Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
22.07.2009 16:39 - Шест важни за мен неща
Автор: fenris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2241 Коментари: 7 Гласове:
18



Видях подобна статия на няколко места и се замислих. . .Аджеба, кои са важните неща за мен? Все пак човек си нарежда приоритетите без да се усети и в един момент се замисля и накрая е учуден как те се поменят за него. Естествено ако обърне внимание. Важните неща за мен са много, и малко едновременно. Всъщност  всичко зависи от това как ще се погледнат нещата. Някои от тях могат да се комбинират в групи и аз реших да направя така.
1. Целувка, прегръдка и усмивка от любимият човек.
Колкото и безмислен и напрегнат да е бил денят ми Нейната усмивка а после и целувката и, последвана от прегръдка ми оправят настроението. Това е някаква магия сякаш изплувала от забравата на времето. Тази магия вече от доста време властва над мен. И сякаш светът започва да се усмихва. Дърветата блестят в някакъв странен блясък, който не си виждал преди. Очите ти се отварят за хубавите неща около теб. Притичалата катеричка например. Бялото цветче скрито в гъстия храст, което сякаш грее с искряща белота. Откривам красота навсякъде в нашият любим град. Любовта е голяма сила. Някой беше казал, че любовта ще спаси света. А аз казвам, че тя вече го е спасила, но светът трябва да го разбере. От опит го знам, тя спаси мен.
2. Писането.
Реденето на думи една след друга. То е като творене на река, създаването и от капка дъжд или сълза. Превръщането и в поточе, което потича надолу под грижата на пръстите ти превръщайки се в буйна река, която те кара да се задъхваш под напора и и всичко завърша с върховният момент с вливането и в океана на мисълта. А музата те дебне навсякъде за да те накара да съдъдеш нова капка, която да стигне под твоето ръководство до океана. Писането е толкова естествен процес, че не мога да го оприлича с друго освен с рекичка. Буйна, бавна, бясна, малка , изтъняла, голяма и широка. Мисълта е толкова необозрима като океана, като водата и ако почувстваш силата и и и се оставиш тя ще те направи щастлив. Крайният резултат е важен, но по-важно е усещането докато пишеш, тогава се чувстваш силен, велик несломим, защото мисълта ти тече като бистър планински ручей и усещането е невероятно. Особенно силно е когато мога да оставя послание с някой мой разказ или стих. А ако хората разберат това послание е невероятно чувство. Защото писането без послание няма смисъл освен за упражнение.
3.Четенето.
Откакто почнах да пиша гледам на четенето с други очи. Оценявам го повече. И дори автора да не ми хареса накрая не го критикувам. Четенето дава възможност да достигнеш до своята истина за света, да погледнеш света през други очи. Четенето може да изгради в теб силен характер. Книгите имат невероятна сила, която не всички от нас осъзнават от нас зависи да използваме тази сила  и да я превърнем в наша такава.
4. Природата
Разходката сред нея, риболова, водата, във сладководен или морски вариант. Птиците, дивите животни. Когато съм сред нея, съм друг човек, зареждам се с енергия. Дърветата ех , те са невероятно творение. Всъщност всичко ми харесва в нея. Там ти си себе си, и ако я уважаваш и тя ти отвръща със същото. Тя помни аправеното добро и рано или късно ти се отплаща.
5.Семейството
Те са моята подкрепа в трудно време. Какво да кажа повече за тях? Освен благодаря ви от сърце, че съм бил в това семейство и още съм.
6.Приятелите
Тези, които като ги повикам , идват на помощ, като Хари Потър на летяща метла. Благодаря ви че сте до мен. и че ще бъдете до мен.
Изводи
Както се досещате, нещата не са подредени по значимост а просто са нахвърляни. Защото няма как да бъдат подредени. Блогът също е важен за мен, но за това някой друг път. А и много хора от тук се числят към приятелите ми. Напоследък нямам много време да пиша, тук, за което се извинявам, но пък отново ще започна. Тези които ме познават, знаят че през лятото излизам в творчески отпуск, някак си естествено се получава. Та това са едни важни за мен неща. Има и други, но те нямаше как да влязат в цифрата шест.
 





Тагове:   прегръдка,   семейство,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Почти еднакви ценности имаме. Р...
22.07.2009 16:43
Почти еднакви ценности имаме. Разбира се, погледа на всеки един е индивидуален, но разбирам те, много добре те разбирам, какво откриваш в тези неща.

:))))))
цитирай
2. krotalka - Ванка,
22.07.2009 17:07
това са ВАЖНИТЕ неща почти за всички.
Щафетата беше за (не)важните, които те правят щастлив.
цитирай
3. essy - Е,
22.07.2009 17:08
аз ти бях хвърлила ръкавицата....да ги напишеш тези 6 неща, но може би не си обърнал внимание :))))
цитирай
4. krotalka - Чарли,
22.07.2009 17:34
той е влюбен и за това е разсеян!
цитирай
5. victoriavselena - липсват ми
22.07.2009 22:13
разказите ти Но щом си в отпуск.... ще чакам :)
Прекрасни дни ти желая.
цитирай
6. essy - krotalka :)))
23.07.2009 10:17
Знам, че е влюбен.....затова тактично му подсказах...:)))
цитирай
7. mamas - Много чисто, искрено...
24.07.2009 23:15
и много лирично!
"1. Някой беше казал, че любовта ще спаси света. А аз казвам, че тя вече го е спасила, но светът трябва да го разбере.
2. Крайният резултат е важен, но по-важно е усещането докато пишеш, тогава се чувстваш силен...
3. Четенето дава възможност да достигнеш до своята истина за света...
4. Природата...ако я уважаваш и тя ти отвръща със същото.
5. Семейството...
6. Приятелите..."

Все важни неща!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1834446
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!