години, когато бях в 8-ми клас в училище обявиха конкурс на тема "Човека и космоса". Не знам от къде се появи в мен желание да участвам, но странното беше, че спечелих първо място в училище, после и на градския конкурс. Чак до окръжния стигнах. Е, там явно е имало по-големи таланти от мен, успях да грабна само поощрителна награда. Спомням си, че писах този научно-фантастичен разказ без да имам особени познания в областта, но пък какво се получи...
С това участията по конкурси приключи. Пишех за собствено удоволствие и по-скоро от желание да споделя младежките си терзания.

На теб, fenris, желая много, много творчески успехи!!!
цитирай
33. fenris - благодаря ти цеци
24.04.2008 14:46
за насърчението, а и днес вече настроението ми е страхотно!:) А аз си падам по фантастиката значи имаме обща кръвна група по този аспект!
цитирай
34. cecka1504 - Да си призная не съм чела много фа...
24.04.2008 18:22
Да си призная не съм чела много фантастика. Някои от книгите, които ми попадаха, ми идваха прекалено фантастични :))) Виж, филмите на тая тема по ги обичам.
цитирай
35. fenris - е филмите
24.04.2008 23:03
и мен ме кефят! Но пък и напоследък качествена фантастика няма много1 научна и фентъзи да! Но не и фантастика!
цитирай
36. jenajena - :)))
25.04.2008 10:02
Винаги се е смятало,че творците творят за другите,а и повечето творци го твърдят.Според мен творците творят на първо място заради себе си-просто защото нещо напира отвътре и трябва да излезе.За да не се взривиш.За да оцелееш и да можеш да продължиш напред.Нещо като бебето,което трябва да излезе от утробата на майката,когато му дойде времето,за да оцелеят и двамата.После идват хората…И после конкурсите…И последните са и последни по важност в целия процес.Първото ти носи най-голямо удоволетворение,защото нищо не може да се сравни с усещането да създаваш,да ” раждаш” нещо ново ,уникално и неповторимо.ТИ.А когато има и хора,които да те четат-значи си струва да го правиш.Усещането да спечелиш конкурс е прекрасно изживяване,но си е истински късмет.Защото в една творба всеки открива донякъде себе си и всеки я вижда през своята призма.И много зависи точно кой ще я оценява и точно в каква светлина ще се види в нея.Всичко е относително.Трудно можеш да се харесаш на ВСИЧКИ,и е трудно да се случи в журито да са точно тези ,на които се харесваш.И все пак ти пожелавам от сърце да ти се случва!!!До тогава,а и след това ти имаш най-голямото удоволствие на света-да ТВОРИШ.И да бъдеш себе си.Просто пиши!
цитирай
37. mamas - Млади приятелю,
25.04.2008 14:56
В много от изказаните мнения откривам по нещо, което и аз бих искала да ти кажа. Особено ми допадна това преди моето. И още едно (на kleopatrasv) искам да потвърдя - повечето конкурси, на които съм водила ученици за участие, са нагласени.Сигурно е така и с литературните.
Важното е, че ние те харесваме!
цитирай
38. fenris - jenajena
25.04.2008 16:15
уцели право в десятката с този пост, наистина е като раждане, бих отишъл и в другата крайност и да го нарека оргазъм на ума! Усещането е невероятно, особено когато те четат и те разбират, това, което внушаваш с разказа си! Благодаря ти казала си го страхотно!
цитирай
39. fenris - мамас
25.04.2008 16:17
миличка, права си абсолютно си права, какво да ти кажа, заради вас, които ме четете аз пиша и се развивам в тази област и за това от сукалче в писането се превърнах в тийнейджър в него! Благодаря ти!
цитирай
40. primavera - Прекрасна музика
30.04.2008 11:47
си подбрал за фон на изповедта си ! Аз още се страхувам дори да помисля за явяване на конкурс , но на теб искам да кажа нещо и се надявам да те успокои ! Небезизвестният откривател на телефона, когато поискал от банкера си кредит , получил отказ с обяснение , че това е твърде несериозно и нерентабилно откритие, което няма бъдеще и съответно печалба ! Затова съм съгласна със cefulesteven , че конкурсните отличия са въпрос на късмет ! Желая ти да го имаш в количества !
цитирай
41. fenris - primavera
30.04.2008 13:48
Да музиката пасва перфектно, благодаря ти! ЗА момент се бях разколебал , но мисля скоро пак да участвам!:) Благодаря ти за насърчението и един ден тези, които не ме оцениха ще станат за смях нали?;)))
цитирай
42. seabg - дерзай! И аз те подкрепям!
01.05.2008 16:09
Току що прочетох разказът, който е спечелил на въпросния конкурс... отврат!!! не те познавам и от скоро чета разказите ти! Но стилът ти и онези чувства, които обличаш в думи са далеч по приказни от това, което прочетох в "Черният човек". Бог да благослови таланта ти и все така да ти дава наслада от това, което правиш!
Поздрави!!
цитирай
43. fenris - благодаря ти seabg
01.05.2008 16:28
ДА ти кажа от победителите харесах само един и то от вторите награди, не помня кой! Благодаря и за подкрепата!Винаги имам нужда от още едно приятелско рамо! А и твоите стихове също са страхотни!
цитирай
44. seabg - Благодаря ти, Fenris! Може да ра...
02.05.2008 13:09
Благодаря ти, Fenris! Може да разчиташ на това ново рамо. Вълците единаци в глутница са най-силни :)
Слънчев ден!
цитирай
45. fenris - казано на място
02.05.2008 16:40
Благодаря ти!:)
цитирай
46. kelefarn - Поздрави,
08.05.2008 08:18
и добре дошъл в клуба. Иска ми се да ти кажа, обаче, че да участваш си е тръпка и не спирай.
цитирай
47. fenris - благодаря приятелю kelefarn
08.05.2008 08:22
няма да се откажа и ще продължа участията си!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1846432
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!