Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.11.2008 08:49 - Целувка сред криза и снежинки
Автор: fenris Категория: Изкуство   
Прочетен: 5824 Коментари: 36 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Сутринта, като станах изобщо не предполагах, че денят ми ще свърши тук, в прегръдката на най-любимият ми човек, но нека да започнем от начало.

Сутринта станах много рано, още в пет часа сутринта. Избръснах се, за да не плаша клиентите, хвърлих си един бърз душ и към пет и половина изкарах таксито. Първият ми клиент беше адски досаден. Да си таксиметров шофьор е общо взето да си като барман в америка примерно. Хората те превръщат в изповедник. Не мога да го разбера това, вероятно е свързано с това, че повече никога няма да те видят и за това се отпускат пред теб. Този започна да мърмори, за кризата, за това каква голема беработица ни чакала, ужас просто, как нямало да има коледни премии и прочее. Мен това малко ме интересуваше, аз не получавах такива. Обаче той продължи, колко бил скъп живота и как едно време не било така и...Увеличих музиката като намек, че това, което ми говори не си заслужава мизерният бакшиш, който ще ми даде, но той не се усети. Слава богу оставих го след няколко минути пред блока му. Денят беше адски напрегнат, но беше на път да свърши, когато нещо странно ми се случи. Бях навлязъл в една улица с еднопосочно движение и трябваше да продължа напред за да изляза от нея. Точно на завоя посредата на улицата имаше двама младежи. Набих спирачка и почти ги докоснах с бронята на колата. Тия двамата продължиха да се целуват без да ми обърнат внимание а спирачките бяха надали такъв вой, че можех да са обзаложа, че в кооперацията от ляво бяха ме чули. Натиснах клаксона рязко. Никакво внимание, тия сякаш още по силно впиха устни един в друг. Огледах се. Наскоро беше валяло сняг и бе доста заледено навсякъде. Показах си главата и веднага я скрих. Беше адски студ. Как тия двамата стояха там и се мляскаха и от колко време го правеха. Току що бях извършил последният си курс за днес и изпитвах неистово желание да се прибера у дома, но от двете страни на младежите имаше паркирани коли и аз можех да мина само точно където бяха те. Не можех да се измъкна назад, можеше да стане гаф ако ме спипат полицаите. А забелязах една патрулка, която обикаляше района. Избеснях и отново натиснах клаксона, този път по продължително. Никаква реакция. Тия сякаш се награбиха още по-силно. Отворих прозореца на колата и изкрещях:

- Ейййй влюбените гълъбчета, това е улица, вървете да се целувате на тротоара.

Отново нямаше реакция. Започваше да ми прикипява а знаех какво ще стане ако се оставя на гнева. Затворих стаклото и отворих вратата. Излязох и още при стъпването се озовах по задник на земята. Това вече бе прекалено. Днес всичко ли бе против мен?

- Сега ще ви е...-изпсувах аз странната двойка и се затичах към тях. Гневът наистина е лош съветник. Подхлъзнах се отново и се озовах до тях пързаляйки се. Започнах да псувам всичко за което се сетих и времето и Бойко Борисов и снега и Бог и най-вече идиотчетата застанали по-средата на пътя за да се целуват. Изредих и майките и лелите им. Двойката продължи да се целува сякаш бе в свой собствен свят и изобщо си нямаше идея, че до тях има някакъв луд, който ги заплашва и ругае. Скоро ентусиазмът ми се изпари а и нямаше какво да го поддържа, защото не получих отговор на нито една от псувните ми. Адреналинът ми спадна и се успокоих. Сложих ръка на рамото на момичето, защото тя бе от към моята страна, за да им привлека вниманието. Бях вече уморен и изстощен исках да се прибирам. Имаше и полезно действие от ругатните бях се очистил от среса, но чувствах умора и единственото, което виждах беше вечеря и легло. Дори няма сили да си представя душ. Двойката отново не реагира. Растърсих и рамото и казах:

- Много ви моля пустнете ме да мина изморен съм и имам нужда от топла вечеря и сън.

Момичето се обърна и направи най-странното нещо. Целуна ме по челото. Момчето се усмихна и ми кимна. После продължиха заниманието си. Устните и бяха парещи и усетих нещо странно да става с мен. Не ме мислете за кретен, който изневерява на жена си, защото аз бях женен. Просто нейното действие сякаш ме презареди. Усетих прилив на кръв във вените ми, която се разпространи от челото към цялото ми тяло. Почувствах се като пълен идиот, че съм прекъсна заниманието им. Заваля сняг. Усетих как снежинките се разстапях по бузите ми, но не усещах студ. Сякаш се бях превърнал в гигантски термостат. Подскочих във въздуха и изкрещях. Имах усещането, че се наблюдавам отстрани и се възхищавам на себе си. Приземих се без да се подхлъзна. Влетях в колата и се огледах. До една от паркираните коли имаше разстояние. Дадох мигач и заобиколих по тротоара паркираната кола от ляво на двойката. Успях да се промъкна разминавайки се на косъм от стълбите на блока. Завих отново към улицата промъквайки се между две коли. Изсвирих два пъти с клаксона. Младежите ми махнаха и аз подкарах към къщи. В огледалото за задно виждане продължавах да ги наблюдавам как целувката им не оставаше смутена нито от студеният вятър, нито от извиващата се снежна буря. Сякаш времето за тях бе спряло и те искаха да го задържат така във вечността. Не ме разбирайте погрешно аз не съм някой дядка само на 30 години съм а жена ми е по-млада от мен, но тази случка ме разстърси и накара да се осъзная. Сложих си хендс фрии и се обадих на жената.

