Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
10.06.2008 11:22 - Последно желание
Автор: fenris Категория: Изкуство   
Прочетен: 3509 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 10.06.2008 13:26


Обърна се на другата страна и захърка отново. Часовникът сякаш очакваше това и зазвъня отново. Трябваше да стане, познаваше самият себе си за това бе настроил будилника така. Бавно се изхлузи от леглото като мокър парцал. Погледна надолу, отново бе сънувал розови сънища а нямаше, кой да му помогне. Отиде до тоалетната. След като пусна водата в казанчето, изми зъбите си и потопи главата си в студена вода се чувстваше по-готов да отиде на работа. Мразеше работата си, но не можеше да прави нищо друго в това го биваше. Върна се в стаята си и тогава забеляза, че в леглото му има мадама. Не беше лоша, но не би преспал с нея, просто така. Обаче тялото в леглото му говореше точно за обратното. Напъна мозъчните си клетки и си спомни, вчера с няколко колеги бяха отпразнували едно дело и бяха отишли в Бар "Нощни пеперуди". Явно тази се беше залепила за него като молец на лампа. Дали беше проститутка? Изстръпна. Взимаше висока заплата, обаче цяла нощ с такава щеше да го разори. За известно време...добави наум той. Разгледа я по подробно, забеляза, че всъщност се бе изказал прекалено прибързано. Имаше страхотен чар, особенно като се усмихваше насън на едното и бедро имаше малко петно като от родилен белег приличаше на... Странно, приличаше на вълшебната лампа на Аладин. Ухили се, дали го бе потърквал вчера и какви ли желания изпълняваше? Изкуши се да я докосне на мястото обаче му харесваше да я наблюдава и не искаше да я буди. На Робърт не му бе за първи път да се събужда до гола жена и повечето пъти не помнеше как се е запознал с нея. Не си спомняше, когаза последно бе свалил жена в трезво състояние. Тази си я биваше, колкото повече я гледаше, толкова повече му харесваше. Имаше абаносов тен на кожата, но мек, ненатрапчив. Сякаш просто бе хванала приятен тен. Къдриците и бяха лъскаво черни, сякаш третирани със специален балсам. Докосна ги леко бяха си естествени не усети нищо по тях. Очите и бяха леко извити нагоре, но съвсем леко, което и даваше допълнително очарование. Леле как бе успял да я свали тази? А ако наистина бе проститутка или компаньонка. Разтърси глава да си спомни, но му бе съвсем магляво. Помнеше, до третото уиски с лед, което бе изпил. До тогава проста бяха гледали мадамите и ги обсъждаха. След това пълна мъгла. Погледна часовника на стената и започна да се облича, щеше да закъснее за първата си среща в кантората днес ако не побързаше. Замисли се дали да не я отложи, като оглеждаше приятно закръглените форми на девойката. Усети как мъжествеността му се надигаше леко и след това се опита да си проправи път през ципа на панталона. Той натисна малкия да не буйства и вдигна джиесема си.
-Ало, Кори?
-Да господин Аврамов?
-Отложи първата ми среща за днес за по-късен час.
-Тежка нощ а?-шеговито промърмори тя и добави:
-За три става ли?
-Да, благодаря ти.
Като затвори телефона видя, че девойката го гледаше. Очите и бяха изпепеляващо зелени. Усети се, че я зяпа право в тях с отворена уста и се изчерви. Тя се извърна към него без да се стеснява от голотата си, отвръщайки на погледа му без предизвикателство. След като мина известно време усети изтръпване в единият крак. Това го накара да се отърси от магическото докосване на тези изомрудени очи.
-Аз се казвам Робърт и ....
-Знам Господарю.
Господи тази беше проститутка, сега я загази, сигурен беше, че не можеше да си позволи такава жена, май само Бил Гейтс можеше.
Тя се усмихна насърчително, сякаш усетила мислите му и каза:
-Не съм такава за каквато ме мислите Господарю.
-А тогава каква си, и какъв Господар съм ти аз по-дяволите ти можеш да ми бъдеш господарка?-изтърси притеснено той.
