Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
11.03.2008 09:33 - Отвличане
Автор: fenris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1800 Коментари: 9 Гласове:
0



-И сега какво?-изгледа го гневно тя.
-Ами да се поопознаем, да се почерпим да...
-Каквоооооо? Първо ме отвилчаш, а после ми се подмазваш. Какво искаш пари ли? Нашите имат, но едва ли толкова, колкото е тарифата ви, на вас...-напрегна се да се отвърже, но материалата от, който бяха направени въжетата бе здрав, без обаче да се впива в китките и.
-Какво искаш, кажи...-тя се напъна още веднъж и след това заплака от безсилие.
-Искам теб.-отвърна простичко той.
-Хахахахах, Господи ами ти вече си ме вързал, твоя съм, къде повече от това.-саркастично подметна тя.
Той се приближи и я развърза, направи го бавно, сякаш да си удължи удоволствието от докосването до ръцете и.
-Искам теб, но само ако ти ме поискаш.-усмихна и се той.
Тя го погледна съсредоточено с кафявозелените си очи за да разбере дали се шегува и после се разсмя. Смехът бе по скоро истеричен, но си личаха и веселите нотки в него.
-Значи , чакай да видя дали съм разбрала правилно...хахахха...Та значи ти ме отвличаш и искаш да ти се хвърля на врътъ от радост и да поискам да съм с теб..-смехът продължи. Той изчака търпеливо тя да спре, сякаш имаше цялото време на света. Постепенно смехът утихна тя бръкна в джоба си и шумно се изсекна. Бяха и потекли сълзи.
-Да в общи линии за това става дума.
Изгледа го с невярващи очи. Беше рус много добре сложен, мускулест, но не прекалено, имаше страхотен задник, и красиви сини очи, направо потреперваше като го погледнеше в тях. Обаче той я бе отвлякъл. При други обстоятелства и по-друго време, нямаше да се поколебае. Но сега? Този за кой се мислеше за принца на Персия?Изгледа го злобно:
-Няма как да стане миличък, ти ме отвлече, от спалнята ми насред нощ превърза ми очите с кърпа за да не мога да видя къде отивам и сега искаш да си легна с теб. Ама ти си много безочлив знаеш ли го? Трябва ли да ти обяснявам как се свалят момичета. Господи ти си побъркан. Не ме занимавай а просто ме пустни да си ходя.
-Не мога, докато не ме поискаш, иначе ще умра метафорично разбира се.-усмихна се той.
-Кое е метафоричното, смъртта ти или оставането ми тук. ТИ не разбираш ли че ме ядосваш повече.
Тя стисна юмруци и зае нападателна стойк. Къдравите и червеникави коси паднаха над лицето и и и придадоха заплашителен вид. Той леке се разкрачи. Изхвърли се към корема му с максимална скорост. Той само се извъртя и я хвана за двете ръце, като я задържа във въздуха сякаш е перце. Краката и се поклащаха на 4-5 сантиметра от пода. Тя го гледаше уплашено в очите, които не изразяваха нищо в момента , освен може би интерес. Той я пустна и тя се отпусна на пода. Адреналинът бе си отишъл, вече нямаше желание за борба. Дори си помисли да го приласкае, нямаше да и е съвсем неприятно, все пак, той беше секси. Мамка му, не можеше, той я бе отвлякъл, бе посегнал на свободата и. А сега копелето я принуждаваше да му се пустне доброволно. Какво да прави? Той продължаваше да я наблюдава съсредоточено. Този манияк не бе в ред. Това изречение не беше както трябва и тя се разсмя. ТОй я изгледа учудено.
-Добре, ще ти пустна, ако после ме пустнеш да си ходя.-съгласи се тя. После щеше да изпрати полицията подире му.
-Не става така Семела.-усмихна се той и се усмихна.
-От къде по...разбира се ти си ме следил, от там и знаеш името ми.-бързо си направи изводите тя.
Той сви рамене, но нищо не каза.
-А как става?
-Трябва да ме поискаш истински.
-Виж сега, ако се бяхме срешнали при други обстоятелства, щях да ти пустна и то от сърце, повярвай ми. Ама ти ме отвлече ко....-той и запуши устата. Тя започна да се гърчи в сълните му ръце, докато истощена не се отпустна в тях. Остави я да се отпусне отново на земята добавяйки:
-Не богохулствай.-и размаха пръст срещу нея. Сякаш се караше на непослушно момиченце. Неясно защо тя се изчерви, първо от срам, после от гняв.
-Не съм богохулствала, щях да те нарека...-тя се прекъсна сама, когато той отново пристъпи към нея.
-Добре де млъквам. Ти какво да не би да си Бог а?
-Ами да.- отвърна Зевс и отвори прозореца. Намираше се във въздуха, под нея се мержелееше Атина, беше идвала веднъж тук и и бе познато. Извърна се уплашено към него и припадна. Събуди се на сутринта леко замаяна и с приятна умора. Сънят бе приятен, поне завърши приятно. След три дена не и дойде, отиде на лекар, беше бременна.



Тагове:   отвличане,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Интересен начин
11.03.2008 13:19
за извайване и предаване на чувства.!?.!?С това доказваш едно емоционално поттвърждение и осезаемо докосване на исканото от теб в пространството.
Обаятелно увличащ и дълбоко еротичен разказ , но с липващи някъде сюжетни, образни описания.
Мисля, че умело си се справил и показал душевното равновесие на отвлечената , но не знам дали са толкова истински намеренията на отвличащия ??
Поздравления !
цитирай
2. fenris - именно
11.03.2008 13:26
това е идеята, опитах се просто с разговор да предам обстановката!Благодаря ти!
цитирай
3. kleopatrasv - Браво " маестро ",
11.03.2008 15:54
знаеш , с какви средства -какво да постигнеш !
цитирай
4. fenris - благодаря
17.03.2008 15:35
за мнението, просто така ми идва!:)
цитирай
5. essy - Не знам как съм пропуснала този разказ !
17.04.2008 16:19
Но сега си наваксах пропуска, прочетох го няколко пъти.
И с всяко прочитане все повече ми харесваше !!!
Невероятни емоции бликат от него и са предадени с много фина еротика...

Не мога да пропусна и да не те поздравя за него :)
цитирай
6. fenris - занчи ти хареса
17.04.2008 16:33
Обичам да пиша митологически разкази!Просто от вътре ми идва!Благодаря ти!
цитирай
7. essy - Да, хареса ми! :)
17.04.2008 16:44
Знам, че обичаш да пишеш такива разкази. И винаги крайният резултат е невероятен - не ти правя четки, просто изказвам мнение :)
И продължавам да бродя из блога ти за да видя какво, къде съм пропуснала:)
цитирай
8. fenris - дано си
18.04.2008 00:03
харесаш още нещо!Благодаря ти! Знам, че не е четка, но ме караш да се чувствам добре, като ми го казваш!
цитирай
9. fenris - zabavnata
28.10.2008 16:31
Напълно съм съгласен, но това тук не е любов! Боговете от митологията не са били положителни герои!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1846523
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!