Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
15.02.2010 09:09 - Без фейсбук?
Автор: fenris Категория: Изкуство   
Прочетен: 50411 Коментари: 52 Гласове:
36

Последна промяна: 15.02.2010 09:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вече се замислям, дали да не си изстрия профила от всякъде. И фейсбуук, и различните блогове и сайтове за запознанства. Ще запитате защо? Ами ако и на вас ви се случи, това, което ми се случи на мен, и вие ще го направите. Сърфирам си аз днес след училище и си чата с приятелките във фейсбуук като едновременно с това качвам снимки на мен и гаджето. С него ходим от три седмици и вчера на купана се случи нещо прекрасно, но това не е за писане. Та на снимките бяхме аз и той в доста компрометиращи пози. Е зависи от гледната точка, не бяхме голи на снимките все пак. Приятелките ми се радваха за мен и само ахкаха и охкаха колко е готин. Е да готин си беше един от най-яките в училището. Нека ми завиждат сега. Влязох си и в Фармвил и Мафия уорс игрите, нямах време за останалите. Изпълних няколко работи ъпдейтнах си профила и в двете. В едната построих сгради а в другата засяк някакви растения с по-висока възвръщаемост. За утре имах някакво домашно по математика, но ще го препиша. Часът ми бе последен все пак. Имах много приятели там, доста от които чужденци. Бях много популярна. Не че се стремях, просто ми се получаваше. С някои дори си общувах на английски. Това ми бе оправданието пред нашите за висенето в фейсбука и интернет. Ами подобрявах си английския. Реших да си погледна съобщенията и заявките. Имаше няколко за участване в групи. Тази да извикаме Бон Джоуви в България подкрепих. Другите повечето ги отхвърлих. Имах и много събощения за подаръци във всичките игри които участвах. Започнах да ги одобрявам една по една. Голяма досада. Не може ли да се направи един бутон за одобряване на всичките. Всяка заявка те праща в определената игри и това е много досадно. Защото после излизаш и пак се забивиш обратно в друга игра. Досада, досада. Накрая имах и желание да станем приятели с някакво момиче или жена. Одобрих, сигурно бе свързано с някоя от игрите. Трябваха ми още трима приятели и щях да стана непобедима. След близо два часа щракане, няма повече заявки. Сега бе време на съобщенията. Влязох и започнах да трия съобщенията от различните групи, досадни бяха, защото повечето предлагаха хора за адване, а на мен това не ми трябваше. Е понякога имаше виртуални пари. За това не можех да трия много без да погледна за какво става дума. Мислите, че е скучно нали? Ами не съм споменала още за хилядите сърца, питиета и прочее които ми се изпращат извън игрите в които участвам. Пълен ужас. Понякога се чудя как се зарибих толкова. И накрая ми излезе съобщение, от жената която добавих. Сигурно желаеше да я включа към мощната си фермерска, вампирска и мафиотска армия. Не беше така. Тя просто ми се представи като Кристи, и че искала да сме приятелки. Интересно. Имах много приятелки и помнех имената на всичките им приятелки. Физиономии можех и да забравям, но имена помнех. Всичките с име Криси, или Кристи бяха в списъка ми. На аватара и имаше бебе. От което си помислих, че е родила наскоро. Бе практика, татковците и майките да се хвалят с децата си в фейсбуук. „От къде се познаваме?” ИЗпратих и съобщение аз и се зарових в останалите игри. Участвах в една вампирска, военна и пиратска игра. А и една за готвене. Когато си ъпдейтнах профилите там и заредих неща за правене се върнах към събощенията. Кристи ми бе отговорила веднага: „Не се познаваме, просто искам да си поговоря с някоя на твоята възраст. Това е. Ако те притеснявам, ми кажи. Няма да ти пиша повече.” Следваше ухилено човече. Нямах причина да я отхвърлям, за това и казах: „Няма проблем, ти на колко си?” Отговори ми почти веднага. Явно не знаеше за чата а пишеше съобщения. Беше новичка. „Ами на 40 и нещо, няма да ти кажа точно на колко” Отново ухилено човече. Явно жените на тая възраст крият годините си, това не го разбирах, но и майка ми бе такава, така че..., нямаше проблем. „Добре за какво да говорим?” Обясних и за чата и преминахме там. Скоро я бях зарибила по всички игри в които участвах. Говорихме си за какво ли не. Разговора ни вървеше толкова гладко. Искаше ми се майка ми да е като нея. Накрая заговорихме и за гаджета. В някои отношения приличаше на приятелките ми, искаше всички