Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
24.12.2007 01:32 - Животинска страст
Автор: fenris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1578 Коментари: 6 Гласове:
0



-Може ли?.-обърна се тя към келнера, който я бе подминал за сетен път. Наблюдавах я, предложих и да я отменя и аз да поръчам, но се бе запалила да ми докаже нещо и аз вдигнах ръце. Винаги ми беше интересно да наблюдавам отстрани хората и сега го правех. Келнера си гледаше работата, но бе много зает и ако не го дръпнеш и му кажеш сериозно какво искаш и то да го донесе бързо, нямаше да стане. Бях идвал в това звадение и друг път, знаех, че е така, но тя исакаше да ми докаже нещо. В този момент пустнаха песен на Тони Бракстън, не можех да я понасям и като гледах на тази музика как девойката се мъчеше ми призля. 
-Приятел, дамата има поръчка.-дръпнах го по -силничко аз. Той се обърна изненадан и сякаш се зачуди дали да  взема поръчката, но физиономията ми, явно го накара да вземе решение.
-Разбира се.
След като той се извърна и тръгна тя ме изгледа учудена. Никога не бях губил, контрол над гнева си до сега, но в момента нещо бе станало. В очите и проблясна интерес, познавахме се от няколко седмици, и винаги бях доброто момче, просто това бе стила ми. Освен това ако загубех  контрол се случваха разни неща. Но тази песен просто ми бъркаше в здравето. Притворих си плътно устата за де не види някои от заченките на гнева ми. ДАли не беше късно?
-Миличък, какво стана? Не можах да те позная, явно в теб има повече от един човек?.-усмихна ми се леко тя.
Чудех се дали да и го кажа, но реших, че едва ли е момента , не и докато тази прокледа песен звучеше тук, пък и едва ли някога щеше да стане момент за това. Беше ми станало тъпо в заведението и и предложих:
-Хайде да си ходим миличка, тук ми изтъпя а и музикате вече не струва.
Тя кимна учудено, знаеше, че обичам това заведение. Когато излязохме погледнах към небето, още нямаше полунощ. Рано беше да се прибираме у нас. Известно време вървяхме мълчаливо, но тя не издържа на мълчанието. 
-Те ну преставаш да ме изненадваш, а сега имам чувството, че не те познавам изобщо.-звучеше леко превъзбудена и това възбуди и мен. Обаче още не бях овладял гневният си импулс и за това се постарах да подтисна нагона, който бурно започна да напира в долната област на тялото ми. В такива случаи сексът бе неконтрулируем и можеше да стане лошо, вече ми се бе случвало. За това и винаги слагах маската на доброто момче. Тя обаче май усети, че съм напрегнат и сякаш неволно ръката и се отпустна и потърси бандажа на панталоните ми. Реакцията отдолу бе мигновенна едвам подтиснах импулса да я зграбча. Дръпнах се и тя учудено ме изгледа:
-Миличка, не сега нещата могат да излязат извън контрол.-задъхано промълвих аз.
-Ами ако искам точно това?-тя ме изгледа с примижал поглед. Мамка му, знаеше как да ме предразположи, но това точно сега не и трябваше изобщо. 
-Романтично е а и никога не сме го правили навън, наоколо е горичка, никой няма да ни види.-прошепна тя и облиза устни. Наистина бяхме се озовали в горичката наблизо, там често студентите си правеха срещи през  този сезон. Луната грееше отгоре в някакво странна синя разцветка. Не трябваше да го прави. Отворих уста да и противореча отново, но тя се приближи и докостна устата ми с пръст и поклати показалеца си:
-Ами ако искам точно това, винаги съм усещала нещо повече в теб, защо го кри толкова дълго от мен?
Идваше ми да изкрещя, че е за нейно добро и че не знае какво си пожелава, че последната, която ме предизвика в такъв момент се оттърва с комоцио и временна амнезия. Девойката, не помнеше нищо от онази нощ, но аз помнех и се стараех това да не се случи отново. Днес просто прекалих, може би бях събирал достта дълго, не знам, но имах нужда от освобождаване на напрежението.
-Миличка, не ти трябва, не искам да пострадаш.-отвърнах през зъби аз.
Тя се приближи на педя от мен и с едно движение свали зелената си блузка.
