Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
24.03.2008 23:44 - Пухче
Автор: fenris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1099 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 25.03.2008 10:58


Носи се, носи се по въздуха сякаш нежно огледално отражение на измислена приказна пеперуда, като пух паднал от райска птица, като перо от ангел откъснало се по невнимание, но продължаващо да се рее. За какво говориш ще кажете вие? Говоря за душата си, душата ми, която успях да открия. Душата ми , която изпращам да търси, да търси щастието, за да го намери преди мен, защото аз се уморих, отегчих да го търся. Въпреки това не съм се предал! Сърцето ми изглежда като корав камък, но всъщност, вътрешно то е толкова меко. До него имат достъп само определени хора. Хора притежаващи подходящият инструмент и умения за да минат през неговата защита. Хора с вълшебни ръце, вълшебна душа. Не ви се вярва, огледайте се, виждате ли пухче, което да виси просто така без да се поддава на законите на  гравитацията, без да се влияе от въздушните течения, силният вятър. То сякаш наблюдава вас, нали? Сякаш надзърта във вашата същност. Не му се сърдете, то само наблюдава, няма да ви направи нищо лошо. Усещането е страхотно, за нереалност за лекота, каквато отдавна не бях чувствал. Свобода , да направя всичко, силата да местя планини или да ги прескачам. Каквото пожелая. Сякаш наблюдавам самият себе си отдалече и казвам на себе си, че за мен има нещо красиво и то е на три крачки пред мен. Аз вървя, но това го няма. Явно мерките на душата са различни. Усещането за спокойствие и покой е така потапящо, всеобхватно, опияняващо. Искам да продължи още и още. А Душата ми все още пътешества приела формата на пухче, то продължава да лети. Да открива нови възможности, да предлага нови алтернативи, да вижда нови хора. Да ми дава нови надежди. Ще кажете че в този момент аз не мога да изпитвам чувства,но латентното състояние е страхотно усещане. Време е скоро пухчето ще дойде при мен, ето го виждам го колко е голямо, къпе се в цветовете на дъгата. Докосвам го с ръка и се събуждам. Приятни сънища дами и господа!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Е, все още търся
25.03.2008 10:06
това пухче, защото тогава не го последвах.Изумително, вълщебно си го описал , в часа на вещиците в полунощ и звучи като звездна еуфория и песен на нимфа.........
Сякаш беше за мен.Благодаря!
цитирай
2. fenris - оглеждай се
25.03.2008 10:57
все някога ще срешнеш едно такова пухче погледни го и го духни, ако не политне а се залюлее към теб докосни го....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1834547
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!