Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
21.12.2007 08:59 - Сами на Коледа и Нова година?
Автор: fenris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5682 Коментари: 21 Гласове:
0

Последна промяна: 21.12.2007 09:18


Вървя по улицата и наблюдавам, хората, забързани да копуват подаръци, намръщени! Влизам в магазин с разпродажба за да погледна за какво става дума! Господи изумих се, по лицето на нито един няма усмивка, нали идеята е да доставяме удоволствие, радост на тея които обичаме, но с тези физиономии как би станало това?! И след това сигурно си мислят /след като отсрешният е приел подаръка и си е казал учтивости, най-често банални от сорта на нямаше нужда/, оттървах се и тази година! Щурат се като мухи без глави! Прииска ми се да се отдалеча и да остана сам на Коледа и Нова година! Принципа на тези празници е станал  много комерсиален и задължителен, сякаш не е вече искам да направя  а трябва да го направя! И защо? Реших тази година да искарам празниците сам, искам да видя какво е, може пък да ми хареса да си почина от глупостите, които ме заобиклаят, на чаша вино и един хубав филм! Е вероятно не само един! Искам да ви призова към това да празнувате Коледата както ви се харесва, бъдете себе си или поне Новата Година бъдете такива, Коледата все пак е за семейството! Весели празници нови приятели! Радвам се че влязох тук! И по дяволите сивото ежедневие!
image
А вие как ще прекарате празниците?



Тагове:   нова,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fenris - искам да
21.12.2007 09:31
благодаря на няколко човека, които ме посрешнаха добре тук!
на Стефчо, който ме светна за това приятно място!
На Фиби за красивата и поезия!
На Славчето за подкрепата!
На блубърд, за дето събуди музата в поезията у мен!
На бенра и цецка и даньолка за дето четат разказите ми!
Иска ми се да изброя всички, просто ви благодаря!
цитирай
2. presly - Това най-много
21.12.2007 10:18
ми хареса от всичко твое, което прочетох ;)
Аз принципно не обичам официалните празници, макар много да обичам да правя подаръци- очаквания, определно държание, ала-бала...
Вече ме запомниха, че черпя без повод и просто така за компанията, добрият разговор или просто щото ми е кеф.
Желая ти много щастливи моменти и когато имаш нужда да има човек до теб, щото това за мен се оказа най-трудно- хора много, но когато отчаяно се нуждаеш от ръка, поглед, дума...0. Успех!
цитирай
3. fenris - благодаря ти
21.12.2007 10:21
беше ми писнало от истърканите лафове и помпозните глупости, да ти кажа и при мен е така, когато ми трябва няма никой! Но едно мога да ти кажа, хареса ми реакцията ти, дали ще станем приятели с теб не знам, но ти пожелавам успех! Поне веднъж се усмихни на Коледа и Нова Година не само за другите а за себе си! Пожелавам ти го от сърце!
цитирай
4. damnation - Коледните празници, от както се ...
21.12.2007 11:37
Коледните празници,от както се помня,винаги са били свързани само с кофти ситуации и разбити мечти,та тази година,като изключим нужната доза внимание за семейството,смятам да си се отдам само на себе си.
цитирай
5. cefulesteven - И аз ти благодаря:) И весели пр...
21.12.2007 14:53
И аз ти благодаря:)
И весели празници.
цитирай
6. fenris - към damnation
21.12.2007 17:12
Празниците са за да се почувстваме хора!Успех!
цитирай
7. fenris - до cefulesteven
21.12.2007 17:12
Весели празници и на теб!
цитирай
8. inamay - А вие как ще прекарате празниците?
21.12.2007 18:11
За първи път няма да се съобразявам с ширещото се общо мнение, че тези дни са, за да се обезумява по подаръци, т.е. аз ще съм "безподаръчно-разумна", но мъничко не съвсем. Напук на общество, в което все по-малко се чете, ще подарявам книги. Надявам се поне на малко просветление!
А иначе, самотата е най-доброто занимание на празник сред веселбата на приятели... Май ще съм там!
Наздравица за теб и... успехи!:-)
цитирай
9. fenris - exxxxx
21.12.2007 19:11
ти си от мойта партия направо си умирам за книги, обожавам ги! Успехи и на теб! ПС.А какви книги подаряваш?
цитирай
10. анонимен - аз какво да пожелая
21.12.2007 21:51
не обичам тези пожелания и изкуствени усмивки... но ви пожелавам на всички да нямате празници, карат ме да се чуствам празна. пожелавам ви пълници... и нека Господ бди над вас :)
цитирай
11. fenris - ами
21.12.2007 22:29
аз за това зададох темата! НАкрая да не сме емоционално празни и искуствени а пълни и естествени след почивката! ;)
цитирай
12. bidbilionka - ... Късмет
21.12.2007 22:36
Май сама няма да мога да съм,дори и да искам, така че най-вероятно с приятели (силно казано) и взела в обятията си стъклената чаша препълнена с чувства. :) Ххех - дано е весело!
цитирай
13. fenris - разбирам те
21.12.2007 22:58
днес получих предложение да го искарам с приятели, още не съм казал да и вероятно няма да го направя! Иначе чашата с чувства ще я има и при мен пред телевизора с някой приятен филм/имам много такива/! Наздраве! Знам че ще е весело и при теб и при мен!
цитирай
14. tera - Я иди с приятелите, не се занасяй :)
22.12.2007 15:44
Имаш сигурно достатъчно други възможности да си сам и да правиш равносметки.
Иначе еуфорията за Коледните подаръци ми е противна - мъчиш се да зарадваш някого, пък не си сигурен дали ще му хареса и маса време губиш да обикаляш напред-назад.
Затова тази година - подаръците в пари, който каквото иска да си купува, пък и дори да ги изхарчи просто така - нека да е с кеф.
А и освен това не смятам, че трябва да е весело само по празниците и си се веселя всеки ден. Пожелавам го и на вас! :)))
цитирай
15. fenris - ами
22.12.2007 16:24
разбрала си гледната ми точка :)!
цитирай
16. belle - Първо за кой ли път ще ти кажа, че имаш ...
23.12.2007 12:17
Първо за кой ли път ще ти кажа,че имаш заразителен оптимизъм.Второ няма да си сам на празниците.Трето пропуснал си ме при списъка с благодарностите,почти се обидих(шегувам се).
цитирай
17. fenris - като
23.12.2007 14:05
писах темата ти още не се бе появила, но сега се возползвам от возможността благодаря ти слънчева принцесо, сподарке на Хаоса, за това че те има! Вероятно няма да съм сам, но ми се исакше! Благодаря ти!
цитирай
18. belle - ...
23.12.2007 14:58
ми като не знаеш къде да ме търсиш,така ще кажеш. Ще започна да събирам в писмен вид благодарностите за моето съществуване и ще ги предам на нашите да видят,че и те са дали нещо на света.Вместо нон стоп да съм черната овца поне веднъж да съм белокрило ангелче.
И аз се радвам,че те има и още повече се радвам,че те познавам.
цитирай
19. fenris - благодаря ти
23.12.2007 17:19
още веднъж и весело изкарване!
цитирай
20. fenris - thank you
25.12.2007 18:23
blueheart my heart and smile will be there for you, ALWAYS! BECAUSE you smile me!
цитирай
21. fenris - благодаря
26.12.2007 19:35
синьо сърчице, много усмивки за теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1846495
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!