подробности. Бях навършила 18 той също, така че нямаше от какво да се срамувам. Все пак и поспестих някои подробности от по-интимен характер. Все пак и споменах, че е страхотен с целувките. В интернет лесно се сприятеляваш и доверяваш. Трябва да се науча да не го правя. Тя охкаше и ахкаше и сипеше поздравления. Преди да се усетя бе станало девет вечерта. Извиних се и казах, че имам друга работа излизайки от компа. Очите ми бяха адски скапани. Отидох и си направих един сандвич. Майка бе сготвила пиле с ориз ама мразех ориз, освен китайски. Майка трябва да го готви като оная китайка. Някой път ще и го кажа. Е изядох и едно бутче. Седнах и се загледах в някакво шоу докато се уморих и легнах да спя. Сутринта станах и веднага влязох в фейсбука. Няма съобщения от новата си приятелка. Ако знаех какво ми предстои днес, нямаше да ставам изобщо. Ужас. Отговорих на заявленията, за повече нямах време. Бързо изхвърчах, като не забравих да взема пари от мама. Закъснях за първият час както обикновено, но г-жата по география дори не ме забеляза. Винаги бе така. Не и пукаше, кой кога идва, обаче на тестовете ни скасваше задниците. В междучасието се заговорих с приятелките си. - Имам си нова приятелка в фейса. - И какво? - Ами над 40-е години е. - Леле тя дърта. - Да ама много готина, де и майка ми да беше такава. Разказах им. - Споделила си всичко това с нея? - Ми да що не? - Ти добре ли си? Ами ако нещо не е в ред с нея? Замислих се. Ами ако Ники бе права. Другите приятелки я подкрепиха. - Ами изглеждаше ми нормална с това бебе на снимката. - Тя ли държеше бебето? - Не само бебето беше. - Това е подозрително. Права беше, като се замислих. Обикновено, бащите и майките бяха на снимката с техните деца. Е имаше и снимки само с бебето, но в албумите имаше и техни снимки. - Права си. Моята нова позната нямаше албуми. В голямото междучасие щях да я проверя в компютърната зала. Телефонът ми завибрира. Беше Нокия с тъч енд скрийн. Трябваше да съм в крак с модата. Беше гаджето. - Здрасти мило, какво става? Ама супер беше в събота а? - Ти какво си говорила с майка ми? Останах втрещена. - Моля? - Разправяла си на майка ми какво сме правили. Разбираш ли колко е гадно това? Идва ми да повърна само като си го представя? - Ама чакай малко, аз не я познавам. - Кристи? Говори ли ти нещо? Изстинах и млъкнах. Страхът бавно пропълзя във вените ми и тотално ги вледени. - Ало Мели там ли си? Мълчанието ми се бе проточило дълго. Това че ме наричаше Мели бе добър сигнал, но аз бях втрещена. - Какво става там ли си? - Да се видим в голямото междучасие.-само това можах да кажа. - Добре. Затворихме. Влязох си във фейсбука и погледнах профила на новата си приятелка. Рядко влизах в нета през телефона, бе прекалено дребен за това. В раздела и приятели бе единствено синът и, моето гадже. Ужас, гадост. - Г-жо, може ли да отида до тоалетна? - Да върви. Излязох. Гадост. Бях споделила толкова много с нея. Чувствах се омърсена. Ще истрия профила си от фейсбука и всякъде другаде. Гадост, гадост. Идваше ми да се хвърля от прозореца. Дойде голямото междучасие. Гаджето ми ме чакаше навън пред входа на училището. - Какво ще правим? - Какво можем да направим?-отвърнах му. - Майка ми, ми каза да не се занимавам с теб и прочее. Знаех, си аз че не трябва да и разправям за фейсбуука. - И сега? И двамата се гледахме уплашено. Не че можеха да ни забранят. Но сякаш всичко се бе променило. Нещо не бе както преди. - Ще се справим. А ти вече гледай на кого се доверяваш. Преди това му прегледай профила. Сутринта си мислех да те зарежа, ама като чух реакцията ти, се отказах. - Така ли?-попитах язвително. Искал да ме зареже, аз щях да го зарежа първо. - Така, ти бе по-уплашена от мен дори. Майка ми повече няма да те безспокои спокойно. Вече няма да ме контролира, свърши се тая като навърших 18. Няма да го позволя повече. Нали не си и дала телефона си? - Не не съм, а си мислех да го направя. Но това е психарско, аз я мислех за по-добра от майка ми. - Да майка ми лесно се сприятелява. Радвай се, че майка ти не те следи в нета. А дали вярно не го правеше? Трябваше да внимавам повече. - Като се замисля, ще махна и снимките от събота. - Правилно, личният ни живот не трябва да е в фейса и нета. - Ти каза ни.-усмихнах се. - Вярно ли?-той също се усмихна. Днес щях да направя чистка в нета, а кой знае, можеше и да се разкарам от фейсбука.