- Малката, чакай ме пред нас, днес ще излизаме.

- Какво в това време? Луд ли си?-в гласът и се промъкна съмнение и лека тревога.

- Да по теб.-усмихна се аз.

По телефона чух звънлив смях. Не бях го чувал отдавна. Бяхме се превърнали в обикновено семейство и за първи път това ме плашеше.

- След колко идваш?

- Така те искам. След петнайсет минути съм при теб.

- Направи ги двайсет за да се гримирам.

- Аз те обичам всякаква.

- Знам, но то е за да ти завиждат другите. –в гласът и се промъкна палава нотка. Обожавах тази нотка.

- Добре 20, но не повече нали?

- Добре зайо.

Затворих. На още едно място видях една двойка да седи в бурята на една спирка и да се целува. Имаше ли нещо в този ден? Не беше свети Валентин, той щеше да дойде чак след три месеца. Във въздуха се носеше странно усещане.

Дойдох една минута по-рано. Тя закъсня с пет минути. Тъкмо да и направя шеговита забележка и си забравих мисълта. Пред мен се бе изправила богиня. Усетих как ченето ми пада на земята като в анимационен сериал.

- Какво стана, чакането заслужаваше ли си?-в очите и имаше весели пламъчета.

- Чакане ли? Не съм разбрал.-отвърнах аз.

Настани се до мен:

- Кажи сега какво стана?

Разправих и историята без да пропустна нищо докато карах колата към любимият и на двама ни ресторант. Тя ме слушаше и кимаше.

- И ти ги напсува?

- Познаваш ме.

- Аз да, но ... те?

- Дори не го забелязаха.

Намерих едно място за паркиране. Излязохме от колата и докато вървяхме на улицата и разказах останалото. Тя спря и ме изгледа:

- И тя те целуна?

- Само по челото.

- Така ли?

Тя се приближи и също ме целуна там. Усетих живителна сила във вените си.

- Твойто е по-хубаво-едвам промълвих.  Вдигнах устни и я целунах по нейните. Тя ми отговори с език. И преди да се усетя се озовах в същата ситуация като младежите. Смътно чух аларма и пибипкане, но не му обърнах внимание. Снежинките се стопяваха върху лицата ни, но и тях не забелязвах. Усетих на рамото си ръка. Жена ми хвана ръката придърпа този, който го бе направил и го целуна по челото. И продължихме да се целуваме. Пибиткането спря а аз продължих да я целувам и имах усещането , че това ще продължи вечно. На сутринта и двамата отворихме очи. Зад нас имаше опашка от коли и двойки които се целуваха.