Преградите ми паднаха. Зъбите ми порастнаха, ноктите също и се чу страхотен вой. Да този вой излизаше от устата ми. Не не бях върколак, аз не вярвах в върколаци. Просто в мен имаше нещо сбъркано, сякаш дремеше вълк и когато бях гневен, той взимаше връх. И сега това се случи. Погледнах я с кръвясали очи. Тя сякаш не бе изненадана изобщо в нея също бе станала промяна, чак сега я забелязах. Около нея имаше светлина, някаква синя светлина.  От устата и бяха поникнали зъби тялото и бе станало черно с някакъв син отенък. От устата и се чу рев гръмогласен като на кагуар или черна пантера. Тя ми се усмихна. Телата ни се вплетоха сякаш в смъртоностна хватка, но не бе това беше любовна игра на диви зверове. Продължи дълго докато тя се измори или поне се направи и разкри корема си пред мен. Тогава проникнах в нея. Цялото това животинско преживяване бе невероятно. Тя мъркаше от удоволствие, точно като черна пантера а аз виех като див вълк. Скоро напрежението спадна и двамата останахме да лежим на тревата и по двамата ни имаше резки от ноктите ни, които вече се бяха прибрали, както и зъбите съответнто. Обаче, започнаха размишленията. Какво бяхме ние по-дяволите мутанти ли? Тя се извърна към мен:
-Това беше най-невероятното нещо, което съм преживявала, защо го криеше от мен?
-Не е ли очевидно?-засмях се аз.
-Скъпа, само да ти кажа нещо , аз междувпрочем ставам вълк като се ядосам. Как ти звучи това?.-добавих.
-Да прав си разбирпа се, авно и двамата сме се специализирали в това, да се крием от другите, но не е било нужно да се крием един от друг. Когато се опита да ме спреш се досетих какво има, само не знаех какво си....
-Да не би да казваш, че знаеш...
-Да знам, какво сме ние. Ние сме това, което хората са били едно време, едно с природата. Това, че си се научил, да го контролираш сам е страхотно постижение. Няма много като нас, всъщност ти си първият, който срещам. Мен майка ми ме обучи, за това и бях толкова търпелива към келнера, но гнева си беше в мен. Животното в нас, реагира на силните емоционална състояния, за да се справиме по-лесно с проблема и той да отмине по-бързо. Нещо като тотемно животно, но не точно, защото това животно е част от нас и ако се сприятелим с него може да е ценен помощник...
-Чакай малко, до сега не ми е помагал изобщо...
-Защото само си го спирал, не си го пустнал на свобода, но с необходимият контрол.
Кимнах, това беше откачено, но ми харесваше а и мъркането и още звучеше в главата ми, беше прекрастно, някак си неземно, сякаш бях част от нещо повече, докато се случваше. Растарсих глава, тя ме гледаше с леко перверзна усмивка и зебелязах отново котката в нея, която сякаш чакаше нова доза от това преживяване. Казах си какво пък и усетих как страста ме обладава отново. Дали щях да съжалявам за това, което превех сега не знам, но вълкът отново се събуди за подвизи а пантерата нямаше да чака. Щях да му мисля когато гневът улегнеше. А вие не ме съдете строго, не се знае какъв звяр се крие във вас.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fenris - хора
24.12.2007 01:47
написано е на един дъх, не съм влагал смисъл, просто пишех, защо тези хора имат животинско превъплащение не знам просто са такива!
цитирай
2. belle - Вълчо
24.12.2007 11:41
Я,не се оправдявай,че си написал тая прелест...
цитирай
3. fenris - ами беше
24.12.2007 11:56
импулсивно за това си мислех, че може да не е съвсем както трябва....
цитирай
4. анонимен - Честита Коледа!
26.12.2007 12:27
Вярвам във всичко добро,
но съгласи се не може без зло!
И тези хора са живи,
дори лоши, злобливи,
времето ще ги промени,
а ти с нас остани!

Весели празници!
цитирай
5. fenris - до bluebird
26.12.2007 19:32
И аз ти благодаря, радвам се че ти хареса! Знам защо радвам се че успях да те усмихна!
цитирай
6. fenris - до sekirata
26.12.2007 19:34
абсолютно съм съгласен с теб, благодаря ти, Весела Коледа и на теб! Благодаря ти и за стиха, страхотен е!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1844619
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!