Тагове:   майка,   фейсбук,   непознати,


Гласувай:
37


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Прав си,
15.02.2010 09:21
опасни са си тия интернет запознанства...
цитирай
2. fenris - krotalka
15.02.2010 09:23
И това е най-лекия начин да се разминеш май!:)
цитирай
3. анонимен - Ох, деца, деца - няма да ви дойде а...
15.02.2010 09:31
Ох , деца , деца - няма да ви дойде акъла в главата.
Толкова много се пише навсякъде за интернет маниаците.
Ами представи си, да беше по - лошото - не майката на гаджетото ти, а някой извретен маниак, който докато ти си му разправяла какво сте правили с твоят той е лъскал бастуна.
Вземи се в ръце.
Не се доверявай на никой в нета
цитирай
4. fenris - darling
15.02.2010 09:34
Радвам, се че се включи! Все пак, да кажа, аз съм мъж на 34 години вече! В разказаното от мен, има малко истина, но тя е твърде малко, всъщност това е художествена измислица! Аз пиша разкази, по-всякакви теми! Но съм съгласен с теб! Децата трябва да внимават с нета! За това и написах разказа!
цитирай
5. gothic - самата реалност...това е :)))
15.02.2010 10:24
самата реалност...това е :)))
цитирай
6. panazea - Да, за съжаление сме много доверчиви,
15.02.2010 10:45
това важи за млади и стари , а не е ясно кой с каква цел е в нета! Твоят опит ми е за урок,щото и аз съм доверчива!
Поздрав!
цитирай
7. fenris - russaliq
15.02.2010 10:58
russaliq написа:




Вярно е!
цитирай
8. fenris - самата реалност. . . това е :))) ...
15.02.2010 10:59
gothic написа:
самата реалност...това е :)))

Така е приятелю, всъщност, случаят е действителен, аз просто развих идеята!:)
цитирай
9. fenris - това важи за млади и стари, а не е ясно ...
15.02.2010 11:00
panazea написа:
това важи за млади и стари , а не е ясно кой с каква цел е в нета! Твоят опит ми е за урок,щото и аз съм доверчива!
Поздрав!

