Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
04.07.2008 08:21 - Вечер в Маската на караоке
Автор: fenris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5422 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 04.07.2008 11:46


Малко патетично съм настроен, но ще го кажа! През цялото време ми искачаха думите на някакъв мъдрец, докато мислех как да започна описанието на вечерта! А те са "Пир по време на чума"! Разбирам, че в това има мако странна ирония. Хубавото е че наистина се забавлявахме! Ще кажа предимно за себе си! Когато отидох там разбрах, че трябва да си избирам песен! Реших да се пробвам с Алис Купър и прочутата му песен "Отрова"! Пуснаха ми я да я изрепетирам ама ядец, не се получи! Алис се оказа много трудничък за мен! Дали щото пеех за пръв път пред публика и гласът ми бе попресъхнал или той бе прекалено дрезгав за мен не знам, ама го изоставих като вариант и си избрах "Откачени игри". После си сложих и Лодка по реката на Стикс! Междувременно Турбото изпя една много яка италианска песен за разпявка!Ама си го бива да пее! Той и откри караокето с някаква жена, диджей Айвън закъсняваше! По едно време целия блог излязохме и изпяхме Стари мой приятелю на Тоника! Получи се страхотно!  Джизеса изпя Обсебен на Стенли и то доста добре! И тамън се бех отчаял, щото все некакви други ме изпреварваха чух ника си. Та започнах с Откачените игри на Крис! Ама го изпях много откачено, сигурно защото не обичам да чувам собствения си глас през микрофон! Абе насърчихаме че е било добре като за пръв път и добре си беше, ама можеше и по-добре! Турбото изспя "Зелените поля на дома" и същото италианско парче преди отново да ми дойде ред с Лодката на Стикс! Той също стана да пее с мен! Ама тоя път дуетът ни обра овациите!Получи се много по-добре от първият ми път! Заедно пяхме всички представители на блога плюс още няколко други "Назад назад моме Калино" като вече появилия се Диджей направи състезание между мъже и жени! Е жените ни биха, но в този свят, това никой не би учудило!:) Накрая с Джизеса направихме дует на Моя страна Моя България на Емил Димитров! Страхотно се вживях, направо не е истина! И като последно излизане още една Българска песен с него и още две момичета, едното от блога, чакам я да си каже мнеието за това как я изнудихме да се качи на сцената и да пее с нас! Прекарах си страхотно и разбрах, че повече ме бива за писател, отколкото за певец, но все пак мога да пея! Но това си е по мойто скромно мнение! Невероятно изживяване и лек главобол докато пиша за него! Но имам чувството, че пак ще се Пусна с "Лодка по реката" в караокето! Очаквам мненията за искарването и на другите учасници!
Джизъсбг, Турбо, Ани87 + Пешо(Иконокласт) и Кардамом бяха учасниците заедно с още две мацки към Джизеса!
А на Кардамом, следващия път ще пееш едно соло, няма да ти се размине! Аз как се излагах сам а?
Тук вече има и още инфо!Очакваме включване със снимки от Джизеса!Следващия път заповядайте повече хора!





Тагове:   вечер,   Маската,   караоке,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fenris - дааамс
04.07.2008 09:19
още си почива човека, ко да се прави при такъв щур купон!:)))
цитирай
2. fenris - ейййййй
04.07.2008 09:44
готино парче, благодаря ти!
цитирай
3. fenris - ametist
04.07.2008 09:53
Съвсем точно го каза!Още се нося аз по Лодката на реката!
цитирай
4. fenris - добре де
04.07.2008 09:59
накефих се и ми е гот, макар и леко позаспал!:)))))))))))
цитирай
5. fenris - е аз
04.07.2008 10:08
по бригади не ходих! Освен веднъж, но беше тъпо, вадихме гигантски моркови от земята, колкото тикви и не беше романтично а мръсно! Но нашето училище нямаше добра организация а и до комсомола не стигнах!Благодаря ти! Ама наистина се накефих!
цитирай
6. fenris - благодаря
04.07.2008 10:16
и на теб!:)
цитирай
7. annie87 - Хубаво си изкарахме...
04.07.2008 11:42
най ме трогнахте с "Моя страна, моя България". С Iconoclast документирахме многобройните ти дуети във видео :) :) :)
цитирай
8. fenris - annie87
04.07.2008 11:48
Супер сте! Нека той ми пиша и аз ще му пратя скайпа! Ще се посмея на себе си! Радвам се че се запознах с вас! Страхотни сте!:) Радвам се че песента ти хареса, аз самия се отпуснах много на нея и пях от сърце!
цитирай
9. felis - Fenris,
06.07.2008 20:36
заведи ме на караоке!

ахаха, направо завиждам, весело ви е било :)
цитирай
10. fenris - felis
07.07.2008 08:00
ами заповядай следващият път!
цитирай
11. felis - дарлин',
07.07.2008 13:31
неее, твърде изпросено е. хаха

цитирай
12. fenris - хъмммм
07.07.2008 13:53
ти си знайш!:)
цитирай
13. felis - нали ти казах - изпросих си го и ми е ...
07.07.2008 19:57
нали ти казах - изпросих си го и ми е кофти.. хаха.

Не, майтапа настрана, ама като дойде септември, пристигам в София пълна с енергия и готова за подвизи, тъй че.. прави си сметката. хахах :)
цитирай
14. fenris - няма проблем
07.07.2008 21:52
щом ще пееш!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1834453
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!