Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.01.2008 16:02 - Как стимулирам писането и как то ми помага
Автор: fenris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1895 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 17.01.2008 16:09


Това са две мои есете да ги наречем, защото не се сещам за друго название! В тях аз успях да излея това, което ме мъчи, така успях да се освободя! Ще съм ви благодарен, ако ги прочетете и да си кажете мнението по въпросите, които зададох по-долу! Оказа, се че писането е един деобятен космос и аз все още осъзнавам, колко възможности крие то! Благодаря предварително
Болка
Гледам и не вярвам на очите си, на ушите си , на сетивата си!Има само болка! Болката ме заобикаля от всякъде и аз съм като разкъсван отвсякъде! Всеки дърпа към себе си! Всеки иска внимание иска да се съобразя с него с неговите желание! А моите желания? Те нямат значение, вече свикнах, с това! Моите мечти са чуждите, моят живот е този на другите! Аз живея живот назаем! Когато се опитам аз да решавам, съдбата се намесва и аз отново се съобразявам! Моят живот е на другите и те само ми дават техният назаем! За да мога и аз малко да се зарадвам, за малко да изпитам радост! Макар и за малко! Когато всичко изглежда, че се оправило, тогава отново се появява нещо и отново аз заживявам живот на заем! Аз съм отшелника, гостът, приятелят, изтривалката на чувства!Аз съм забравилият какво е личен живот! Трябва да се боря със зъби и нокти за всяка моя мечта и когато я изпълня, се появява нещо, което ме кара да я зарежа, след като тя е вече факт! За да градя нова, поради някаква причина! Болката писъства в живота ми постоянно, вече ми е като верен приятел, като другарче по чашка! Тя единствано ме разбира, вече се питам има ли смисъл! И винаги си отговарям, че има ! Но кога ще дойде този смисъл?
Нали съм писател? Да бе дрън, дрън нищо не съм аз само си вадя душата пред другите и я разпъвам на кръст! Доставя ми удоволствие да бъда използван да бъда употребен и захвърлен, да бъда разпънат на кръст! Емоциите ми вече ме болят, но все още търся нови, от които лболката само се увеличава. Емоционален мазохист съм аз, не мога да се откъсна от това желание, убийствено желание да бъда с някой, нищо че той ме използва, но да съм с някой! Бях силен, бях смел, вече емоциите ми ме раскъсват, отнемат силата ми, търся я отново, но тя е толкова далече, че само мога да я докосна за секунда и ме наблюдава, както се наблюдава експеримент в лабораторни условия! Искам някой да направи нещо за мен, поне малко, умолрих се всичко аз да правя да давам, да давам и в замяна да получавам трохи! Малки дребни трохи, те вече не ме задоволяват, повече компромиси не мога да правя със себе си! Вече искам всичко или по -добре да не получавам нищо! По -добре някъде далече сам, но не самотен! Вместо самотен сред другите! Имам нужда да избягам, далече, далече и не мога да устоя да последвам дивите си братя в горската пустиня, пустиня за някои красив дом за нас!Там ще вия, но ще има кой да чуе гласът ми!


Има един слънчев лъч в живота ми, дано и той не угасне!
Оправяйте се без мен писна ми!Писна ми от всички , които само вземат от мен а нищо не дават! Писна ми да живея живот назаем! Вече слагам край на глупостите, скоро ще разберете как!



Тагове:   как,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. belle - :)
17.01.2008 16:13
Абсолютно винаги ми адски инетерсно да те чета,а сега тези изповеди ме карат да ти се възхищавам още повече.
цитирай
2. fenris - Миличка радвам се, че са ти харесали
17.01.2008 16:18
понякога пиша така за да се освободя, а като се освободиш ставаш и по красив вътрешно нали?;) Благодаря ти , че ги прочете!
цитирай
3. benra - :-)))
17.01.2008 16:42
хей, колега.С паралела писане-секс ме уби.Така си е-едното има заместител, другото -не.Когато някой пишещ каже,че не му пука дали го четат и дали го харесват, не му вярвам.Защото знам-важно е да знаеш,че някой е докоснат от написаното от теб,че го е изчел,че го е почувствал,че го е докоснало.И понеже караме по допирателната със секса-може би това е момента на творческия оргазъм-читателското докосване.Поздрави и пиши!
цитирай
4. fenris - ехххх benra
17.01.2008 16:46
ти си талант, разбрала си връзката! И го каза толкова добре! Ще пиша, изповедите са стари случаи, но просто ми хрумна да ги публикувам, а да усетя настроенията на колегите като теб! Читателското докосване наистина е истински оргазъм, особенно , когато читателят е усетил идеята ти! Благодаря ти и ще пиша , аз не мога да спра, то наистина е като нуждата от храна, питие и секс поне за мен!
цитирай
5. fenris - миличка bluebird
17.01.2008 16:48
Това е , това са моите оръжия, и винаги ги размахвам, до предела! Благодаря ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1846353
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!