Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
13.05.2011 09:43 - Евровизия без никаква визия
Автор: fenris Категория: Музика   
Прочетен: 13096 Коментари: 33 Гласове:
26

Последна промяна: 13.05.2011 09:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Аз по принцип не използвам, блога за нещо различно освен собствените ми разкази и някое и друго съобщение касаещо личният ми живот. Този път обаче, не можах да се въздържа. Вторник реших да си пусна евровизия и да видя конкурентите на Поли Генова. Имах усещането, че този път може и тя да постигне нещо. Та пускам аз канал 1 и ги гледам. Хванах се за главата, единственият начин да ги слушам беше с тапи в ушите. Липса на ритъм, липса на рима. А върхът беше турската рок група с гимнастика затворен в клетка и след това просто превключих на друг канал. Вчера пуснах накрая за да видя класирането, за да видя дали нашето момиче ще се класира. Ами още по-зле беше ситуацията, някакви ирландски клоуни с прически ала изрусен гръмотвод поскачаха като кукли на конци и някакви смешници с високи шапки от Молдова си правеха детски карнавал. И те се класираха. О да, за разлика от нашето момиче. Далеч съм от мисълта, че тя е най-добрата. Добра е да, обаче мислех, че поне ще се класира за финала. Все пак песента и е динамична и социално насочена. Е не е лесбийска, като онзи случай дето победиха песента Вода на Елица и Стунджи, но все пак. Песните не струваха, нито една не беше на нивото на Поли, от тези които аз изгледах. Не съм националист, просто смятам, че този конкурс отдавна вече обслужва чужди интереси и смятам, че няма смисъл да се участва в него, защото участниците там сякаш нарочна са направили песни, които са безвкусни и без качествен ритъм. Призовавам всички българи да бойкотираме гласуването на финала в неделя. Не смятам, че този конкурс вече заслужава нашето внимание. И нека позная кой ще спечели-Дана Интернешънъл.
Първата песен е на поли отдолу, другите са на Турция,Ирландия и Ирландия. 
Направете съпоставка и преценете, не мислите ли същото като мен? Тези заслужаваха ли да се класират според вас? Аз не мисля. На тези, които ще решат да критикуват мнението ми, ще кажа, че всеки има право на такова. Но дали европейците са с всякаква липса на вкус или конкурса е нагласен? Защото всъщност не дадоха, кой каква оценка и от кого е получил. Замислете се върху това.










Гласувай:
26


Вълнообразно


1. karambol5 - Изобщо не съжалявам, че не съм гл...
13.05.2011 09:46
Изобщо не съжалявам ,че не съм гледал снощи .
Спестил съм си много излишни нерви . Поли е страхотна и това ми стига !
цитирай
2. therainss - Обаче Дана Интернешънъл отпадна...
13.05.2011 09:48
...нещо по въпроса, пророко fenris? :D
цитирай
3. fenris - до therainss
13.05.2011 09:50
Аз обаче не съм пророк, не съм го твърдял никога. Просто изказах предположение, така че здраве да е. А щом си решил да се хващаш за това от всичко, което написах също си е твое право, но виждам, че все пак си на моят акъл от поста ти.
цитирай
4. fenris - Всъщност
13.05.2011 09:53
karambol5 написа:
Изобщо не съжалявам ,че не съм гледал снощи .
Спестил съм си много излишни нерви . Поли е страхотна и това ми стига !