Ами трябва да внимаваме, преди да се доверяваме!:)
цитирай
10. rat - Е защо фейсбукът трябва да е вино...
15.02.2010 11:08
Е защо фейсбукът трябва да е виновен, за това, че на някои хора устите са им твърде големи, а главите често празни.
цитирай
11. ednaotvas - Е, това е урок,
15.02.2010 11:24
който няма да забравиш. Добре е, че подсещаш и всички нас...
Успех и много любов, реална! :)))
цитирай
12. benra - доверчивостта
15.02.2010 11:38
е никак препоръчителна във виртуалното общуване.
цитирай
13. fenris - Е защо фейсбукът трябва да е вино...
15.02.2010 11:49
rat написа:
Е защо фейсбукът трябва да е виновен, за това, че на някои хора устите са им твърде големи, а главите често празни.

Нали знаеш хората никога не гледат себе си а обвиняват друг!:)
цитирай
14. fenris - който няма да забравиш. Добре е, че ...
15.02.2010 11:50
ednaotvas написа:
който няма да забравиш. Добре е, че подсещаш и всички нас...
Успех и много любов, реална! :)))

Благодаря, наслаждавам се на такава от достта време!:)
цитирай
15. fenris - е никак препоръчителна във вирт...
15.02.2010 11:52
benra написа:
е никак препоръчителна във виртуалното общуване.

Вярно е, дори и да познаваш човека, защото не се знае, кой те следи !;)
цитирай
16. allbi - ха ха
15.02.2010 12:12
как не :)
направо си целнал
Браво !
Знаеш ли, че нещо подобно витае около мен ;)
цитирай
17. gothic - Е защо фейсбукът трябва да е вино...
15.02.2010 12:22
rat написа:
Е защо фейсбукът трябва да е виновен, за това, че на някои хора устите са им твърде големи, а главите често празни.



Абсолютно прав си!
цитирай
18. fenris - как не :)направо си целнал Б...
15.02.2010 12:31
allbi написа:
как не :)
направо си целнал
Браво !
Знаеш ли, че нещо подобно витае около мен ;)

Внимавай интернет може да пари!;)Да не се изгориш!
цитирай
19. allbi - 19. fenris ,
15.02.2010 12:39
fenris написа:
allbi написа:
как не :)
направо си целнал
Браво !
Знаеш ли, че нещо подобно витае около мен ;)

Внимавай интернет може да пари!;)Да не се изгориш!


за децата си съм готова и през огън да мина :))
не чак като твоята героиня - майка, де ;)
тя го подпалва аз викам да гася ...
цитирай
20. fenris - как не :) направо си целнал Б...
15.02.2010 12:44
allbi написа:
fenris написа:
allbi написа:
как не :)
направо си целнал
Браво !
Знаеш ли, че нещо подобно витае около мен ;)

Внимавай интернет може да пари!;)Да не се изгориш!


за децата си съм готова и през огън да мина :))
не чак като твоята героиня - майка, де ;)
тя го подпалва аз викам да гася ...

А така, браво на теб, повече такива майки трябва да има!:)
цитирай
21. baimomchil - Хм
15.02.2010 12:48
rat написа:
Е защо фейсбукът трябва да е виновен, за това, че на някои хора устите са им твърде големи, а главите често празни.


А защо хаитяните не живеят другаде, като знаят, че острова им е земетръсна зона?
цитирай
22. fenris - Е защо фейсбукът трябва да е вино...
15.02.2010 12:50
baimomchil написа:
rat написа:
Е защо фейсбукът трябва да е виновен, за това, че на някои хора устите са им твърде големи, а главите често празни.


А защо хаитяните не живеят другаде, като знаят, че острова им е земетръсна зона?

