Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
03.09.2009 10:00 - Как се творят мечтите?
Автор: fenris Категория: Изкуство   
Прочетен: 6143 Коментари: 12 Гласове:
11

Последна промяна: 03.09.2009 10:01


Късно е, много късно. Улиците светят в тайнствено сияние. Уличните лампи блестят като цветя върху сивите улици. Красиво е някак си струи жизнерадостност. Сякаш сивото ежедневие се е стопило със слънчевите лъчи. Дори дочувам птича песен, няма ги бучащите и досадни леки автомобили и автобуси да я заглушават. Някак си всичко изглежда нереално. Градът е различен. Седя и наблюдавам. Всичко изглежда като картина на известен художник. Дори пияницата облегнал се на единият от уличните фенери опитващ се да извади запалка от джоба си е част от тази красота. Излъчването е невероятно. На изток леко започва да изсветлява. Съвсем лекичко като намек за есенен бриз набраздяващ морето. Ято гарвани събудени от първият слънчев лъч се разпръскват да търсят храна преди денят да е изместил очарованието на ноща. Луната грее и на лицето и проблясва усмивка. Имам чувството, че в такъв момент всичко е възможно. Това е часът на чудесата. Часът между пет и шест сутринта. Градът е в полубудно магическо състояние. И е готов да изпълни всички желания на този който го усети. Звучи ви странно нали? Толкова е просто. Просто трябва да си пожелаете. Не ми противоречете а го направете.

Все още беше тъмно достатъчно тъмно когато затворих очи и насочих мисълта си към днешното си желание. Образът ми бавно изплува. Ветър се извиси и погали косите ми сякаш да засили образът в главата ми. Никога не отивах там с готово желание. Желанието просто се раждаше, както слънцето изгряваше. То бавно приемаше форма и визия. Днес обаче раждането бе трудно сякаш идеята бе малко по-голяма от обикновено. Трябваше ми стимул. Чу се силен крясък до мен и това сякаш даде необходимият тласък. Ще се учудите колко неща могат да стимулират живота ви. Хората сме творци по природа. Не говоря само за артистичните натури. Ние творим живота си. Случвало се е на всеки, когато искаш да направиш нещо, но не знаеш какво. Отворих очи. Желанието ми още не се бе оформило. Огледах се. Слънцето бавно се изправяше и надигаше глава. Нещо прелетя и кацна на пейката до мен. Разстърках очи за да фокусирам и да видя по добре. Беше гугутка. Бях чувал за тази птица. Беше нежна. Светлината от близкият фенер проблясваше по черната и якичка закачливо сякаш засилвайки магията на този миг. Огледах се. Гарваните бяха отлетяли. Дори гълъби нямаше наоколо. Черничките и очи ме наблюдаваха с любопитство и странно очакване. Сякаш не бе дошла тук случайно. В този момент пред очите ми профуча сива мълния. До нея кацна още една. Двете потъркаха клюновете си и ме погледнаха в очакване. Затворих очи. Може би това бе стимула от който се нуждаех. Образът отново изплува пред очите ми формите му се оформиха елегнатно със стил. Не бях художник, но мисълта ми се справяше доста добре. В гърдите ми се надигна приятно вълнение образът изглеждаше страхотно. Огледах го отвсякъде и не му намерих косур. Днес щеше да се случи нещо красиво в живота ми. Както всеки ден. Усетих докосването на слънчевите лъчи. Пред очите ми проблеснаха слънчеви зайчета. Лека примижах. Новите ми приятелчета бяха изчезнали. Два гарвана и десетина гълъба обикаляха по кофите за боклук. Единият гарван бе намерил пликче с чипс и настървено го разфасоваше кълвейки вкусните хапки. Магията бавно се стопяваше с настъпването на тълпите хора. От дървото над мен чух гугукане. Двете влюбени пиленца разговаряха. Те сякаш бяха създадени един за друг. Виждаше се от начина по който се гледаха докато докосваха човките си. А песента им бе съвършенна. Един автобус префуча и окончателно изчисти магията на момента. Погледнах часовника си беше 6 сутринта. Усмихнах се и оставих усещането за нещо хубаво, което предстои да ме завладее. Не знаех как ще стане. Не знаех кога. Обаче знаех едно. Днес денят щеше да бъде хубав и изпълнен с прекрасни възможности. Една от който щеше да промени живота ми. Притворих леко очи докато вървях наслаждавайки се на великолепната скулптура, която умът ми бе създал а в ушъите ми звънеше звукът от песента на гугутките. Пътят ми минаваше през едно заведение, от което всеки ден си взимах кутийка кола за да се заредя с енергия. Не знам дали ви се е случвало. Често когато наближава нещо важно вашето очакване се засилва без причина. Имате усещане за нереалност за нещо предстоящо а около вас всичко е сиво и скучно, обикновено. Влязох в заведението. Толкова рано сутринта никога нямаше хора. Исакаше ми се да направя нещо интересно сякаш случилото ми се до момента бе нормално.

