Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
22.07.2008 09:37 - Какво е любов?
Автор: fenris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5876 Коментари: 49 Гласове:
0



Любовта е чувство на привързаност, грижа, привличане, симпатия, в някои случаи произлизащо или съпътствано и от сексуалното привличане. Най-общо това е потребността човек да бъде всеотдаен към друг човек. Любовта е дълбоко, неизразимо чувство, което се споделя от близки, влюбени, и такива, които имат интимни отношения. Любовта е чувство, характерно не само за хората. За това в чисто биологично-физиологичен аспект е или грижата на родителският индивид към малките, или състоянието, което подтиква полово узрели индивиди да се съвокуплят, в резултат на което понякога и възпроизведат…съществува синоним на думата "любов" - "обич", като трудно може да се определи ясна разлика и граница между двете понятия, освен, че обичта е постоянството на любовта....И така нататък и така нататък. Това намерих, като се порових в интернет за термина. Естествено, открих го в Уикипедията. Доста подробно описание. Обаче не можах да разбера какво означава любов, как се изпитва. Може да ви се стори странно, но никога не съм изпитвал любов. Освен може би тази към малките. Имах кученце, обичах това животинче. Много го обичах, то стопляше сърцете ми. Може би това е любовта? Не знам. Вчера започна всичко, което ме накара да се заровя в интернет и да потърся значението на тази дума. Много имаше за любовта. Едно от нещата, които най-много ме впечатли бе че тя е безкористна и няма нищо общо със страха. Никога не съм се страхувал, но и никога не съм бил влюбен. Другите го наричат тръпка. Аз го наричам желание за секс, да доставя удоволствие на партньорката си. Когато ми казваха „обичам те” аз гледах умно и казвах „добре”. Обикновено малко след това обичта на девойката свършваше. Понякога се опитваха да ме научат да обичам. Това в действителност учи ли се? Изпитвам чувства, не съм безчувствен кретен. Уважавам партньорките си, но това дълбоко чувство, за което се говори тук...Аз не го познавам, не съм го изпитвал. Не знам какво е. Опитах се да намеря обяснението в мрежата, но това само повече ме обърка. Този цитат ми хареса „...любовта не притежава съпротива. Каквото и да правим, то е защото искаме да го правим. То става удоволствие, то е подобно на игра и ние изпитваме удоволствие от него.”

Това мога да го разбера, защото  обичам играта дори в секса. Особенно в секса. Така или иначе в Уикепедията ставаше въпрос за интимност а това не е ли секс? Отвлякох се много с разсъждения, дано не ви е доскучало да ме четете. Ето какво се случи вчера.

Сутринта излязох рано сутринта както обикновено да направя сутрешният си крос. Правех го тогава, защото не обичам навалиците. Тичах си известно време сам, когато до мен се приближи една девойка да ми прави компания. Не се бях уговорил с нея предварително. Явно тя имаше нужда от такава. Тичахме известно време заедно докато не спрях да седна и да си поема въздух на една пейка. Тя седна до мен. А аз просто извадих шишенцето с специалният ми сок и започнах да се наслаждавам на освежителната почивка. До сега не ми пречеше и за това не и обърнах внимание. Чух някакви звуци, много странни напомнящи на подсмърчане. Обарнах се наляво. Момичето плачеше. Едно от нещата, които не мога да понасям е жена да плаче. Не е красиво. Гримът се размазва, лицето и се разкривява а и ми става жал за нея. Нали ви казах, че не съм безчувствен какво се очудвате тогава?

-Извинете, виждам, че плачете, ако мога да ви помогна?

Принципно не заговарям непознати, но както ви казах жалостив съм. Тя се разрида по силно и се набута на гърдите ми. Сега вече съжалих за думите си. Господи защо ми трябваше да си правя устата? Потникът ми вече бе мокър, за това и не се забелязваха следите от сълзите и. За мой късмет не се бе гримирала. То кой се гримираше като ходи да тича. Единственото, което можех да направя е да я погаля успокояващо по главата. След няколко минути ревът премина в хълцане, което се сведе до подсмърчане. Накрая тя вдигна глава към мен и ме погледна с по-детски невинните си очи от които все още се стичаха сълзи. Е това не се търпеше. Трябваше да отивам на работа а тя ме задържаше.

