Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
03.04.2008 14:48 - Еротика
Автор: fenris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2260 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 03.04.2008 14:49


Девойката се завъртя сладострастно. Дупето и се заклати под такта на музиката. Движенията и бяха неуверени, от време на време чупките в кръста следваха тези на таза и той губеше своята самостоятелност. Очите и издаваха лека уплаха и напрежение. Най-странното обаче беше, че това момиче бе чисто голо в това заведение. Огледах я. Изглеждаше ми малка. Тялото и бе хубаво, добре сложено, гърдите и бяха едва напъпили, сякаш бе още малко момиченце. Умората в погледа и обаче издаваше, че е по-голяма. Естествено можех да се лъжа и за двете заключения, защото те бяха взаимно изключващи се. Извърнах поглед от нея и забих нос в тъмното пиво, което вече ближех от повече от час. Девойката се бе появила преди около десетина минути и веднага след това започна да се съблича. Имаше нервност в движенията и усещаше се, че не го прави за удоволствие а някаква невидима сила я кара да свърши това. Естествено коло нея веднага се образува кръг от желаещи да се забавлявят мъже, които извадиха пъчки с пари и започнаха да правят фунийки от тях и да и ги хвърлят. Усетих как тя потрепери, всъщноствидях я. Неприятно и беше да я третират така, но явно нямаше изход и трябваше да го направи. Зачудих се дали тези кретени около нея осъзнаваха какво и причиняват? А тя защо го правеше. Тези мисли ми минаваха през главата докато отпих от пивото си. Повече не се заинтересувах от нея. Огледах се дали скоро щеше да дойде компанията ми. Отзад чувах окуражителни подвиквания, но не им обърнах внимание. Повиках сервитьорката и поръчах още едно голямо тъмно пиво, защото чашата вече ми се бе почти изпразнила. Мразех да седя на празна чаша. Девойката кимна и ми се усмихна. Харесваше ми обслужването тук. По очите и пробяга безспокойство и тя погледна зад мен. Стори ми се че долавям нещо познато в нея. Извърнах се и видях нещо което ме отврати. Девойката танцуваше клекнала на колене извивайки се на земята а мъжете около нея продължаваха да се скупчват около нея и да и хвърлят някакви дребни левчета. Правеха се на пичове за какито не им достигаше самоуважение да бъдат. Огледах се и видях няколко девойки да стоят сами и да зяпат разсеяно. Замислих се дали да не я изведа от там. Но не обичах да се забърквам в неприятности а и тя сама бе избрала да прави това, никой не я насилваше. А дали в действителност беше така. Мамка му, отново се оставих съзнанието ми да ме въвлече в неприятни размисли. Извърнах се сервитьорката бе отишла да изпълни поръчката. Реших да не мисля повече за голото момиче, имаше охрана в заведението, те щяха да се погрижат ако стане нещо. Усетих нечие присъствие от лявата ми страна. Извърнах се беше дошла. Компанията ми, една моя стара приятелка. Усмихнах и се:
-Здрасти, какво си правиш?
-Ами, дойдох да се видим и да потанцуваме като едно време...
Тя прекъсна и се загледа в живописната група зад мен. Изгледа ме:
-Ти защо не си там?.-лицето и бе сериозно.
-Познаваш ме Хеки.
-Именно за това те питам.-отвърна ми тя и се усмихна.
-Ами вече не се подигравам с хората като едно време.
-Извинявай, не исках да те обидя , а и ти никога не си го правил. Да не си станал гей и аз да не знам?
-Не миличка и мога да ти го докажа.-отвърнах аз и я хванах през кръста като страстно я мляснах по устните. Тя ме зашлеви леко, но се ухили.
-Ясно, променил си се, но не съвсем. А тя защо го прави.
-Миличка, остави я тялото си е нейно.
-И ти ме познаваш, знаеш, че се дразня от подобна простотия. В такива случаи не се учудвам, че жените мислят мъжете за прасета.
-Миличка, аз съм мъж забрави ли?.-шеговито подхвърлих аз.
-Ти не си мъж бе, ти си ми приятел.-озъби ми се тя.
-Така лиииии?.-аз се извърнах и отпих от бирата, която междувременно мистериозно се бе появила.
Усетих, че се колебае и се оказах прав:
-Извинявай не исках да ти се зъбя, но не ми харесва това, което става тук. Да отидем в друго заведение?
Замълчах си и се извърнах към дансинга. Момичето вече бе изморено личеше си. В момента се опита да си вземе дрехите и разпиляните пари, но един кретен и дръпна дрехите по-далеч от ръцете и. Мамка му, защо винаги се озовавах в такива ситуации.
-Изчакай малко.-казах на Хеки. Тя ме изгледа учудено.
Станах и започнах да си пробивам път към средата на дансинга. Онзи идиот отново бе дръпнал с метър дрехите и и я караше да лази за тях. Пердето ми падна. Не обичах да се замесвам, но този молеше да го пребият от бой. Рали ме познаваше и чух глъсът и в далечината:
-Слънцееее, недей да се замесваш.
Но вече беше късно. Гневът бе проговорил в мен и постепенно смъкваше кепенците на разума и освобождаваше място за адреналина, който в един момент изригна с пълна сила.
