Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.07.2008 13:01 - Кой съм аз?
Автор: fenris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6077 Коментари: 41 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Кой съм аз? Аз съм един средностатистически гражданин на нашата страна. Е може би не съсвсем средно, но определоно участвам в статистиката за населението. Ставам рано, не обичам задръстванията и за това го правя. Имам си и други причини, от които ще ви кажа само една. Не обичам да закъснявам, независимо за къде, дали за работа или за удоволствие. Абе сега като се замисля, не съм съвсем обикновен, но за това ще стане на въпрос по-късно. Вървя си към спирката и един човек ме поздравява. Прави го всеки ден, като се засечем!

-Здравей младеж.

-Здравей-отговарям аз.

И двамата си продължаваме по пътя засмяни. Това ми е първата усмивка за деня. Имам час и половина до работа. Чудя се какво да правя. Автобуса мина точно пред мен. Това решава въпроса който си задавам. Тръгвам си от автобусната спирка и се насочвам директно към работата с моите сандали на краката. Времето е приятно. Подухва ветрец, които разрошва косите ми. Приятно ми е и ми идва да искрещя от кеф. Слагам си слушалките и веднага като по поръчка ми пускат на Крис Риа - Път към ада. Поглеждам към кръстовището покрай което минавам. Май Крис е бил прав за нашата действителност рано сутрин. Само дето не вали, но то само това оставаше. Пея си в тон малко фалшиво, но не ми пука от учудените погледи, които ми хвърлят хората. Все едно не са виждали щастлив човек. А колко му трябва за да си щастлив. Замислих се, може би щастието ми щеше да е пълно ако не беше и дарбата ми. Или може би проклятието ми. Да усещам хора с проблеми и да им помагам. Дори да се сбъскам с човека директно на улицата ще го усетя и той ще ми поиска поради някаква неведома причина телефона. Имал съм множество неприятности, но напоследък, казвам две три думи и не си давам лесно телефона. Той не е обществен. Вървя си и си тананикам „Диджей отнеси ме от тук”, стрелбата в тази песничка много ме кефи, когато усетих сблъсък в рамото. Бая трябваше да съм се унесъл. А това ме посеща, имам невероятен късмет да оцелявам. Обърнах се една девойка ми се извиняваше срамежливо. Цялата се бе изчервила и тя носеше слушалки. Явно се бе отнесла в небитието като мен. Докарах най-лъчезарната си усмивка, която можах и тя се усмихна.

-Няма проблем, случва се, а и вината е отчасти моя-казах.

-Проста напоследък не знам какво става с мен. Приятелят ми ме заряза. Получих двойка по обща психология....

Май трябваше да се кача на следващият автобус. Естествено това нямаше да ме разстрои, вече бях имунизиран. Съчувствах и, но истинското съпричастие ми бе запазено, само за най-любимите ми същества. Жене ми и двете ми дечица, майка ми и нейните родители. Толкова, сърцето ми не е голямо колкото НДК.

-Ей успокой се не плачи.

„Ще се измокриш”. Добавих наум. Момичето бе адски разстроено. Погледна ме с измъчените си очи и аз реших да и помогна. Е, доколкото мога.

-Виж сега, ти обичаше ли го?

-Да.

-Колко? До там, че да имаш деца от него?

-Ей, аз съм още малка, уча, студентка съм. Не не толкова.

-Тогава, защо за бога се разстройваш?

-Ама той ме заряза и отиде при оная кучка Лавина.

Ама, че име.

-И какво, приеми го така. Всъщност ти си се оттървала от един полуидиот.

-Ами не момчето е умно.

-И какво, явно не разбира от жени, след като те е изоставил.

Комплиментите винаги помагаха. Тя се усмихна.

-Мислите ли?

-Разбира се. И един съвет, когато учите не яжте, за да се съсредоточите по-добре, но не учете повече от 8 часа на ден. Следващият път ще вземете изпита.

Усмихна се.

-Може ли да ви взема телефона?

Очаквах въпроса и бях подготвен за него.

