Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
13.01.2009 09:05 - Коя беше тя?
Автор: fenris Категория: Изкуство   
Прочетен: 6510 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.01.2009 09:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нито знаех къде се намирам нито какво правех, но усещах, че не мога да се държа на краката си. Нещо не беше наред. Огледах се. Отдавна минаваше полунощ според светещият часовник на спирката а току що един автобус ме подмина. Не му обърнах внимание. Събудих се  в някакво легло в което не помнех как съм се озовал. Дори не помнех да съм взимал алкохол. Дъхнах си в ръката, дъхът ми не миришеше на нищо освен вероятно на кариес. В стаята от която излязох нямаше никой. Спънах се и олюлявайки се се залепих за една от уличните лампи удобно разположени на пътя по който вървях. Прегърнах я като стар пияница и се изкикотих. Мозъкът ми бе замаян, но напълно осъзнавах какво става , само дето не знаех какво по-дяволите правя тук? Видях една пейка и тръгнах към нея. Обаче имаше преграда. Метална ограда. Огледах се. Някой предвидливо бе направил дупка. Промуших се през нея и се запътих към желаната пейка. Ходеше ми се и до тоалетна. Май преди това трябваше да пусна една вода. Едно борче ме примамваше с прикритието от което се нуждаех. Тръгнах залитайки към него, но тялото отказа да се подчини на мозъка. Една къртичина реши да се изтъпачни на пътя ми и аз се озовах на земята. Отново се изкикотих пиянски и разкопчах ципа си. Наблизо нямаше никой. И така седейки аз насочих струята по-далеч от мен. След като се облекчих се ипитах да стана и чух глас.

- Да ви помогна?

Целият изстинах. Най-вече защото гласът беше женски.

- Аз просто...ами разбирате ли...такова...аз...ми се ходеше...и ...

Замлъкнах целият зачервен.

-...и решихте защо да не пусна една вода тук а?-в гласът и се прокрадваше закачлива нотка.

- Ами идиотско е ама и без това не знам нищо.

- В смисъл?

Извърнах се към нея. Добре сложена брюнетка. Униформата и прилепваше невероятно добре. Сигурно работеше като охрана. Беше нисичка, но излъчваше респект. Бързо придърпах ципа си нагоре. Хвана ме срам. Понечих да се изправя, но тялото ме предаде. Тя се втурна към мен и ми помогна да стъпа на крака.

- Някой май е прекалил на Нова година а?

- Какво?

Изгледах я опулено.

- Не съм пил и честно казано, нито знам, кога сме нито къде съм.

За доказателство и дъхнах.

- Да май наистина не е елкохол. Елате с мен.

- Не можем ли да си говорим на ти?

- Ами може аз съм Елана.

- А аз съм....-не можах да се сетя.

- Да?

- Ами не помня.

- Май сериозно си го загазил. Ела с мен.

- Къде?

- Не се плаши, в университета има къде да те поставя да легнеш.

Прегърнах я през кръста, който тя усложливо ми предостави и се запътихме към входната врата. Проблесна ми една мисъл през ума.

- Видя ли ме докато...?

- Спокойно размерът ти не е лош. Даже е приличен.-разсмя се тя.

Изчервих се като първокурсник. Всичко това бе толкова нереално, сякаш наблюдавах отгоре какво ми се случва. Сякаш това не бях аз а някой друг. Нереално беше и защото не знаех, кой съм по-дяволите. Влязохме и усетих как изведнъж стана малко по-топло. Само с няколко градуса.

- Парното е спряно, но в стаята на охраната има удобства. Внимавай има стълби.

Принудих тялото ми да да подчини и то последва крачките и. Правеше малки крачки, вероятно защото беше миньонче и усетих как това ме настройва на определена вълна. Тогава в главата започна да ми просветва нещо. Това обаче не ми харесваше. Спомнях си. А това, което си спомнях, нямаше как да се е случило. Не виждах смисъл в това, никакъв смисъл. Сякаш не бях аз. Не можеше да съм извършил тези неща.