-Какво има дечко-казах аз.

Тя се разрева отново.

-Чакай, чакай през това вече минахме. Кажи какво има? Мисля, че мога да ти говоря на ти при положение, че си заровила глава в гърдите ми нали?

Тя кимна:

-Да можете, ъхкъ, можеш-поправи се момичето и продължи:

-Той ми казваше така.

„Той” се оказа гаджето и. Вече бившето такова разбира се. Трябваше да се досетя. Повечето от причините,които могат да накарат едно момиче да заплаче бяха мъж, мъж и пак мъж. Той я зарязал веднага след годежът им. Въздъхнах:

-И какво, може би така е по-добре, вместо после да минавате през развод нали?

Тя ме погледна очудено:

-Не си ли бил влюбен?

Бях ли?

-В какъв смисъл?

Опитах се да се усмихна и да изклинча от отговора. Не се бях замислял по въпроса. Просто си живеех живота и продължавах напред след всяка връзка. Може би не съм бил влюбен никога. Всъщност не знаех отговора на този въпрос.

Девойката се усмихна. Малко измъчена, но усмивка:

-Ти не си бил влюбен.

-От къде знаеш?

Не знам защо, но това нейно твърдение ме жегна.

-Не се ли чувстваш празен от вътре? Нямаш ли празнина, която се опитваш да запълниш?

-Не а трябва ли?

Наистина бях очуден.

-Да, наистина не си бил влюбен. Съжалявам.

-Защо, чувствам се добре.

-Да наистина, може би наистина е по-добре да не се влюбваш. Все пак е хубаво да изпиташ тази тръпка. То е ммммм...като секса до някъде. Докато не го опиташ, няма проблем. След като го опиташ друго не може да го замести.

-Така ли? Ако толкова боли всеки път защо ми е?

Това я накара да се замисли.

-Защото, когато откриеш истинската, цялата болка изчезва. Мислих си, че съм я открила, но явно не съм. Явно още ме чака някъде там. Болката е силна. В момента се чувствам празна. Обаче няма да се откажа. Благодаря ви че ме изслушахте. Имах нужда. А сега сбогом и дано опитате от този наркотик любовта. Някои казват, че първата е най-силна. Аз мисля, че всяка следваща е по-силна, защото се учиме и защото така стигаме до най-силната в живота ни. Пожелавам ви да се влюбите. Вие имате нужда от това.

-От болката ли? Не благодаря. Както вие ми я описахте е по-скоро наркотик, към който ставаш зависим. Аз не обичам да съм зависим.

-Може би някой път пак ще си поговорим. Благодаря за разговора и извинете, че ви се натрапих-усмихна ми се тайнствено и се затича към края на парка.

За това днес се ровя в интернет докато съм на работа и мисля. По-дяволите какво си ти любов. Признавам си вече бях заинтересуван. Махнах с ръка и продължих с заниманията си.

Вечерта отидох на клуб беше петък все пак. Там нищо интересно не ми се случи. Бях далеч от вкъщи и реших да се поразходя. Времето изглеждаше приятно и аз започнах бавно да се придвижвам по тротоара зает с мислите си. Изведнъж заваля силен дъж просто така. Погледнах към небето и извадих чадъра. Винаги го носех със себе си. Мъничък и се побира в джоба. Отворих го и продължих спокойният си ход без да ми пука за дъжда. Пред мен една жена бе застанала в един вход и трепереше. Усмихнах се.

-Искате ли малко защита от този порой?

Тогава я видях, беше моята позната от вчера, по-скоро онзи ден, защото минаваше полунощ. Тя ме погледна и се усмихна.

-За втори път ви срещам.

-Моля ви нека си говорим на ти може ли-прекъснах я аз.

Кимна ми и ме хвана под ръка. Чадърът едвам ни покриваше.

-Още ли търсите отговор на въпроса от онзи ден?

-Всъщност днес съм по подготвен.

Разказах и какво съм изровил от мрежата.

-Да интересни твърдения, повечето са верни. Но за любовта не трябва да четеш а да я почувстваш.

-И как става това?

-Всъщност на този отговор не мога да ти отговоря-закачливо ме погледна и ме докосна по носът:

-Трябва сам да го усетиш. Нямаш друг избор. Любовта те намира рано или късно. Като те намери ще разбереш.