-Не, нямаш нужда от мен ще се справиш и сама.

-Ама аз не за мен, а за една приятелка. Аз вече съм малко по-добре. И ще последвам съвета ви.

-Разбирам, не няма да стане. Това днес бе ексклузивно и само за теб. Ако я срешна  може и да и помогна. А и не мисля, че съм ти помогнал особенно. Ти си силна, ще се справиш сама.

Кимнах и продължих. Усетих как ме гледа, но не се обърнах. Телефона иззвъня. Беше тя. Единствената жена в моя живот:

-Как си?

-Ами вървя към работа а ти?

-Аз сега ставам-чух я как се протяга и ми стана невероятно хубаво.

Останалото го цензурирам, не е за вашите уши. Сега на лицето ми се появи втората ми усмивка за деня. Тя винаги ме усмихваше задълго. Навлязох в големият парк. Трябваше да мина през него на път за работа. Та чудите се кой съм аз? Ами аз съм приятелски настроеният съсед Спайдърмен. Защо толкова искате да знаете. Наслаждавайте се на историята. Тя наистина е обикновена, но пък често в тези истории се крие някаква магия, скрита дълбоко. Тя се отваря само за тези, които имат очи. Ще перефразирам Исус Христос. „Който има очи да вижда нека вижда”. Забелязали ли сте за колко неща, които могат да ни направят щастливи сме слепи? Кой съм аз? Няма значение. Минах покрай една пейка и там забелязах един младеж. При други обстоятелства нямаше да му обърна внимание, но в него имаше нещо особенно. Той стоеше седнал в поза лотос и медитираше. Поне аз така мисля. Защото очите му бяха затворени. Хората не го забелязваха и той не им обръщаше внимание. Колко ли сме нормални а? Това е нещо странно, нещо хубаво и забавно а кой го забеляза? О да имаше които го забелязваха. Аз и още три дечица, които бяха зарязали топката с която си играеха и го гледаха. Едно от тях каза нещо и другите се съгласиха. Малчуганите се настаниха на тревата в поза лотос и също затвориха очи. Това бе третата ми усмивка за деня. В този момент от някъде се появи една уплашена майка и накара децата да станат и да я последват. Те го направиха с нежелание. Момчето, което медитираше не обърна внимание на шума. Майката го изгледа подозрително. Продължих надолу по алеята. Няколко гълъба се боричкаха за трошички подхвърени им от една бабичка, която се наслаждаваше на топлите слънчеви лъчи и хладният вятър. Един от гълъбите бе пострадъл едвам се влачеше и за това нямаше достъп до храната. Приближих се. Другите изхвърчаха. Той не можа. Беше оплетен в някакво въже. Подхвръкваше и падаше. Настъпих въжето. Птицата уплашено запляска да се освободи. Бабичката ме изгледа осъдително. Наведох се. Хванах го за кръчето и с един замах мчахнах връвта. Птицата освободена излетя във въздуха. Изгледах бабичката, тя бе отклонила поглед. Явно и бе неудобно. Продължих отново по алеята. Стига с този въпрос. Ще ви отговоря, когато свърша обещавам. За вас съм просто гражданин на държавата. След малко алеята свършваше. На една пейка двойка младежи си отдаваха почит. Добре де натискаха се. Аз не намирам нещо лошо в това. Хората, които минаваха покрай тях ги гледаха осъдително. Явно