Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
17.07.2008 08:36 - Този сладур гледа мен
Автор: fenris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4968 Коментари: 22 Гласове:
0



-Гледа мен.

-Не, мен гледа.

Двете се вгледаха една в друга. Бяха приятелки от сума ти време и до този момент никога не бяха се карали за нищо сериозно, но този път сякаш нещата щяха да загрубеят.

-Жани ти си имаш приятел, какво те интересува?

-И какво да не съм пенсионерка, по-малка съм дори от теб. А и освен това напоследък не се разбираме много добре.

-Така лиии? И как така аз нищо не знам?

-Ами не ти казвам всичко! А и освен това този е голя сладур.

При казването на тези думи изражението и придоби замечтан вид и тъпоумна усмивка на влюбен човек. Естествено това не значеше, че Жени е влюбена.

-Сладур а?Ами какво би казал Николай за него дали ще го хареса!

-Ани да не си посмяла! Повтарям да не си п-о-с-м-я-л-а!

-Добре, обаче няма да бъде твой кучко.

-Давай да те видя кретенке.

Случваше се да се наричат така и на шега. Сега беше сериозно. И двете погледнаха към момъка, който ги наблюдаваше и пиеше от някакво питие със зеленикаво-червен отенък. Сякаше гледаше леко над тях. Двете се спогледаха.

-Съревнование!

Казаха го в един глас. На дансинга зазвуча песента Pump it на Black Eyed Peas! Жани скочи на крака беше любимата и песен. Тя се завъртя в ритъма на танца. Разкърши се. Познаваха я в заведението и веднага направиха кръг за да се наслаждават на движенията и. Задникът се развихри сякаш имаше самостоятелна орбита извън тялото и следвайки ритъма на музиката. Гърдите и направиха същото. Ани я изгледа с лека завист. Погледна към обекта на желанията и на двете и започна да флиртува. Отмаха коса поглеждайки го леко с едното око и кръстоса крака така, че ако иска да погледне под късата и поличка. Той се бе спрял за малко на приятелката и но само за миг и отново върна погледа си към тяхната маса гледайки леко замечтано отпивайки от сламката. Погледът обаче отново бе насочен леко нагоре, но  можеше това  да е игра на светлината. Песента свърши и Жани се настани до нея.

-Е?

-Ами май гледаше повече мен.

-Няма начин, аз бях върха.

-Така е мацка, но не го заинтригува.

На дансинга засвири друга песен. Ани наостри уши. Беше нейната песен. Duffy с Mercy. Тя се качи на дансинга и използвайки пилона започна своя танц. Движейки тялото си по кола в такт с музиката и приканвайки момчето да се приближи до нея. Той отново прояви интерес за малко, този път към нея и след това отклони погледа си отново към мястото където седяха. Там, разбира се бе Жани и най-безсрамнно флиртувше с него. Ани се ядоса, но довърши песента си. След което под буря от ръкопляскания се върна на мястото си докато звучеше някаква песен на Mika.

-Сега гледаше мен.

-Не мисля-замислено каза Ани.

-Ти просто ревнуваш.

-Да бе, задръж го ако успееш да го свалиш, няма да ти преча, но не ти ли се струва, че сякаш гледа малко нагоре над нас?

В този момент обекта за който се съравноваваха се изправи и тръгна към тях.

-Ще избере мен.

-Едва ли, по-скоро мен.

-Добре сега ще видим.

Той се приближи до тях и протегва ръце.

-Момичета елате за малко при мен става ли?

Двете зачервени се изправиха и приближиха до него гледайки го право в очите в очакване. Отзад се чу силен шум. Обърнаха се и видяха как един прожектор се заби в дивана, на който седяха до преди секунди.

-Радвам се че дойдох навреме, не бях сигурен дали ще падне и не исках да ви притеснявам. Един танц?

Двете го зяпаха удивено. Не бе гледал нито една от тях. В  този момент облекчението ги заля като приливна вълна и те седнаха на дансинга изстощени от преживения шок гледайки прибляскващите искри на прожектора върху дивана.

