Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2018 17:22 - ЕПИГРАМИ ЗА КОТКАРАМИ
Автор: rosiela Категория: Забавление   
Прочетен: 8293 Коментари: 6 Гласове:
-7

Последна промяна: 25.09.2018 17:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЩЕ СИ ВЗЕМА СИВА КОТКА, КАТО МЕ НЕ ЩЕ КОКОТКА. НОЩЕМ СИЛНО ДА МИ ВИЕ, КОГАТО С ВОДКА СЕ НАПИЯ. """""""""""" СИМЕОНОВСКА ЗВЕЗДА МИ Е ЗВЕЗДНАТА МЕЧТА. ЖИВЕЙ ЛИ СЕ САМИН ВЪВ ВАРНА? НА БАБИ НОЩНАТА ПОЖАРНА, ФАР МОРСКИ, ДНЕВЕН СВЕТОФАР, БРАДЯСАЛ, МОКЪР, САМ И СТАР. """""""""""" НА ПОРЕДНАТА ЖЕНА НЯМАМ ЩО ДА ПОДАРЯ, ГОЛОГЛАВ И БЕЛОБРАД, НЕ СТАВАМ И ЗА СТАР ПИРАТ. """""""""" ДЕН ДЕНУВАМ И НЕМЕЯ, СЪС КЛОШАРИ ШАШАВЕЯ, НЕ СТРУВА БУТИЛКА БИРА ДОСКУЧАЛАТА МИ ЛИРА. Е, НЯКОЙ ВИКА МИ ВЕЛИК, НО И ПЕТЕЛЪТ Е КРЕСЛИК! """"""""""" ОТЛЕТЯХА МАМА, ТАТИ. МОЯТА ГЛАВА ЗАПАТИ. ЗА ПИЦА И ШКЕМБЕ ЧОРБА ЩЕ ВИ ДОЙДА НА КРАКА! 25 СЕПТЕМВРИ 2018Г., СОФИЯ-ВАРНА-СОФИЯ



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - ЕПИГРАМИ ЗА КОТКАРАМИ
25.09.2018 17:24
ЩЕ СИ ВЗЕМА СИВА КОТКА,
КАТО МЕ НЕ ЩЕ КОКОТКА.
НОЩЕМ СИЛНО ДА МИ ВИЕ,
КОГАТО С ВОДКА СЕ НАПИЯ.

""""""""""""

СИМЕОНОВСКА ЗВЕЗДА
МИ Е ЗВЕЗДНАТА МЕЧТА.
ЖИВЕЙ ЛИ СЕ САМИН ВЪВ ВАРНА?
НА БАБИ НОЩНАТА ПОЖАРНА,
ФАР МОРСКИ, ДНЕВЕН СВЕТОФАР,
БРАДЯСАЛ, МОКЪР, САМ И СТАР.

""""""""""""

НА ПОРЕДНАТА ЖЕНА
НЯМАМ ЩО ДА ПОДАРЯ,
ГОЛОГЛАВ И БЕЛОБРАД,
НЕ СТАВАМ И ЗА СТАР ПИРАТ.

""""""""""

ДЕН ДЕНУВАМ И НЕМЕЯ,
СЪС КЛОШАРИ ШАШАВЕЯ,
НЕ СТРУВА И БУТИЛКА БИРА
ДОСКУЧАЛАТА МИ ЛИРА.
Е, НЯКОЙ ВИКА МИ ВЕЛИК,
НО И ПЕТЕЛЪТ Е КРЕСЛИК!

"""""""""""

ОТЛЕТЯХА МАМА, ТАТИ.
МОЯТА ГЛАВА ЗАПАТИ.
ЗА ПИЦА И ШКЕМБЕ ЧОРБА
ЩЕ ВИ ДОЙДА НА КРАКА!

25 СЕПТЕМВРИ 2018Г., СОФИЯ-ВАРНА-СОФИЯ
ПОЗДРАВ ОТ ЕДНА МЕЧТАНА КОТКА!
цитирай
2. rosiela - КОЙ Е КАЛПАКЪТ?
25.09.2018 18:37
Калпак се казва на варненско педи,
дето нарежда стихчета бледи,
дето се носи с дрипи крайморски
и със галошенки - ала матроски!

25 СЕПТЕМВРИ 2018Г., СОФИЯ
ПОЗДРАВ ОТ НЕДОСТИЖИМАТА КОКОТКА!
цитирай
3. missana - Прекрасни епиграми, Роси!
25.09.2018 22:47
Старото ченгенце така е наплашило всичко живо, че никой не смее да коментира написаното от теб. Но аз от ченгета не се плаша. Поет-ченге - как ти се струва такава комбинация - възможна ли е изобщо?!!!!!!!!!!!! Май само при соца, откъдето се пръкват чучелца. И ибрикчии да ги подплакват с неумити ръчища.
цитирай
4. rosiela - Едва ли се плашат,
25.09.2018 23:32
въздържат се. Но и аз не им се плаша на ченгесар - поетите. Не могат да ни задминат, а много им се ще. Пак ще напомня, че ченгето се съобрази под сурдинка с всичките справедливи забележки, които му направих, но мълчи и не признава. То е плиткоумно по рождение, ама ченге по дупе пада ли?! ТО КРАДЕ, НО ТРАЕ - ИДЕИ, СТИХОВЕ И ПР.
цитирай
5. missana - То не се свени да епигонства цели чужди стилове на писане,
26.09.2018 08:32
rosiela написа:
Едва ли се плашат, въздържат се. Но и аз не им се плаша на ченгесар - поетите. Не могат да ни задминат, а много им се ще. Пак ще напомня, че ченгето се съобрази под сурдинка с всичките справедливи забележки, които му направих, но мълчи и не признава. То е плиткоумно по рождение, ама ченге по дупе пада ли?! ТО КРАДЕ, НО ТРАЕ - ИДЕИ, СТИХОВЕ И ПР.


камо ли за разните там подробности, като конкретни чужди поетични попадения.
Що текстове на известни любовни естрадни песнички опоска. Ама нейсе, нали нивото му на писане е естрадно, та простено да му е!
цитирай
6. rosiela - Абсолютно си прав,
26.09.2018 08:51
Младене!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6605027
Постинги: 5041
Коментари: 23943
Гласове: 9774
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031