не си спомняха как са се държали като малко или завиждаха. Кой знае? Аз се усмихнах. Четвъртата ми усмивка за днес. Сигурно се чудите защо ли броя усмивките си? Защото те са бисери и обичам да си припомням усещането им, когато ми е тъжно. Тези усмивки винаги ми носят щастие при необходимост. Например, като имам проблем. При мен не всичко е безоблачно. Даже напротив. Любовта не прогонва проблемите. Все пак като имам проблем просто ще си спомня за медитиращото момче и малчуганите, които взимаха пример от него и ще ми стане хубаво.Ще усетя емоцията и ще намеря разрешението на проблема. Пресекох кръстовището. Един идиот за малко да ме блъсне, но успях да се дръпна навреме. В този момент в ушите ми гърмеше Релакс карай го спокойно на Мика и аз се усмихнах на ситуацията. Петата ми усмивка за деня, предизвикана от песента. Наближавах работа вървях по трамвайната линия и усетих леко побутване. Обърнах се трамваят се бе заковал на място зад мен и леко ме бе изместил напред. Ватманката ме гледаше сърдито. Усмихнах и се глупава и помолих за прошка. Пресякох тичайки и влязох през вратата. Портиера ме поздрави и аз му кимнах. Още ли се чудите кой съм? Е сега ще ви кажа. Имайте търпение малко. Кой съм аз? Джони Джи! Сещате ли се песента? Не? Е потърсете я. Хора наистина няма значение кой съм.Все пак аз съм лицето, което гледате от новините по ПСН. Аз съм този, който съобщава щастливите новини, по новата кабелна телевизия. Не сте я чували ами потърсете по каналите и може и да ме намерите. А сега усмихнете се, защото е време за щастие.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. monna1 - Много..
18.07.2008 13:24
щастие!
цитирай
2. fenris - monna1
18.07.2008 13:25
Да ти се връща в пъти!Благодаря ти!
цитирай
3. cecka1504 - :)))
18.07.2008 13:37
:)))
цитирай
4. fenris - cecka1504
18.07.2008 13:39
Радвам се, че те усмихнах!:)
цитирай
5. azpoetut - :-))))))))))))
18.07.2008 13:52
Работата ми след този разказ не е това, което беше сутринта, благодаря за хиляден път, направо се изтърка да ти го пиша. Още хиляди усмивки за теб и любимата и за всички тук!!!!!!!!!!!!!!1
цитирай
6. fenris - azpoetut
18.07.2008 13:54
Благодаря ти! Това вече е 7-мата ми усмивка днес!:)
цитирай
7. possible - ....
18.07.2008 14:10
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
това е достатъчен коментар.....
цитирай
8. fenris - possible
18.07.2008 14:13
Наистина достатъчен!:)Благодаря ти!
цитирай
9. kalbotobg - ...
18.07.2008 15:33
Тоя номер с вграждането на друга медия в текста е последна мода :)
цитирай
10. fenris - kalbotobg
18.07.2008 15:57
Ей ама аз съм модерен! Благодаря!:)
цитирай
11. idaaa - още много усмивки до края на деня, ...
18.07.2008 16:40
още много усмивки до края на деня, заради тези които се появиха на моите устни докато четях :)))
цитирай
12. fenris - idaaa
18.07.2008 16:41
Благодаря ти!:)))))))))
цитирай
13. krotalka - Усмихна ме!
18.07.2008 16:46
Приятно е да срещнеш някой, който да ти се усмихне просто така, без някаква определена цел!