-Остави дрехите и.-изръмжах.
Онзи ме изгледа изненадано. Сякаш не бе очаквал съпротива от никой. Беше едричък с къса коса и тениска от прилепващите по тялото на която пишеше "Yo putta". Зад мен хората почнаха да подсвикват и да протестират, че им развалям представлението. Онзи насъбра смелост от това и погледна право в очите ми. Не трябваше да го прави. Очите ми буквално горяха.
-А кой си ти бе.-отвърна той.
-Малчо, не ти трябва да знаеш, защото после ще трябва да те убия.
Огледах се в суматохата момичето бе успяло да се добере до дрехите и се бе облякло, като сега леко тревожно наблюдаваше зрителната ни схватка. Трябва да си призная, че вече ми ставаше забавно. Този не можеше нищо да ми направи, докато аз на него...
-Разкарай се стоиш ми на пътя. Момичето бе зад мен. Обърнах се към нея и изгледах останалите.
-Никой да не я докосва, ясно?
Видях Хеки, че се приближи до нея и я хвана за ръка. Момичето погледна уплашено към нея след това се усмихна. Двете се отправиха към барът където беше и моето място.
В този момент онзи ме връхлетя. Усетих го като движение. Отдръпнах се леко и му подложих крак. ТОй се преметна и заби глава в една от масите като я преобърна. От челото му течеше кръв, но не беше сериозно. Още две негови приятелчета се включиха в мелето. Единият го фраснах в ченето а другият с лявата ръка в корема. И двамата се завъргаляха в прахта. Дишах тежко, но не от умора а от адреналина навлязъл в младото ми тяло. Дясната ми ноздра потрепваше леко. Останалите не се включиха. Отидох и си седнах на бара до двете девойки. Веднага ми сервираха три бири.
-Изгледах сервитьорката учудено.
Усмихна ми се мило и каза:
-От мен, задето защитихте сестра ми.
Взех моето тъмно пиво Хеки взе нейното светло. Не можех да я накарам да хареса тъмното, все се инатеше. А другото бе за момичето. Погледнах я и директно я запитах:
-Защо правиш това?
Сестра и си беше тръгнала да обсужи други клиенти на заведението. Обстановката постепенно се бе нормализирала.
-Така трябва.
Отговорът и ме учуди. Повдигнах вежди и я изгледах.
-И кой го казва.
-Той.-посочи ми една маса в другият край на заведението.
Погледнах натам. Физиономията ми се стори позната. Беше брат ми. Кучият му син и ми вдигаше наздравица. Отново ме бе предизвикал. Хеки се усмихваше от лявата ми страна. Усмихнах се и аз.
-Хайде да си ходим.-казах аз на Хеки.
-А ти обърнах се към момичето, за да не изпаднеш отново в тази ситуация ела да заемеш временно мястото на приятелката ми Сехмет в момента си почива.
Тя се усмихна. Беше още замаяна за да разбере какво става, но кимна. Попитах я:
-На колко години си?
-На 19.
Почти бях познал, но това тяло объркваше представите ми. Озъбих се на Сет. Прегърнах с една ръка Хеката а с другата новата Сехмет и Амон Ра се отправи към небето.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Днес си неуморим! Страхотен раз...
03.04.2008 15:11
Днес си неуморим! Страхотен разказ! Ако беше по стар и ако не ни деляха хиляди километри щях да поискам да се срещна с героят ти.
цитирай
2. fenris - krotalka
03.04.2008 15:15
Да героят ми е доста комплексен като личност! Благодаря ти! А моят герой можеш и да го срешнеш някой път, когато най-малко очакваш!
цитирай
3. kleopatrasv - Джентълмене,
03.04.2008 16:31
Какво си сътворил ?
Кога успя?
Кой те вдъхнови?
Какъв си сега ?
цитирай
4. fenris - мнооого
03.04.2008 16:42
въпроси принцесо! Много! Вдъхновението ми дойде от една тема в нета! Една жена се възмущаваше на един клип пустнат в vbox, на чисто голо момиче, което се кълчи в едно заведение, май ресторант. Клипа не видях беше премахнат от сайта преди да го видя, но това беше достатъчно за да ми дойде идеята! Кой съм аз? Ами аз съм писателят на това има ме навсякъде! Какъмв съм сега? Усмихнат! Кога успях ли? Днес в обедната почивка и малко преди три! Хараса ли ти?:)
цитирай
5. kleopatrasv - Май ми свършиха определенията ?
03.04.2008 16:59
Какво ще правя след това ?Авангардна постановка, маестро !
Приемай овации !
И целувки , щом се правиш и на еротичен !
цитирай
6. fenris - благодадаря клео
03.04.2008 18:09
приемам ги с дълбоко смирение!:)
цитирай
7. cefulesteven - Поздрави за този разказ. И най-м...
04.04.2008 12:24
Поздрави за този разказ.
И най-малката провокация щом превръщаш в изкуство, а и от нетолкова красивата случка в действителността да направиш приказно с възхита мога само да те поздравя.

:)
цитирай
8. fenris - благодаря приятелю
04.04.2008 12:35
искуството го има навсякъде, понякога на много странни места, а онази девойка, дано има този късмет или поне да се осъзнае!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1846299
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!