В погледа и имаше нещо, което ме привлече. Нещо по детски закачливо. Имаше малко мъка, тя се забелязваше в дълбочината му. Но слънцето, което грееше от него бе толкова парещо. Очите и бяха златистокафяви като на млада кошута. Разстърсих глава дали това бе чувството за което тя ми говореше.

-Тук е апартамента ми. Благодаря ти че ме изпрати.

Тя стоеше там и не влизаше, сякаш чакаше нещо. И за първи път аз бях като вдървен, не знаех какво да правя. Това ли беше наистина?

-Искаш ли да ти дам телефона си- промърморих аз.

Ега си тъпака. Целуни я бе. Викам си наум, но нещо ме спираше. Сякаш тя бе богиня и щях да я омърся с устните си. Всяко съмнение се бе изпарило от мен. Бях влюбен. В корема ми се надигна очакване.

-Да разбира се.

Записа ми го и каза ,че ще ми се обади на другия ден. Обикновено аз го казвах и не го правех, когато те ми предложеха телефона си. Въздъхнах и се прибрах вкъщи изпълнен с мечти. Всъщност страх не изпитвах никога не бях изпитвал. Това момиче обаче ме освободи. Освободи ме за да обичам. На сутринта започнах ежедневната си тренировка седнах на пейката затворих очи и се отпуснах на пейката след първата част от кроса. В стомаха ми се бе насъбрало нетърпение, нетърпение да я чуя. Сякаш ято врабчета си бяха свили гнездо там. Това вероятно бе така наречената тръпка от любовта. Чувствах се странно анализирайки емоциите си, но бе забавно, защото бях влюбен. Телефонът извъня. Сърцето ми трепна. Номерът бе непознат.

--Още ли търсиш отговор на въпроса от по-онзи ден?-настъпи мълчание и после продължи:

-...зайо.

Гласът сякаш идваше от телефона, но и от околноста. Обърнах се, тя бе седнала до мен. Този път не се въздържах. Целунах я. Тя ми откликна и нейният език потърси моят за да потанцуват заедно. Сърцето ми заби силно, сякаш щеше да изскочи от гордите ми. Усещах нейното и то биеше в същия ритъм.

-Мисля, че да. Не, сигурен съм.

-Знаех си че има надежда за теб.
Поздрав за тези които си задават този въпрос!
Библиография
Библиография2
Библиография3





Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - даа,
22.07.2008 09:45
когато намериш отговора е прекрасно!
цитирай
2. fenris - да прекрасно е
22.07.2008 09:49
а после вече нищо няма значение!Благодаря ти!
цитирай
3. krotalka - Който търси, намира!
22.07.2008 10:00
Твоят герой просто се е носил по течението, един такъв циничен скептик. Има ги и такива.
Свежо и обнадеждаващо разказче!
Поздрави Вълчо!
цитирай
4. fenris - krotalka
22.07.2008 10:02
Вероятно е бил такъв наистина, но рано или късно това дълбоко чувство те намира!:)Благодаря ти!
цитирай
5. cornflower - ако знаеш
22.07.2008 10:07
каква любов има между мен и моя котарак Тигър.
в момента ядем пъпеш.
между хора сякаш не се получава..
цитирай
6. fenris - cornflower
22.07.2008 10:10
Любовта, е нещо, което винаги ще бъде изследвано и никога няма да му се намери точен отговор!Виж Библиографията!:) Иначе и аз имам котарак, но той обича майка ми а на мен ми се прави на мъж!:) Между хора може да се получи, когато се отпуснеш и отдадеш на любовта! Благодаря ти! Погали го от мен!:)
цитирай
7. feq - Какво е любовта?
22.07.2008 10:19
Индивидуално чувство,
магия - без обяснение,
музика в душата,
стон в тишината,
нежност и копнеж,
заедност и споделеност,
тръпка оставаща във времето,
единствена и завинаги...