 





Тагове:   мен,   сладур,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fenris - valsodar
17.07.2008 08:37
ето ти разказа!Дано ти хареса!
цитирай
2. krotalka - Неочакван край!
17.07.2008 08:58
Ама така става то!
Момчето мисли за сигурноста им, а не за свалка!
Разочаровани момичета...
цитирай
3. yuliya2006 - Фе, толкова интригуващо и динам...
17.07.2008 08:58
Фе , толкова интригуващо и динамично и отново много реално!
В живота често един поглед ни провокира да излетим и сме щАстливи, чувствайки се желани и искани
И няма значение после дали ние сме били харесани или онзи прожектор, важно е че е субудено нещо в душата И това няма раса, пол, възраст, това има дух
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
4. valsodar - Браво, хареса ми :)
17.07.2008 09:03
Справил си се много добре :)
цитирай
5. iliada - На мен
17.07.2008 09:03
ми хареса много !Поздравления!Явно посещенията в Маската могат да предложат нови теми !:)))))))
цитирай
6. fenris - krotalka
17.07.2008 09:09
Ами така е като се борят по между си за нещо, което не е техно!Благодаря ти!
цитирай
7. fenris - yuliya2006
17.07.2008 09:10
Права си за погледа, един правилно насочен и може да полетиш! Благодаря ти!
цитирай
8. fenris - valsodar
17.07.2008 09:11
Благодаря ти! Радвам се че ти хареса!
цитирай
9. fenris - iliada
17.07.2008 09:12
Да може и Маската да е причината, но е по-скоро една песен, която зазвуча в главата ми вчера!Благодаря ти!
цитирай
10. essy - Ех, тези жени :))))
17.07.2008 10:19
Никога не могат да разберат за какво става точно въпрос и все си мислят за това дето им е изгодно. Четат погледите погрешно, защото така искат да ги прочетат.И вечно се съревновават за някой все едно той е последния и други няма.....Жени :))))

А сега сериозно, много динамичен и леко ироничен разказ, но е поднесен по- много интелигентен начин. Доста се позабавлявах докато го четях.
Поздрави за разказа ! :)
цитирай
11. fenris - essy
17.07.2008 10:23
Колежке, много точно си го казала!Благодаря ти!Усетила си същността невероятно добре!:)
цитирай
12. tsvetkakoketka - еми жени- какво да ни правите
17.07.2008 13:53
вечно сме на друга вълна- май :)))))
цитирай
13. fenris - tsvetkakoketka
17.07.2008 13:56
Ама такива си ви харесваме!:)
цитирай
14. bamby13 - :-)))
17.07.2008 15:56
като ги повика и двете, реших ча са участвували в "скрита камера" или че пича си пада по тройки ;-)
цитирай
15. fenris - bamby13
17.07.2008 16:05
Логично а? Ама неее!Благодаря ти!
цитирай
16. cindy - Не е вярно!
17.07.2008 16:12
Мен гледа! :))))
цитирай
17. fenris - cindy
17.07.2008 16:13
Ехххх, как си знаех, че ще го кажеш!Благодаря ти!:))))) Ама май верно те гледа виж над себе си може да имаш една голяма пеперуда!:)
цитирай
18. enjoy6 - Интересно, как биха постъпили, ако
17.07.2008 22:26
бяха четири приятелки: Кари, Миранда, Шарън и Саманта?
Още съм под въздействие на култовия "Секса и града".
Сигурно щяха да поканят тузаря при тях...
цитирай
19. kleopatrasv - Завладяващо е !
17.07.2008 23:37
Пак загадки ли правиш ?А ти къде беше ?
Увлекателен и романтичен разказ !Идеите ти нямат край!
Поздравления за теб !
цитирай
20. fenris - enjoy6
18.07.2008 08:01
Интересна асоциация! А ако трябва да ги накара да станат как ще стане това? Ще му трябва помощник нали?:)
цитирай
21. fenris - zabavnata
18.07.2008 08:02
Да, но и това се случва!
цитирай
22. fenris - kleopatrasv
18.07.2008 08:02
Познаваш ме, винаги има загадка!Благодаря ти!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1834443
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!