Тагове:   криза,   снежинки,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Е, браво, сега направи мода. Да е ...
25.11.2008 08:53
Е, браво, сега направи мода.
Да е жива и здрава жена ти и младежите, които те посъбудиха.
цитирай
2. fenris - viki11
25.11.2008 08:55
Аз не съм такиметров шофьор, но благодаря:)
цитирай
3. jessy - Добро утро!!
25.11.2008 08:56
Страхотен си, както винаги! Искам и аз да мога да целувам така ....да вдъхновявам ....да променям ...
цитирай
4. fenris - jessy
25.11.2008 09:08
Можеш, един ден ще вдъхновиш някой и ще се изненадаш на какво е способен!:)
Благодаря ти!
цитирай
5. miaa - Тази песен на Кис ме върна в началото ...
25.11.2008 09:20
Тази песен на Кис ме върна в началото на 80 -те години на миналия век. Голям хит беше...добро начало за слънчев и успешен ден.Поздрави!!!
цитирай
6. fenris - zabavnata
25.11.2008 09:27
Принципно, за анархията си права, но пък какво да ти кажа, идеята си е интересна!:)
Благодаря ти!
цитирай
7. fenris - miaa
25.11.2008 09:28
Благодаря ти , да ти се връща!:)
цитирай
8. viki11 - Е, да си.
25.11.2008 09:38
Е, да си. СЕга щях да ти завиждам.
цитирай
9. fenris - viki11
25.11.2008 09:40
Вики, аз нямам нужда някой да ми завижда!:)
цитирай
10. strianakiev - Много е истинско..
25.11.2008 09:51
Спомних си една случка в Индия...беше преди много години, тогава запомних усещането за безгранична любов, която се излъчваше от една обикновена жена седнала в средата на едно шосе...и спряла движението на хиляди хора. Няма нищо освен любовта ни един към друг...
цитирай
11. fenris - strianakiev
25.11.2008 09:52
Страхотна история, наистина, благодаря ти, че я сподели, ете че все пак, много от нещата за които пиша, могат да се случват и на живо!
Благодаря ти още веднъж!
цитирай
12. lilims - Ууаау !!!Много приятен разказ за ...
25.11.2008 10:08
Ууаау !!!Много приятен разказ за сутрешното кафенце!Благодаря!!!
И никога да не забравяме вълшебната думичка МОЛЯ !Тя върши чудеса и открехва всички врати...
Усмихнат ден и много целувки на всички!
цитирай
13. fenris - lilims
25.11.2008 10:20
Удоволствието е мое!:)
Благодаря и Моля~!
Много слънчев ден и на теб!
цитирай
14. allbi - Поздрав!
25.11.2008 10:34
И при мен е така...
Случи ми се нещо зашеметяващо и съпругът го отнася...:)))
Направо ми подейства зареждащо ...
Отивам да го нападам...:)))
цитирай
15. fenris - allbi
25.11.2008 10:39
Действаййййййй!
Благодаря ти!:))))
цитирай
16. kleopatrasv - Много вълнуващо !
25.11.2008 11:13
И доста интересно . Невероятни истини за живота разкриваш . Поздрави !
цитирай
17. fenris - kleopatrasv
25.11.2008 11:16
Те са простички истини, които го правят интересен(живота)!
Благодаря ти!:)
цитирай
18. dessykg - този разказ е като целувката, която ...
25.11.2008 11:54
този разказ е като целувката, която описваш, увлекателен и зареждащ!
Благодаря ти за живото слово!
цитирай
19. fenris - dessykg
25.11.2008 11:56
Хубав заряд през целият ден ти пожелавам!:)
Благодаря ти!
цитирай
20. tsvetkakoketka - :)
25.11.2008 16:42
пред коледно всички ставаме мили и добри, и даже романтични, сега и аз ще стана такава, само не мога да пиша като теб и ще трябва да си мисля друго поле за изява на романтичната ми душа:)))
цитирай
21. fenris - tsvetkakoketka
25.11.2008 17:46
Всъщност, моето настроение не е предколедно, а по-скоро си е такова от известно време! А иначе можеш да пробваш не пречи със стихове например!:)
Благодаря ти!
цитирай
22. ninaantonova - Стана ми много приятно в тази ранна утрин!
26.11.2008 06:43
Има Любов и тя е навсякъде около нас, нали?
Добро утро и хубав ден, защото на мен ми е топло и спокойно, хубава история! :)
цитирай
23. feq - Колко необходима целувка!
26.11.2008 08:05
И кризисна, и снежна, но... сгряваща!!!
Виртуална целувка от мен, Вълчо!!!
/моля те, не ме изяждай ;)))/
цитирай
24. fenris - ninaantonova
26.11.2008 10:13
Така е!:)
Надявам се усмивката да ти се задържи за целият ден!:)
цитирай
25. fenris - feq
26.11.2008 10:14
Последното от изброените е най-важното!:)
Благодаря ти!:)
цитирай
26. bibeto - вълчо,
26.11.2008 18:39
Отново разкошно. Поздрав!
цитирай
27. fenris - bibeto
26.11.2008 20:23
Благодаря ти!:)
цитирай
28. viki11 - Това значи ли, че няма да ти завиж...
27.11.2008 17:34
Това значи ли, че няма да ти завиждам?
Смисълът беше, че сега щеше да си целуван, топъл и щастлив, ако беше на негово място. Ок?
цитирай
29. fenris - . viki11
27.11.2008 19:53
Блогодаря ти!:)
цитирай
30. mupo - Лелее разчувствах се. Много кра...
27.11.2008 22:01
Лелее разчувствах се . Много красиво написано и прекрасна история. Определено ще я запомня :) Успехи фенрис и все по добре да пишеш(ако има накъде по добре :) ) .
цитирай
31. fenris - mupo
27.11.2008 22:51
Пожелавам ти да я изпиташ на собствен гръб!:)
Благодаря ти!
цитирай
32. tedi4ka90 - браво!
01.12.2008 22:36
да ти кажа честно, нямах търпението да прочета коментарите и съжалявам ако повторя някой от тях... Но историята направо ме разтопи. Страхотна е! В момента коментираме с мой добър приятел колко красиво и нежно си описал всичко :) Браво!
цитирай
33. tedi4ka90 - ха а току що видях, че си писал с моя ...
01.12.2008 22:37
ха а току що видях, че си писал с приятеля, когото споменавам в миналия коментар - миро :) но той чак сега сподели историята с мен :P~~
цитирай
34. fenris - tedi4ka90
02.12.2008 07:52
Радвам се че толкова ти е харесало! Пробвай го някой път, невероятно е, но не е нужно да е на улицата нали?;) А кой е приятеля ти ? Е ако искаш ми кажи!:)
Благодаря ти!
цитирай
35. tedi4ka90 - чак сега....
07.12.2008 23:42
извинявай, че отговарям чак сега - а моя добър приятел е писал по- горе. Казва се Миро :)
цитирай
36. fenris - tedi4ka90
19.01.2009 07:35
А, той ли е?:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1846400
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!