и още много неща е Любовта!

http://feq.blog.bg/viewpost.php?id=202604
цитирай
8. fenris - feq
22.07.2008 10:26
Много точно си го уловила дете на гората!Благодаря ти!
"или нежна прегръдка сред бавния ритъм на танца" Определено! Благодаря ти още веднъж!
цитирай
9. yuliya2006 - САМ СИ ГО КАЗАЛ. . . В КОРЕМА СЕ НАД...
22.07.2008 10:54
САМ СИ ГО КАЗАЛ...В КОРЕМА СЕ НАДИГНА ОЧАКВАНЕ
ТОВА Е.... ПРОСТО Е ЗАДЕЙСТВАЛО ОНОВА ВЪТРЕШНО ЧУВСТВО КОЕТО НЕ ЛЪЖЕ И после сърцето бие ще изкочи и си на път приятел - МАГИЯ и поздрави!
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
10. lion1234 - Прекрасна история!
22.07.2008 11:01
Всичко е толкова чисто, невинно, непосредствено!
Удоволствие бе за мен срещата с тази вълнуваща ,,среща''!
цитирай
11. fenris - yuliya2006
22.07.2008 11:04
Аз знам, какво е и това очакване наистина е много приятно като затопляне в корема! Дааа май героят ми научи какво е любовта! Благодаря ти!
цитирай
12. fenris - lion1234
22.07.2008 11:05
Да, понякога нещата са наистина прости стига да усетиш тази тъпка! Благодаря ти!
цитирай
13. kleopatrasv - fenris ,
22.07.2008 12:26
ТЯ , любовта е екстремна и нечовешка , бичува ни и същевременно ни гали ; дарява ни и ни обрича ; мами ни и ни разплаква ; търси ни и ни намира ; жадува ни и ни отхвърля ; ТЯ е всичкото щастие и нещастие на земята .Който не я е изпитал , значи не е живял.......
ТЯ , има много определения и много лица , най- важното , че за нея не трябва да се говори така ,че да се разбере - за нея трябва да повярват !
Поздрави и късмет !
цитирай
14. fenris - да Клео
22.07.2008 12:34
това казвам и аз! Трябва да изгориш няколко пъти в нея за да се възродиш по -силен като феникс!Благодаря ти!
цитирай
15. анонимен - fenris
22.07.2008 13:39
Приятелю много добре си го написал, любовта е най хубавото нещо, знам какво е да усетиш това чуство. Човек става друг,лети в небесата.
Но в някои случаи любовта причинява болка.
Поздрав от Феноменалния гробар до Белия Вълк!!!!
цитирай
16. fenris - grobarq
22.07.2008 13:44
Белия вълк приема поздравите и вие в поздрав на Феноменалния гробар! Благодаря ти приятелю! И наистина летежа е невероятен, не трябва да се плащшиме от болката защото тя дори е сладка!
цитирай
17. анонимен - да така е
22.07.2008 13:49
Мога да кажа че понякога любовта заслепява,от личен опит знам,а после осъзнавам недостатътице на момичето в което съм бил влюбен.
Абе ще кажа че- любовта е хубаво чуство и понякога неповторимо!!!
цитирай
18. fenris - когато разбереш че се
22.07.2008 13:54
кефиш на недостатъците и ще разбереш че вече си безвъзвратно влюбен и това е истинската!:)
цитирай
19. essy - Какво е любов?
22.07.2008 14:07
Чувство, усещане, раждане, начин на живот....или може би нито едно определение не е валидно за нея. Защото Тя - Любовта трябва да се изпита за да знаем какво е. И обикновено не можем да обясним какво чувстваме, защото всичките думи са бледи и слаби и не могат да дадат точно определение на това което изпитваме...
И не знам защо си мисля, че Тя-Любовта ...истинската Любов ни спохожда само веднъж в живота. Всичко друго е моментно увлечение което ние бъркаме с любов. Заблудили сме се, защото сме изпитали силно привличане към даден партньор -Не знам, може и да не съм права:)))