- Ето тук насам.

Гласът и ме стресна, за момент  бях изключил.

- Аха, да...-промърморих. И какво  щеше да се случи сега? Можех ли да контролирам този импулс? Можех ли да го подтискам. Когато извършвах тези действия сякаш ме бе заливало вълна на удоволствие, екстаз и триумф по-силно от обикновеният оргазъм. Господи, бях истинско чудовище. Колко ли бях наранил и...Затворих очи и се опитах да прогоня виденията от главата си. Какво се бе случило? Кой бях аз по-дяволите? Някакъв демон?

- Внимавай.

Върнах се в действителността и погледнах пред мен. Имаше легло с одеяло. В стаята бе топло благодарение на една духалка разположена до масата. Беше малка стаичка, но уютна. Отпуснах се на леглото.

- Как си сега?

- Ами по-добре-промърморих.

Отпуснах глава на кушетката и леко притворих очи. Спомените ме връхлетяпха с пълна сила. Аз бях чудовище.

- Ще спиш ли?

- Няма да мога, някакви странни неща ми се въртят в главата.

- Какви неща?

- Може би направи грешка, че ме прие тук.

- Не мисля, имаш честни очи.

- Но аз съм...няма значение.-въздъхнах. Аз не можех да повярвам, че тя ли?

- Не се притеснявай за мен, мога да се грижа за себе си. Погледнах наоколо, имаше един от онези безплатни вестници седеше на стола. Вдигнах го и го разгледах. Нищо не пишеше за мен. Дали все пак не беше реално, това, което си мислех.

- Ами ако съм сериен убиец?

Тя се разсмя.

- Тук няма такива не и в нашата държава. Няма предпоставки за това.

- Не е нужно.

- И какво сега ще ме изкормиш ли или първо ще ме изнасилиш?-строго ме погледна тя.

- Ама не, аз просто ...забрави.

- Шегувам се.-усмихна се тя.

- Недей, спомням си някои неща и те не са приятни, никак.

- Сигурен ли са, че са твои спомени?

- В смисъл?-очудено я изгледах.

- Ами, че не са от филм.

- Не са от филм.

Погледнах надолу. Странно беше всичко това. Във вестника имаше едно съобщение. Което при други обстоятелства нямаше да видя, но сега забелязах.

„Днес се навършват 125 години от екзекутирането на първият сериен убиец известен с името Новогодишният, преди да го заловят той е изнасили и убил по...” Не дочехтох. Знаех как продължава.  Все пак хвърлих едно око в края на дописката. „...преди да го обесят, той обещал, че ще се върне след век и четвърт. Според някои специалисти ....” Вдигнах очи към Елана.

- Нима вярваш в тези неща?

Беше се навела през рамото ми.

- Ами не знам.-изтърсих аз.

- Ти не си той, вероятно вчера си прочел тази статия и днес е била първото нещо, което си се сетил.

- Помня детайли, помня как се наслаждавах на убийствата, поня усещането,което изпитах тогава. Е може би не аз...Мамка му. Главата ме заболя.

- Успокой се. Изкаш ли да поспиш? Аз ще легна до теб?-в очите и се четеше такова спокойствие. Само кимнах.

Тя легна пред мен и аз я прегърнах. Елана се намести леко. Топлото и тяло ме накара да забравя за всичко. Стиснах я леко и заспах. Не помня сънищата си, но бяха прекрасни.

- Ей ти какво правиш тук?

Станах и растърках очи. Веднага разбрах кой съм и къде се намирам.

- Ами една ваша колежка ме доведе тук и аз...дано тя не загази за това...бях зле и тя се погрижи за мен и ...

- Вчера никой не е имало, всички бяха почивка заради нова година. Сега изчезвай. Трябва да кажа на майсторите да запълнят дупката.

- Разбира се.

Изскочих навън. Безпогрешно намерих дупката и се измъкнах на улицата. Качих се на автобуса и се отправих към центъра. В днешните вестници нямаше нищо за Новогодишният убиец. А Елана, коя беше тя?