Ти си прав, за това и гледах само края. Сигурно за това и съм пропуснал отпадането на Дана-Интернешънъл, само бях чувал че участва, но не обърнах внимание, кой ден.
цитирай
5. iliada - Гледах отчасти
13.05.2011 10:36
и специално гледах нашата изпълнителка.Направи ми впечатление,че имаше много добри светлинни ефекти за всяко от изпълненията ,но нещо във визията на
нашата изпълнителна ме подразни.Усетих,че няма да стигнем да награда.Аз също харесвам страната си и подкрепям всички български участия ,но смятам че по тях има още какво да се работи.
Знам ,че коментара ми няма да ти допадне имайки в предвид написаното по-горе,но наистина нещо бе недоизкусорено.В такива изяви всичко има значение.Така си мисля поне...........
И все пак мисля ,че трябва да не се отказваме от такива участия ,чрез тях ние се учим израстваме..........
цитирай
6. fenris - ДА
13.05.2011 10:51
iliada написа:
и специално гледах нашата изпълнителка.Направи ми впечатление,че имаше много добри светлинни ефекти за всяко от изпълненията ,но нещо във визията на
нашата изпълнителна ме подразни.Усетих,че няма да стигнем да награда.Аз също харесвам страната си и подкрепям всички български участия ,но смятам че по тях има още какво да се работи.
Знам ,че коментара ми няма да ти допадне имайки в предвид написаното по-горе,но наистина нещо бе недоизкусорено.В такива изяви всичко има значение.Така си мисля поне...........
И все пак мисля ,че трябва да не се отказваме от такива участия ,чрез тях ние се учим израстваме..........

Не казвам, че не си права, просто смятам, че песните не ми харесаха, бяха доста зле, и това се отнася естествено за тези, които гледах. Както казах, не че не си права. Имаме още за доизкусоряване, но в сравнение от някои от класиралите се, бяхме по-добре. Така смятам!
цитирай
7. veninski - Напълно те подкрепям. Поздрави!
13.05.2011 11:10
Напълно те подкрепям. Поздрави!
цитирай
8. therainss - fenris
13.05.2011 11:19
Не съм твърдял, че не съм съгласен с теб. Просто си позволих една закачка, напълно безобидна, уверявам те! :D
цитирай
9. despinida - НИКОГА НЕ СЪМ ХАРЕСВАЛА ТОЗИ ИЗМИСЛЕН КОНКУРС
13.05.2011 11:20
нито песните, които представят изпълнителите ...нито регламента му ...
жива загуба на време е да се гледа подобна блудкавинЯ :)))
цитирай
10. mikino - :(
13.05.2011 11:44
Класираха отвратителни песни! Имам чувството, че западнярите ги мързи да гласуват, пускат 5 нормални парчета и всичко останало е сволоч. Правят го нарочно, защото ако има 25 качествени изпълнители, трябва да си размърдат мозъците, защото избора ще е доста по-труден... В блога ис пиша за това...
цитирай
11. blogena - аз пък
13.05.2011 12:04
си имам мнение баз да съм гледала и слушала :)))
Поздрав !

от allbi ;)
цитирай
12. lisichka - Снощният резил е част от плана Ран за ...
13.05.2011 12:14
Снощният резил е част от плана Ран за съсипване на България.
Нямате си на идея с какъв магарешки инат некои хора правят на инат на общия музикален вкус на българското население.
цитирай
13. fenris - Не съм твърдял, че не съм съгласен с ...
13.05.2011 13:18
therainss написа:
Не съм твърдял, че не съм съгласен с теб. Просто си позволих една закачка, напълно безобидна, уверявам те! :D

Усетих се!:)
цитирай
14. fenris - нито песните, които представят ...
13.05.2011 13:19
despinida написа:
нито песните, които представят изпълнителите ...нито регламента му ...
жива загуба на време е да се гледа подобна блудкавинЯ :)))

Ами да права си а тази година повече от всякога!
цитирай
15. fenris - Напълно те подкрепям. Поздрави...
13.05.2011 13:21
veninski написа:
Напълно те подкрепям. Поздрави!

Благодаря ти за подкрепата.:)
цитирай
16. tili - не съм гледала и
13.05.2011 13:22
сега нямам време да изгледам клиповете, но ще го направя. А нашата песничка е твърде елементарна и банална. Мое мнение:) Ще видим другите.
Поздрав за позицията1
цитирай
17. fenris - Класираха отвратителни песни! ...
13.05.2011 13:24
mikino написа:
Класираха отвратителни песни! Имам чувството, че западнярите ги мързи да гласуват, пускат 5 нормални парчета и всичко останало е сволоч. Правят го нарочно, защото ако има 25 качествени изпълнители, трябва да си размърдат мозъците, защото избора ще е доста по-труден... В блога ис пиша за това...