Сърдечен поздрав за разказа, Фенриз!!!
цитирай
20. fenris - права си за всичко колежке
22.07.2008 14:10
любовта е всичко това , но само една част от това което е! Тя е още толкова много!Благодаря ти!
цитирай
21. viki11 - Аз като един критик да кажа,
22.07.2008 15:13
... имаш талант.
Днес ми е един от многото лоши дни, усмихна ме и ме стопли.
Но предпочитам без любов. Тя никога не е нормална.
цитирай
22. sisiusmivkata - Доста изчерпателен отговор за моя ...
22.07.2008 15:20
Доста изчерпателен отговор за моя постинг :)
Благодаря, че ми го показа за да мога да го прочета ;)
Поздрави!
цитирай
23. fenris - viki11
22.07.2008 15:28
Радвам се Вики, че те усмихнах! А че не е нормална права си!Сега ти ме усмихна!
цитирай
24. fenris - sisiusmivkata
22.07.2008 15:28
Удоволствието бе мое!Една голяма усмивка и за теб!:)
цитирай
25. viki11 - явно не си главния герой,
22.07.2008 15:47
той като начинаещ в тези усещания не би знаял, дали е нормална или не.
цитирай
26. fenris - ами да не съм
22.07.2008 15:48
определено, просто един от многото ми герои! Това винаги ми е харесвало при любовта нейната откаченост!
цитирай
27. viki02 - а на мен не,
22.07.2008 17:01
харесва ми само положителните усещания, които носи. Откаченото е за мазохисти, не мислиш ли? И за писатели, да захранват писанията си с мъките на хората.
цитирай
28. idaaa - любовта не може да бъде описана, тя е ...
22.07.2008 18:18
любовта не може да бъде описана, тя е всичко, когато я имаш и нищо когато не си я срещал. Поздрав за разказа и благодаря за усмивката, която ми подари днес след прочита :))
цитирай
29. alisa - :)
22.07.2008 19:21
Двама каубои яздели и единият казал: Ех, жената ме чака, децата са палави, имам още много работа навън, а те ме чакат да се прибера.
Другият се усмихнал.
Първият: Какво? Ти никога ли не си обичал?
Другият: Обичах, веднъж.
Първият: И какво стана?
Вторият:Ами нищо.
Първият: Как така, какво се случи?
Другият: Ами веднъж яздех дълго, в един момент видях жена пред себе си край пътя.
Беше красива, с дълги и тъмни коси, с плътни устни и невероятно красиви и чувствени очи. Дългата бяла рокля се вееше около женствено, божествено тяло.
В един миг тя ме погледна, аз я погледнах, погледите ни се срещнаха.
Първият: И какво? Какво стана после?
Другият: Тя ме погледа още за няколко мига, после се обърна и продължи...И аз се обърнах и продължих.
Тогава за пръв и за последен път обичах...
цитирай
30. bovari - Моят прочит.
22.07.2008 20:26
Може да повярваш, че някога, някъде, един човек, неочаквано ще те доближи и ще те накара да бъдеш естествен/а, ще ти помогне да бъдеш себе си, без да се страхуваш.
А може би това е първата и най-важна крачка към близостта, интимността, а може би любовта....
Поздрави!:)
цитирай
31. enjoy6 - Когато престанеш да я търсиш,
22.07.2008 20:51
тя те намира,
но преди това, ти устройва едни ми ти шегички и след като се увери, че имаш чувство за хумор се кротва! Хей опасна шегаджийка е...
цитирай
32. allbi - Ей,човече какъв герой разкрих те тава си ти Подарявам ти едно стихче и ти казвам БРАВО:)
22.07.2008 21:04
Още ли мислиш,че няма любов?
Още ли мислиш,че просто е дума?
Всичките ласки ,целувки,мечти
сякаш отключи с не казани думи…
Ето ключът ти към моето сърце
вече държиш във ръцете си...
Всичките ласки от мен запази
с тях ще ме носиш в сърцето си…
цитирай
33. fenris - viki02
23.07.2008 06:27
Явно имаме различни гледища за откаченост! Естествено че говоря за приятните емоции, просто понякога тези емоции сякаш не са от тази Земя а свръхестествени, кой говори за мазохисзъм? Вярно е има болка, но тогава ако ни е страх от нея защо продължаваме да я търсим?Прозвуча ми сякаш обвиняваш писателите за мъките на хората?
цитирай
34. fenris - idaaa
23.07.2008 06:29
Удоволствието бе мое! Аз мога да се опитам да я опиша, но никога не бих бил истински точен, така е!Благодаря ти!
цитирай
35. fenris - alisa
23.07.2008 06:31
Любовта има една особеност, при нея няма за последно, винаги ни изненадва!Благодаря за историята!
цитирай
36. fenris - bovari
23.07.2008 06:33
Права си, така е!Точно това чувство ти носи свобода иска ти се да направиш всичко за нея/него и не ти пука дали той ще ти отвърне, а той/тя винаги ти отвръща със същото!Благодаря ти!
цитирай
37. fenris - enjoy6
23.07.2008 06:34
Абсолютно си права!Истинската любов винаги те изненадва!Благодаря ти!
цитирай
38. fenris - allbi
23.07.2008 06:39
Благодаря ти! Добре, може и да съм бил аз! Но не и сега!
аз познавам любовта
познавам силата и
знам че тя е двигател на света
когато е в стихията си
Усещам нейният нежен трепет
усещам силните и вибрации
тя сякаш прави ме свободен
и жив за цели нации!
Благодаря ти за ключа!
Усмивка ще цъфти на лицето ми този ден!
цитирай
39. reason - Любовта е възвишена :-)
23.07.2008 08:14
Чудесна статия :-)

