Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.02.2008 08:01 - Среща на писател с негов герой
Автор: fenris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1712 Коментари: 7 Гласове:
0



Не, че се изживявам като писател, но скоро прочетох една книга "Мастилено сърце" от Корнелия Функе и се замислих....Всеки един разказ, който изписвам е с вложена, по-силна или по-слаба емоция. Героите ми са част от мен, о да, във всеки един от тях има част от мен, в кой повече в кой по-малко. За това те са нещо като мои деца, синове и дъщери. Чрез тях аз изживявам мечтите си, кошмарите си и прочее. Та да се върна на темата, тя е за всички, но най-вече за тези, които пишат. Ако някой път установите, че някой ваш герои е оживял и той ви поиска обяснение:
-Татко, защо съм такъв, защо ме направи такъв.
Имам няколко героя, които не бих искал да срешна на живо, определено, като Снайпера например или Веригата? Те едва ли ще ми зададат въпроса, най-вероятно биха ме ....
Та въпроса ми е какво бихте направили ако се срешнете лице в лице с ваш герои и той ви попита този въпрос? За тези, които не пишат ще перефразирам въпроса, ако сте имали въображаем приятел и той оживее?





Тагове:   писател,   негов,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
25.02.2008 09:09
да си писал разказ за жена, която забременява и не казва на бащата!?!?... или пък за някоя изкусителка... второто може да е доста стимулиращо :) усмихнат и влюбен ден
цитирай
2. fenris - за първото съм писал
25.02.2008 09:15
и за второто, да ти кажа някои от героите ми имат право да са ми сърдити viketoriq, но няма да ги виня!
И на теб същото!:)
цитирай
3. kleopatrasv - Относно израза" кои са те "
25.02.2008 09:39
По принцип ние създаваме героите си , а не описваве даден човек!Това,че според теб някой от тях може да оживее в реалния свят и да дойде от въображаемия ---трябва да те радва!Всъщност дотолкова добре си го пресъздал, че той оживява в нашето подсъзнание.Дано не срещнеш всичките си герои, но да се сблъскаш с някои от тях.Това са може би хора , които ти самият искаш да са такива и сигурно някои ще заприличат на тях.
цитирай
4. fenris - така е kleopatrasv
25.02.2008 09:42
, но си съгласна, че някои от тях не са за среща нали? А наистина с някои се сблъсках, след като ги създадох, но не самите герои, аобикновени хора приличащи на тях, но пак бе вълнуващо!
цитирай
5. bizcocho - :)
27.02.2008 01:05
dokato sa sazdavani,te sa i prejivqvani:).
6oka vinagi e nai-silen pri parviq sblasak.:)
sled kato pri parviq sme izdarjali...vav vtoriq 6te oceleem!:)
no te ne sa glupavi i sa6to znaqt tova i nadali 6te doidat,
za6toto,ako nie ve4e gi poznavame,to te nas - ne!:))))))))i taka se okazvat v po-neizgodna poziciq ot na6ata.
цитирай
6. fenris - до bizcocho
27.02.2008 10:05
май си права, но някои от тях може да не мислят толкова логично, а просто да се любопитни, други, просто искат да си отговорят на някои въпроси! Трети да искат отмъщение! Водещето при хората е любопитството а те са хора в повечето случаи!:)
цитирай
7. fenris - zabavnata
28.10.2008 16:18
Права си, а и те не биха те нападнали очи в очи!
Благодаря за отговора!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1846517
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!