Ами на мен ми е интересно, кои ги намери за хубави, честно казано не можах да издържа да ги изгледам всичките, обаче под хубави разбирам хубави а не по-малко заспали от другите, погледнах темата ти браво!
Поздрави!
цитирай
18. fenris - си имам мнение баз да съм гледала и ...
13.05.2011 13:25
blogena написа:
си имам мнение баз да съм гледала и слушала :)))
Поздрав !

от allbi ;)

Аз също вече няма да гледам и слушам!:)
Супер, радвам се да те видя отново!
цитирай
19. fenris - Снощният резил е част от плана Ран за ...
13.05.2011 13:28
lisichka написа:
Снощният резил е част от плана Ран за съсипване на България.
Нямате си на идея с какъв магарешки инат некои хора правят на инат на общия музикален вкус на българското население.

Ами не знам, за РАН, обаче наистина нямаше вкус в изпълненията.Просто бях потресен, в предишни години имаше, какво да се види, поне една или две хубави парчета и ти е кеф да ги слушаш а сега единствено можаш да ги слушаш ако са без звук.
Поздрави!
цитирай
20. fenris - сега нямам време да изгледам кли...
13.05.2011 13:30
tili написа:
сега нямам време да изгледам клиповете, но ще го направя. А нашата песничка е твърде елементарна и банална. Мое мнение:) Ще видим другите.
Поздрав за позицията1

Както казах и по-горе, не претендирам, че е най-яката песен, обаче ако знаеш, какви класираха, виж само примерите дадени от мен.
Поздрави и на теб!
цитирай
21. rustam - Евровизия
13.05.2011 14:14
отдавна е изчерпала смисъла на културно събитие и феномен.
Това е пошло зрелище, изградено на извън културни принципи. по скоро пазар и мерене на "оназ работа"
Макар че, песента на Поли Генова не е за нейния писклив гласец. Мелодията има потенциал, но с друга изпълнителка би звучала доста по-добре
цитирай
22. fenris - отдавна е изчерпала смисъла на к...
13.05.2011 14:21
rustam написа:
отдавна е изчерпала смисъла на културно събитие и феномен.
Това е пошло зрелище, изградено на извън културни принципи. по скоро пазар и мерене на "оназ работа"
Макар че, песента на Поли Генова не е за нейния писклив гласец. Мелодията има потенциал, но с друга изпълнителка би звучала доста по-добре


Както казах и аз, наистина можехме и по-добре, но нашата песен беше жизнена имаше живот в нея, за разлика от умрелите и изкуствени песни на останалите, които гледах, не можах да издържа и да гледам всичките останали, то и да ти кажа, няма какво да мерят инфантилни изпълнения без качествена музика.
Поздрави!
цитирай
23. naidobriq - Фенрис абсолютно си прав..Подкрепям мнението ти.
13.05.2011 21:17
Този конкурс отдавна е един голям пазарлък.Просто няма смисъл от него..На фона на другите Поли беше по добра..
Поздрави..
цитирай
24. rat - E, участието си заслужава, нека им ...
13.05.2011 21:51
E, участието си заслужава, нека им припомняме, че сме по-талантливи от тях.
Пазят тези, които имат запазено място на финала /Великобритания, Франция, Испания, Германия и Италия/ от сериозна конкуренция.
Поздрави за постинга.:))))))))))))))
цитирай
25. tera - Естествено, че това е политизиран конкурс
13.05.2011 22:19
Нищо не съм гледала от него сега и не мисля, че съм пропуснала.
В блога на бористодоров видях парчето на Поли, нищо особено. Без никакви шансове. Не става дума за национализъм или каквото и да е, но парчето е слабо.