Според мен любовта си е чиста проба еволюционен механизъм за сексуално привличане който спомага за разпространение на гените (възпроизвеждане - секс). А грижата и симпатията произлизат от това, че е намерен партньор с гени които "най-вероятно ще родят здраво поколение". Това е как хората разбират любовта.

Но статията е прекрасна от гледна точка на това че не показва хората като малко по-добре еволюирали маймуни (а те са точно това), защото ако всички мислят по този начин, ще започнем да се съвкупляваме под път и над път безразборно (не че сега много хора не го правят) и бракът ще отслаби позицията си, а е добре точно той да бъде запазен, за да ограничава безразборния секс (тъй като след него следва СПИН и др.).

Но любов има, само че не е това което хората разбират - грижа за поколението, грижа за партньора който ще даде това поколение и смучене на ресурси. Истинската любов няма нищо общо с размножаването. При нея не е необходимо човекът (ако любовта е насочена към човек) да не опбича други, няма и грам егоизъм в нея, няма проблем когато всеки си има друг партньор (за секса и децата), не е пристрастна (ако трябва да направиш нещо което няма да се хареса на другия, го правиш, а другият те разбира и няма проблем) и най-важното - не е емоция.

Поздрави :-)
цитирай
40. fenris - reason
23.07.2008 10:03
Благодаря ти за страхотния коментар!
цитирай
41. cornflower - Безусловната любов
23.07.2008 15:02
е истинската. И като казах, че между хора не се получава, имам впредвид, че те я приземяват без да искат. И тя си отива бързо.
Любовта е състояние на духа, при което се издигаме над всичко и чувство, което даряваме еднакво за всички - просто обич. А когато срещнем другия на еднакви с нашите честоти го припознаваме и сливаме с него. Но на земята това състояние е временно, затова е и болката, копнежът да си я върнем.
С други думи любовта е СЪВЪРШЕНСТВОТО, което ни приближава до Бога.
А кой може да претендира, че го е постигнал.. ЛЮБОВТА Е СТРЕМЕЖ КЪМ БОГА.
цитирай
42. fenris - cornflower
23.07.2008 15:31
Тук заставав с две ръце зад теб! Абсолютно си права и благодаря ти за прекрасният отговор!
цитирай
43. cornflower - Да,
23.07.2008 16:57
фактически Бог ни тества на земята дали сме готови за друго измерение..
цитирай
44. fenris - . cornflower
23.07.2008 17:04
В това има толкова логика, че просто се чудя, как не ми е хрумнало!Благодаря ти!
цитирай
45. fenris - seta
24.07.2008 10:09
Аййййй, яко ме зарадва, останах без дъх! Много ти благодаря за прекрасният стих!:)
цитирай
46. cornflower - още
24.07.2008 10:25
чЕстотата зависи от чИстотата
и затова са разминаванията..
цитирай
47. fenris - cornflower
24.07.2008 10:27
Май си права! Отново!
цитирай
48. flooor - :)
24.07.2008 19:03
Izpulva s nadejda horata, koito oshte ne sa otkrili liubovta za sebe si:) Mnogo hubavo
цитирай
49. fenris - flooor
24.07.2008 21:28
Радвам, се че е така! Това се опитвам да внуша!Благодаря ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1844604
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!