Това ми хареса!:) Понякога ни се налага да го ползваме!
цитирай
23. mamas - :))))))))
15.02.2010 13:12
От анонса помислих, че ти се е случило нещо неприятно. Вярно, бързо разбрах, че е разказ, но виж колко хора са го взели за истина и ти дават съвети ;-) Защото е съвсем реалистично. Тия социални мрежи може и да са полезни, но са и много досадни. Аз сериозно мисля да си изтрия профила от Нетлог, омръзна ми да трия съобщения за разни работи дето не ме интересуват... А във Фейсбук изобщо не мисля да влизам.
Хубав ден, приятелче!
цитирай
24. fenris - mamas
15.02.2010 13:24
Радвам, се че е прозвучал толкова реалистично! Значи съм постигнал ефекта! Благодаря ти!:)
цитирай
25. inel379 - С този си разказ напипваш проблема ребром!
15.02.2010 13:37
Сериозен е! Тези дни усилено се говори за безопасността в нета, особено в ученическата възраст, но той си стои отдавна! Колко много филми в тази посока има направени!
Информация и прегрупиране му е изхода. И засилено внимание! Какво ли не се случва с големите хора, та камо ли с децата! Филмът със Сандра Бълок /"Мрежата"/ беше не просто страхотен! А и педофилията се разраства чрез това засилено любопитство и наивност у малките! Всъщност, въпросите със сигурността отдавна си крещят, но ужилванията май са недостатъчни!
Браво! Разказът ти е добър!!
Сърдечен поздрав!
цитирай
26. fenris - inel379
15.02.2010 13:47
Така е, проблемът си е напълно реален, въпроса е как да се постави, така, че да го разберат, децата, защото със забрани не става, аз като бивше дете го помня, каквото ми забраняваха, това исках да опитам!
Благодарско!
цитирай
27. rat - Е защо фейсбукът трябва да е вино...
15.02.2010 13:48
baimomchil написа:
rat написа:
Е защо фейсбукът трябва да е виновен, за това, че на някои хора устите са им твърде големи, а главите често празни.


А защо хаитяните не живеят другаде, като знаят, че острова им е земетръсна зона?


Ти с първия срещнат на улицата ли започваш да споделяш неща от интимния си живот.
Това е адска тъпотия. Това е като да си легнеш с някой слабо познат и да си правите клипчета.
Това е родината на хаитяните. Я виж Софийското поле дали е земетръсна зона и с кава степен на опасност от земетресение е. Недей да си правиш труда, сега ме питай защо 1,5 милиарда китайци живеят в заблуда.
цитирай
28. baimomchil - Не Рат, мисля си разбрал какво имам предвид
15.02.2010 14:08
ФБ е интересен, увлекателен за младите и за това, че те са наивни и попадат в капана не са виновни само те.

Тва е като с измамените баби от телефонни обаждания. Наивни до глупост, но престъплението си е престъпление и те са жертвите.

Всеки си вика на мен не може да ми се случи, НО никога не знаеш на какъв "майстор" ще попаднеш.
цитирай
29. rat - ФБ е интересен, увлекателен за м...
15.02.2010 14:52
baimomchil написа:
ФБ е интересен, увлекателен за младите и за това, че те са наивни и попадат в капана не са виновни само те.

Тва е като с измамените баби от телефонни обаждания. Наивни до глупост, но престъплението си е престъпление и те са жертвите.

Всеки си вика на мен не може да ми се случи, НО никога не знаеш на какъв "майстор" ще попаднеш.

Така е. Ще оцелеят само тези, които се приспособят да се справят с новите капани. :)))))))))))))))
цитирай
30. анонимен - Приятел здравей
15.02.2010 15:17
Направо си го казах преди време в пост-мразя Фейсбук и никогя няма да се регна там. Верно тези хора тук се вързаха,защото не те познават:))))))
Пак го казвам,който иска да ме съди-Не на фейсбука!
Поздрави
цитирай
31. fenris - Направо си го казах преди време в ...
15.02.2010 15:34
grobarq написа:
Направо си го казах преди време в пост-мразя Фейсбук и никогя няма да се регна там. Верно тези хора тук се вързаха,защото не те познават:))))))
Пак го казвам,който иска да ме съди-Не на фейсбука!
Поздрави

Всъщност, фейсбука, като всяко нещо, е опасен, ако прекалиш с него и те увлече водейки до пристрастяване! Просто трябва да не позволяваме да ни използва! а само ние да го използваме! Иначе си прав и аз го позарязах!Поздрави!
цитирай
32. edinman - Маниака ако не използва
15.02.2010 16:00
подобни изрази,не би направил впечатление...но ти успя!