Усмивки и от мен Вълчо!!!
цитирай
14. zulu - :))
18.07.2008 16:49
усмивки от един от най-ревностните зрители на новата кабелна!
цитирай
15. alisa - ти си
18.07.2008 18:14
ти си един щастлив и чист човек, който дава и на другите :)))
Благодаря ти, че си такъв, такава рядкост!
цитирай
16. kassandra - Много усмивки и от мен!!!!!:)))...
18.07.2008 19:01
Много усмивки и от мен!!!!!:)))
:))
цитирай
17. enjoy6 - Усмихнат уикенд!
18.07.2008 20:43
:)))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
18. yuliya2006 - Страни неща стават с нас и ето днес ...
18.07.2008 21:55
Страни неща стават с нас и ето днес влезнах в един магазин да ми скенират един лист А собсвеника си включил компютъра и се лее ПЕСЕНТА НА ИГЛЕСИАС - баща
И аз учудена го гледам че няма желание да ме обслужи А той ми се усмихва и ми казва че ако не позная певеца, няма да ми извърши услугата И после се смяхме, смяхме добре че бяхме сами
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
19. fenris - krotalka
18.07.2008 22:39
Това бе целта нали? А ти усмихна мен сега!:)
цитирай
20. fenris - zulu
18.07.2008 22:39
Там ще получиш много усмивки!Благодаря ти!:)
цитирай
21. fenris - alisa
18.07.2008 22:40
Така е щастлив съм и не ми е проблем да дам малко от това и на другите!Благодаря ти!:)
цитирай
22. fenris - kassandra
18.07.2008 22:41
Да ти се връща тройно!:)Благодаря ти!
цитирай
23. fenris - enjoy6
18.07.2008 22:42
Благодаря много, ще бъде знам го!:)
цитирай
24. fenris - yuliya2006
18.07.2008 22:43
Наистина става нещо, права си, днес докато се прибирах се усмихнах поне още пет пъти!Благодаря ти за прекрасната случка!:)
цитирай
25. waterlily -
18.07.2008 23:06
Много хубав постинг, fenris :) Зареди ме с ведро настроение. :)
цитирай
26. fenris - waterlily
18.07.2008 23:18
Значи е изпълнил предназначението си!:)Благодаря ти!
цитирай
27. pcfen - Усмивките
20.07.2008 16:36
Много хубав разказ. Но познавам някои хора, които се усмихват когато нямат настроение. Надявам се твоите усмивки да не бъдат за това !
:):):):):)
цитирай
28. fenris - zabavnata
20.07.2008 23:15
Да така, пише отгоре, но в разказа не става въпрос само за мен като вълк!:)
цитирай
29. fenris - pcfen
20.07.2008 23:15
Винаги намирам причина да се усмихна, но без да е фалшиво!:)Благодаря ти!
цитирай
30. анонимен - fenris
21.07.2008 13:31
Абе забавен си фенрис и това много ми харесва. Да знаеш вълка единак ти отива като име. Примерно на мен ми отива- феноменалния гробар и така.
Поздрави и давай винаги смело на пред!!!
Допадаш ми като човек!!!
цитирай
31. fenris - grobarq
21.07.2008 13:34
Благодаря ти, и ти си готин, няма как да не го отчета~! Аз съм си истински вълк, да ме беше видял онзи ден по пълнолуние какво правих! АУУУУУУУУУУУУУ! И на теб ти отива това име , като гледам излъчването ти! Гробаря, звучи респектиращо!:)
цитирай
32. анонимен - Да така е, много хора са ми го казв...
21.07.2008 13:47
Да така е,много хора са ми го казвали, не отричам- у много хора Гробаря вселява страх и ужас но само като съм ядосан,иначе с добрите и печени хора и с добра компания мога да бъда кротък като малко кученце.
цитирай
33. darkanion - :)
21.07.2008 13:52
децата, които също направили поза Лотус....
цитирай
34. fenris - grobarq
21.07.2008 13:55
Не се съмнявам, само че опреличаването с кученце остави на вълка т.е. мен, а за теб може да е друго животинче!:) Аз съм същия!
цитирай
35. fenris - darkanion
21.07.2008 13:55
Няма как да не се усмихнеш нали?:)
цитирай
36. анонимен - Добре Фенрис
21.07.2008 13:59
Извинявам се
да речем че ставам като лъвче. В момента може би съм така защото съм спокоен и весел!!!
Поздрав
цитирай
37. fenris - лъвче и вълче
21.07.2008 14:11
звучи готино! Няма за какво да се извиняваш, това беше шега! И ми беше приятно да поспамиме!:)
цитирай
38. kleopatrasv - Чудесен разказ ,принце !
22.07.2008 12:34
Няма значение кой си , какъв си и откъде си ?, важното , е че си чудесен човек и ни даряваш нас читателите с красиви мигове.....
Поздравления !
цитирай
39. fenris - kleopatrasv
22.07.2008 12:35
Абсолютно вярно!Една голяма усмивка за теб!:)
цитирай
40. apolonspirit - :)
24.07.2008 17:06
Една истинска усмивка и от мен. Поздрава беше много намясто.
цитирай
41. fenris - apolonspirit
24.07.2008 21:30
Знаех си, че ще ти хареса~!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1845329
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!