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemela - Интересна амнезия:)) Ей, къде се ...
13.01.2009 09:10
Интересна амнезия:))
Ей, къде се изгуби:))))
цитирай
2. martito - Радвам се да те видя отново! Все си ...
13.01.2009 09:16
Радвам се да те видя отново! Все си мислех, че си се поизгубил някъде;)))))
Поздравления за разказа!
цитирай
3. totoni - добре завърнал се!
13.01.2009 09:28
добре завърнал се!
цитирай
4. min11hetep - Добре дошъл отново!
13.01.2009 09:32
И повече да няма амнезии, поне не от ужасните!
Сигурно знаеш чий е оригинала на песента... :):):)
Много творческо вдъхновение и успехи през 2009 година!
Хиляди усмивки :):):):):):):):):)
цитирай
5. fenris - zemela
13.01.2009 09:36
Ами отсъствах, поради хубави поводи!:)Радвам, се че ти хареса!:)
цитирай
6. fenris - . martito
13.01.2009 09:36
Ами завърнах се! Благодаря за посрещането!:)
цитирай
7. fenris - totoni
13.01.2009 09:36
Добре заварил!:)
цитирай
8. fenris - min11hetep
13.01.2009 09:37
При мен, никога не е имало!:) Оригинала е на чичко алис разбира се пял съм я на караоке!:)
цитирай
9. floe - Подобаващо завръщане,
13.01.2009 09:37
изцяло в твой стил, тематично изпреварващ нахалните :-) въпроси къде-се-дяна. Радвам се да те видя пак тук!
цитирай
10. fenris - floe
13.01.2009 09:39
Благодаря ти, време беше да се завърна!:) Ами отсъствъх от интернета, просто нямах време за него, но поводите бяха страхотни все пак бяха празници нали?:)
цитирай
11. zulu - Добро следпразнично завръщане!!
13.01.2009 09:42
И на мен ми е драго да те видя пак тук!!
Поздрави!! :)))
цитирай
12. fenris - zulu
13.01.2009 09:43
Благодаря, драго ми е да те заваря отново!:)
цитирай
13. cornflower - Добре дошъл!
13.01.2009 10:01
Като събуден в собствена приказка..
коя ли е принцесата?
цитирай
14. fenris - cornflower
13.01.2009 10:07
Нали знаеш истинските принцеси винаги са тайнствени!:)
Благодаря ти!:)
цитирай
15. kalbotobg - ;)
13.01.2009 10:25
Здравей и добре си се завърнал ! :)
цитирай
16. fenris - kalbotobg
13.01.2009 10:32
Здрасти и добре заварил!:)
цитирай
17. lilims - НАЙ-ПОСЛЕ!!! ДОБРЕ СИ ДОШЪЛ!...
13.01.2009 11:10
НАЙ-ПОСЛЕ!!!
ДОБРЕ СИ ДОШЪЛ!!!
цитирай
18. fenris - lilims
13.01.2009 11:14
Добре заварил!:)
цитирай
19. анонимен - dobre do6al !!!!
13.01.2009 13:18
mnogo mi lipsva6e:))))
цитирай
20. fenris - vihra13
13.01.2009 13:20
Благодаря ти, радвам се , че пак съм тук!:)
цитирай
21. iliada - fenris
13.01.2009 13:28
ПРИТЕСНИХ СЕ ЗА ТЕБ , А ТО ХУБАВИ ПОВОДИ.....
Пожелавам ти от все сърце САМО ТАКИВА ДА ИМАШ ОТТУК НАСЕТНЕ!
Ако не беше съобщил причината щях да си помисля ,че се връщаш от преди век и четвърт:)))))))
Интересен разказ!
Поздравления!:)
цитирай
22. rumyrayk - и на мен ми хареса,
13.01.2009 14:01
fenri, успешна година :)
цитирай
23. yuliya2006 - ФЕ, НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ ЧЕ ОТНОВО СИ ...
13.01.2009 14:53