darling написа:
Ох , деца , деца - няма да ви дойде акъла в главата.
Толкова много се пише навсякъде за интернет маниаците.
Ами представи си, да беше по - лошото - не майката на гаджетото ти, а някой извретен маниак, който докато ти си му разправяла какво сте правили с твоят той е лъскал бастуна.
Вземи се в ръце.
Не се доверявай на никой в нета

цитирай
33. rpatel - Е, гадничко е това! Обаче по добре да ...
15.02.2010 16:30
Е, гадничко е това! Обаче по добре да попаднеш на майката на гаджето ти, отколкото на някой психопат! За това внимавай с кого и колко споделяш! Иначе лошо няма. Само умната!
цитирай
34. joropetrov49 - Поздравления
15.02.2010 16:30
Надявам се повече деца да прочетат постинга и да разберат посланието.
цитирай
35. mikino - Е защо фейсбукът трябва да е вино...
15.02.2010 16:58
rat написа:
Е защо фейсбукът трябва да е виновен, за това, че на някои хора устите са им твърде големи, а главите често празни.

Да категорично съм ЗА това изказване! Най-малкото, човек трябва да знае кого "одобрява" като приятел!
цитирай
36. pegas08 - Поздрав!
15.02.2010 17:13
Паралелен свят
----------------------

Татко среща се с мадама-
виртуален свят!
Мама също гони двама-
тя е с хъс жена!

Бате, гледа ме с презрение-
В Мрежата е мил.
Снощи търсеше спасение-
Попаднал бил на педофил!


В училище ми викат "Тъпо".
Уроците не знам.
Тъпкано ще им го върна.
Виртуално- там!


Домашните "контрол' ми слагат
Мрежата градят.
Дилит, 'сиктер', парола давам.
Цензура руша!


Сега ще питам, без майтапи:
"Кой владей света?
Хакнах вашите пароли.
Невидим ви следя.


Тайни, всякакви разкривам.
А казват, че съм тъп.
Бизнес в Гугъла развивам.
Това е моят път.


Сбогом, глупава реалност.
Скучна сивота.
Сърцето ми е електронно.
Матрицата- душа.
цитирай
37. juliii - хм
15.02.2010 17:37
fenris написа:
Радвам, се че се включи! Все пак, да кажа, аз съм мъж на 34 години вече! В разказаното от мен, има малко истина, но тя е твърде малко, всъщност това е художествена измислица! Аз пиша разкази, по-всякакви теми! Но съм съгласен с теб! Децата трябва да внимават с нета! За това и написах разказа!


А упорития, но все така неуспешен опит да напишеш думата ИЗТРИЯ правилно част от търсения ефект ли е? :)
цитирай
38. dorichela - много трябва да внимаваш на кой к...
15.02.2010 18:27
много трябва да внимаваш на кой какво показваш от личният си живот:)
цитирай
39. fenris - От анонса помислих, че ти се е слу...
15.02.2010 18:42
mamas написа:
От анонса помислих, че ти се е случило нещо неприятно. Вярно, бързо разбрах, че е разказ, но виж колко хора са го взели за истина и ти дават съвети ;-) Защото е съвсем реалистично. Тия социални мрежи може и да са полезни, но са и много досадни. Аз сериозно мисля да си изтрия профила от Нетлог, омръзна ми да трия съобщения за разни работи дето не ме интересуват... А във Фейсбук изобщо не мисля да влизам.
Хубав ден, приятелче!

Разбирам, те много добре! И аз вече не мисля много да се задържам, там, освен да се видя с някой и да си кажем една две думи примерно! Все пак имам приятели там! Благодаря ти!:)
цитирай
40. fenris - Е, гадничко е това! Обаче по добре да ...
15.02.2010 18:43
rpatel написа:
Е, гадничко е това! Обаче по добре да попаднеш на майката на гаджето ти, отколкото на някой психопат! За това внимавай с кого и колко споделяш! Иначе лошо няма. Само умната!