- Една кола моля, в тенекиена кутийка. Прекрасен ден нали?

- Като всеки друг.

Отвърна ми момчето зад тезгяха. Очите му проблеснаха предизвикателно. Скулптурата в главата ми доби съвсем ясен образ и аз се разсмях.

- Какво смешно има?-леко се намръщи той.

Аз отметнах дългата си черна коса и казах:

- Просто изпитах усещане за дежавю. От година минавам от тук всеки ден и си взимам кола, да се запознаем. Казвам се Радост.

- Името ви отива, а аз се казва...

Останалото няма значение. Искам да ви помоля някой ден да излезете по рано за работа и да си оставите време за мечти. Помечтайте си. Повярвайте ми Между пет и шест сутринта е магическо време. Времето, когато можета да си пожелаете всичко. А тези желания ще ви заредят с енергия за целият ден. Визуализирайте желанието си. Оставете се на полета на мисълта ви. Тя ще разбере от какво имате нужда. Не се страхувайте да си пожелаете всичко. Ако първият път не се получи. Опитайте пак и пак, накрая ще стане. А тогава ще разберета как се творят мечтите. Сега трябва да ви оставям. Наближава пет сутринта време е за нови мечти.

- Ставай миличък четири без петнайсет е.

image





Тагове:   как,   мечти,   мечтите,   мисъл,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bongobongo - Добре дошъл в Блога ми Бро..
03.09.2009 10:57
знаеш кой съм нали..просто Мудираторете ме баннаха..ма лекинко..и аз адекватно реагирам..Ваш М-БГ

Хубав ден братчето ми!
Па сум тука те...;):):)
цитирай
2. fenris - bongobongo
03.09.2009 11:31
E добре заварил!
цитирай
3. kosara2008 - !!!
03.09.2009 11:52
вълшебстваш!!!

случено - мечти, в ранните зори...когато
първите златни лъчи гъделичкат зората;)...правиш ме щастлива
когато
те чета!!!

цитирай
4. zemela - Като се замислиш, има ли неподхо...
03.09.2009 12:23
Като се замислиш, има ли неподходящо време за мечти? Според мен, няма:))
цитирай
5. mamas - Твориш красота!
03.09.2009 13:01
"Хората сме творци по природа."
Съгласна съм с теб.
Да си сътворим още един хубав ден!
цитирай
6. fenris - kosara2008
03.09.2009 13:06
Това исках да чуя, време е всички да разберем, че сме способни да носим вълшебство на другите!:)
цитирай
7. fenris - zemela
03.09.2009 13:07
Не, че не си права! Просто героинята е избрала това време!:)
цитирай
8. fenris - mamas
03.09.2009 13:07
Поредният нали?;)
цитирай
9. qbylkovcvqt - http://www. youtube. com/watc...
03.09.2009 17:33
http://www.youtube.com/watch?v=_idY-2Pig-0&feature=related
цитирай
10. fenris - qbylkovcvqt
03.09.2009 18:15
Страхотна песен благодаря ти!:)
цитирай
11. ivesa - Времето за мечти е много полезно,
07.09.2009 20:11
дава възможност за упражнения и много положителни емоции.След всичко това идва доброто настроение.Поздравления за интересния разказ!:))))
цитирай
12. fenris - ivesa
14.09.2009 07:24
Абсолютно вярно е, хубаво е да отделяме по малко време за мечти всеки ден, освежава по-добре от кафе!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1846114
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!