ФЕ, НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ ЧЕ ОТНОВО СИ ТУК И ПИШЕШ...МОЙТЕ ЛЮБИМИ АНДЕРСЕНОВИ РАЗКАЗЧЕТА!
ВСЕ СИ МИСЛЯ КОЕ ОТЛИЧАВА ГОЛЯМОТО ОТ ПОСРЕДСТВЕНОТО И ДАЛИ НЕ Е В ТОВА МНОГО ПЛАСТОВО ПОДНАСЯНЕ НА НЕЩАТА
ИМА ЗА ВСЕКИ, ЕДИН ЩЕ РАЗБЕРЕ ПО ПРОСТИЧКОТО А ДРУГ ЩЕ ОТКРИЕ ТАЙНИ ОТ ЖИВОТА И ТЕ ЩЕ ГО ПОКОРЯТ...
И ЩЕ СИ ГИ НОСИ СЪС СЕБЕ СИ ДНИ, ГОДИНИ И ТЕ ЩЕ МУ ПОМАГАТ ДА РАЗБЕРЕ ТОЗИ СМЪРТЕН СВЯТ!
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
24. fenris - iliada
13.01.2009 15:04
Жив и здрав съм и пращя от енергия, готов и зареден за нови подвизи!Радвам се че началото на годината ми започва така!:) Бях отпуск!:)
цитирай
25. fenris - rumyrayk
13.01.2009 15:04
Успешна и на теб!:)
цитирай
26. fenris - yuliya2006
13.01.2009 15:05
Опитвам се да скрия за всеки по нещо, колкото повече, толкова по-добре! А ако успея да зарадвам някой това е достатъчна награда за мен! Благодаря и добре заварил!:)
цитирай
27. iliada - :)
13.01.2009 15:34
Радвам се -събрал си впечатления от почивката и сега ще има много нови разкази!Дерзай!
цитирай
28. lelya - Привет. Частичната амнезия май си е ...
13.01.2009 15:51
Привет. Частичната амнезия май си е хубаво нещо.
цитирай
29. fenris - iliada
13.01.2009 16:30
Да се надяваме!:)
цитирай
30. fenris - lelya
13.01.2009 16:31
В някои случаи!:)Благодаря ти!
цитирай
31. idaaa - Добро завръщане!
13.01.2009 18:06
Добре дошъл отново тук. Както винаги доброто побеждава при теб :), но свързах разказа ти с действителността - убийство и Амнезия. Жалко, че действителността не е толкова хубава както тази в разказие ти.
цитирай
32. anothercat - и аз мисля,
13.01.2009 19:22
че беше вече време да се връщаш :-)
за много години!
:-)
цитирай
33. enjoy6 - Зарадвах се , че се
13.01.2009 19:46
завърна!
Хубава Нова Година ти пожелавам!
Интересни преживявания си имал явно!
Поздрави!
цитирай
34. fenris - idaaa
13.01.2009 20:03
Ами ние творим действителността, естествено не винаги е такава каквато искаме, но понякога може да се получи нали? Благодаря ти!:)
цитирай
35. fenris - anothercat
13.01.2009 20:04
Ами да така си е! Благодаря ти!:)
цитирай
36. fenris - enjoy6
13.01.2009 20:05
Дааа, така си е!Благодаря ти!:)
цитирай
37. usmivkata - Честита Нова година!
13.01.2009 21:19
Радвам се,че пак си тук... :)
цитирай
38. fenris - . usmivkata
13.01.2009 22:01
ЗА много години! Благодаря ти!:)
цитирай
39. lubima - отново ме впечатляваш с прекрасен ...
14.01.2009 01:57
отново ме впечатляваш с прекрасен пост)))успехчета ти желая))
цитирай
40. fenris - shineout
14.01.2009 06:28
Старая се!:) Благодаря ти!:)
цитирай
41. fenris - lubima
14.01.2009 06:28
Успехчета и на теб! Благодаря ти!:)
цитирай
42. fenris - ей модераторите
15.01.2009 15:27
някой няма ли да оправи статистиката на тази тема! Моля ви!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1838969
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!