цитирай
26. turboi4 - Вълчо,
14.05.2011 09:46
Проблемът с нашите песни е, че имаме нагласата за елитен конкурс, където оценката ще е от хора в бранша, но на практика изобщо не е така.
Освен това непрекъснато се опитваме да избием с музика, която не е типично наша, а е един вид копиране на определени модни стилове, като при това положение нещата стават трудни, защото работата става малко "На краставичар краставици да продаваш", а да не забравяме и принципа на гласуване, който е по-скоро патриотарски!
Единствената читава песен с шансове за успех беше тази на Елица и Стунджи, защото беше интересна, динамична и нетрадиционна.
Не се учудвайте на избора на гласуващите - за мнозинството хит е тази песен, която може веднага да се запее, или да те накара да си тактуваш, или танцуваш на нея.
Ако искаме наистина да имаме някакво постижение на Евровизия, следва да ревизираме подхода при избора и да не опитваме да вкарваме определени интереси във въпросния избор.
цитирай
27. fenris - Проблемът с нашите песни е, че имаме ...
18.05.2011 13:14
turboi4 написа:
Проблемът с нашите песни е, че имаме нагласата за елитен конкурс, където оценката ще е от хора в бранша, но на практика изобщо не е така.
Освен това непрекъснато се опитваме да избием с музика, която не е типично наша, а е един вид копиране на определени модни стилове, като при това положение нещата стават трудни, защото работата става малко "На краставичар краставици да продаваш", а да не забравяме и принципа на гласуване, който е по-скоро патриотарски!
Единствената читава песен с шансове за успех беше тази на Елица и Стунджи, защото беше интересна, динамична и нетрадиционна.
Не се учудвайте на избора на гласуващите - за мнозинството хит е тази песен, която може веднага да се запее, или да те накара да си тактуваш, или танцуваш на нея.
Ако искаме наистина да имаме някакво постижение на Евровизия, следва да ревизираме подхода при избора и да не опитваме да вкарваме определени интереси във въпросния избор.

Може би си прав приятелю обаче смятам, че тези които спечелиха тактът им нещо не им вървеше!Принципно си прав, обаче просто сравнявайки нещата не смятам че някои от тези които се класираха заслужаваха това, естествено този конкурс отдавна е аут като конкурс и не бълва звезди, повече звезди има в шоута като Мюзик Айдъл, които също са нагласени, но поне се пее добре.
цитирай
28. fenris - Нищо не съм гледала от него сега и не ...
18.05.2011 13:15
tera написа:
Нищо не съм гледала от него сега и не мисля, че съм пропуснала.
В блога на бористодоров видях парчето на Поли, нищо особено. Без никакви шансове. Не става дума за национализъм или каквото и да е, но парчето е слабо.


Да но смятам,че другите бяха още по-зле наистина в един момент просто изключих звука на телевизора толкова бяха зле.
цитирай
29. fenris - E, участието си заслужава, нека им ...
18.05.2011 13:17
rat написа:
E, участието си заслужава, нека им припомняме, че сме по-талантливи от тях.
Пазят тези, които имат запазено място на финала /Великобритания, Франция, Испания, Германия и Италия/ от сериозна конкуренция.
Поздрави за постинга.:))))))))))))))

О да и това със запазените финалисти, е това си беше простотия, дори във футбола единствения финалист запазен е домакина, ама аджеба какво правят тук Испания,Великобритания, Франция и Италия? Те какво търсят тук, направо ми писна, от догодина дори няма да си правя труда да гледам дори и да се интересувам.
цитирай
30. fenris - Този конкурс отдавна е един голям ...
18.05.2011 13:19
naidobriq написа:
Този конкурс отдавна е един голям пазарлък.Просто няма смисъл от него..На фона на другите Поли беше по добра..
Поздрави..

На фона от тези които гледах песента и поне беше смислена и динамична. Благодаря да подкрепата!
цитирай
31. fenris - Всичко е пари! Отдавна Евровизия ...
18.05.2011 13:20
dalida написа:
Всичко е пари! Отдавна Евровизия загуби визия. Тези конкурси приличат много на "Златният Орфей" преди години. Под шапката на БКП конкурса беше решен предварително. Който участник "кихне" най - много пари, той - печели.
Знаем как стават конкурсите и за другите сфери, вече времената се повтарят, маниерите - също. Нищо ново под небето!
Поздрави!


Права си след Абба вече няма светила които евровизия да излъчва, определено конкурса стана нагласен.
Поздрави и на теб!
цитирай
32. bersek - ...
29.05.2011 02:45
Отдавна вече съм бойкотирал този конкурс.
цитирай
33. fenris - Отдавна вече съм бойкотирал този ...
09.06.2011 09:14
bersek написа:
Отдавна вече съм бойкотирал този конкурс.

И с право!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1834336
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!