Да права си! Много си права за това! Благодаря ти!:)
цитирай
41. fenris - Надявам се повече деца да прочетат ...
15.02.2010 18:44
joropetrov49 написа:
Надявам се повече деца да прочетат постинга и да разберат посланието.

Аз също, силно се надявам!
цитирай
42. fenris - Паралелен свят ------------...
15.02.2010 18:45
pegas08 написа:
Паралелен свят
----------------------

Татко среща се с мадама-
виртуален свят!
Мама също гони двама-
тя е с хъс жена!

Бате, гледа ме с презрение-
В Мрежата е мил.
Снощи търсеше спасение-
Попаднал бил на педофил!


В училище ми викат "Тъпо".
Уроците не знам.
Тъпкано ще им го върна.
Виртуално- там!


Домашните "контрол' ми слагат
Мрежата градят.
Дилит, 'сиктер', парола давам.
Цензура руша!


Сега ще питам, без майтапи:
"Кой владей света?
Хакнах вашите пароли.
Невидим ви следя.


Тайни, всякакви разкривам.
А казват, че съм тъп.
Бизнес в Гугъла развивам.
Това е моят път.


Сбогом, глупава реалност.
Скучна сивота.
Сърцето ми е електронно.
Матрицата- душа.

Страхотен стих човече, благодаря ти, точно на място!:)
цитирай
43. fenris - много трябва да внимаваш на кой к...
15.02.2010 18:46
dorichela написа:
много трябва да внимаваш на кой какво показваш от личният си живот:)

Абсолютно вярно, защото може да го използват против теб!:)
цитирай
44. fenris - Радвам, се че се включи! Все пак, да ...
15.02.2010 18:49
juliii написа:
fenris написа:
Радвам, се че се включи! Все пак, да кажа, аз съм мъж на 34 години вече! В разказаното от мен, има малко истина, но тя е твърде малко, всъщност това е художествена измислица! Аз пиша разкази, по-всякакви теми! Но съм съгласен с теб! Децата трябва да внимават с нета! За това и написах разказа!


А упорития, но все така неуспешен опит да напишеш думата ИЗТРИЯ правилно част от търсения ефект ли е? :)

Тайна!;)
цитирай
45. ballanar - хаха
15.02.2010 22:47
И кво ? Изтри фейса .... регна се в блог.бг и пак си сподели всичко от личния живот с една камара непознати ?? Има логика (ники пънчев емотикон)
цитирай
46. fenris - ballanar
16.02.2010 06:32
Човече, това е разказ! Не се изказвай неподготвен! Естествено поласкан съм, че ме смяташ за толкова добър, че разказа изглежда като истински, но не е! Художествена измислица е!
цитирай
47. doriana - Бравос! :))
16.02.2010 11:45
Бравос!
:))
цитирай
48. fenris - Бравос! :)) Благодаря!:)
16.02.2010 13:17
doriana написа:
Бравос!
:))

Благодаря!:)
цитирай
49. hel - Развам се, че те открих като разк...
17.02.2010 10:15
Развам се, че те открих като разказвач, макар и късно. Отивам да поседна в креслото на пра-пра-прабабата.Може и виртуално, нали?. :))
цитирай
50. fenris - Развам се, че те открих като разк...
17.02.2010 10:30
hel написа:
Развам се, че те открих като разказвач, макар и късно. Отивам да поседна в креслото на пра-пра-прабабата.Може и виртуално, нали?. :))

Върши работа, имаш ли въображение, ще седнеш в него и ще се разположиш удобно!:)
Благодаря ти!
цитирай
51. apollon - много подло майна- можела е да се ...
21.02.2010 13:14
много подло майна- можела е да се задоволи със снимките на сина и теб - това се казва извратен родител
цитирай
52. fenris - много подло майна- можела е да се ...
22.02.2010 07:33
apollon написа:
много подло майна- можела е да се задоволи със снимките на сина и теб - това се казва извратен родител

Е аз не участвам в този случай, но да!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1846302
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!