-Аз съм Джин.
-Ти си какво?-някой се шегуваше с него. Набра телефона на единият от колегите си:
-О Жоро ти ли си? Страхотен майтап момчета.
-Не те разбирам за какво говориш-промърмори сънено колегата му.
-Говоря ти за жената дето е в леглото ми.
-Имаш жена в леглото си, браво на теб, как изглежда?-вече разсънен го попита Жоро.
-Айде бе все едно не знаеш, нали вия ми я пратихте.
-Човече в грешка си, не сме ти пращали нищо. По едно време на купона ти стана и отиде до тоалетната и повече не се върна. Кво си правил после не знам. Може ли да я видя?-с надежда добави той.
Робърт просто затвори телефона. Ако те не му бяха погодили този номер то кой? Замисли се, но не се сещаше за никой друг. Девойката продължаваше да го гледа без да се срамува и без да го предизвиква. Просто го гледаше.
-Хъм и какво е това Джин?
Имаше някакви смътни спомени, но все му се изплъзваше.
-Дух, аз съм дух, който изпълнява желания. Господарю искате ли да ви изпълня и последното желание?
Това го обърка тотално. Последно? А колко бе израсходвал и за какво? Като знаеше какво прави като е пиян се уплаши. Изгледа я втрещено.
-Последното? А колко имах преди това?
-Пет Господарю.
-Пет ли?Боже цели пет и за какво ги използвах?
-Бяха приятни желания, доставиха ми удоволствие да ги изпълня. Ще искате ли пак да ме потъркате по бедрото за още едно?
Мозъкът му се изпразни от мисъл и той припадна. Когато се събуди девойката му веше с палмова клонка да го събуди. Девойка ли? Джин. Тя беше Джин. И той бе пропилял пет желания за този дето духа. Захили се истерично, може би в буквалния смисъл. Стегна се и се опита да се вземе в ръце. Джинът го гледаше разстревожено.
-Какво ви стана Господарю?
-Какво ли? ПИташ ме какво. Разбирам, че съм имал право на пет желания до сега а аз съм ги израсходвал за френска любов?
-Какво е това?-очудено го изгледа тя с невинните си очи.
Той и показа с ръка и уста.
-Не съм правила това Господарю.
-Наистина се погушкахме, правихме и други неща, но това беше по мое желание. Вие поискахте хубави неща за други хора. За детето ви, за бившата ви жена, за майка ви и баща ви и дори за страната ви-тя свенливо се усмихна.
-Така ли? И какви?
Тя започна да му нарежда. По-трудно и било да оправи инфлацията, защото не разбрала какво е и трябвало да я прехварли в друга държава, за да съхрани баланса. Решила това да е някоя голяма държава, която няма да я усети. Робърт гледаше и не вярваше на ушите си. Това не беше той. Той беше егоист, защо бе направил това?
-Нещо обръква ли ви Господарю?
-Ами да! Аз нищо не съм поискал за себе си!
-Може би, защото имате всичко?-усмихна се Джинът.
Робърт се огледа. Така си беше. Имаше всичко. И това го уплаши. За какво щеше да се бори занапред? Живееше и се забавляваше. Усети празнота. Имаше последно желание, но то бе неизпълнимо.
-Господарю?
Той се приближи и сякаш насън докосна бедрото и. Бавно с пръст потърка белегът и.
-Вашето желание Гоподарю?
-Искам да имам за какво да се боря.
-Вашето желание е заповед за мен Господарю.
Пред него светът се завъртя. Гокато отвори очи видя, че е облечен в кожи и въоръжен с копие, лък и стрели. Към него се приближи жена му и го целуна.
-И внимавай Господарю да не те хване дългозъбият.
Той се извърна към нея. Беше Джинът.
-С последното желание аз ставам отново човек и реших да остана с вас Го...
-Вече не съм ти господар викай ми Роби-усмихна се той.
-А ти Джини.
Хвана копието и излезе от палатката от еленови кожи. Имаше цял нов свят за овладяване, щеше да е весело.



Тагове:   желание,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. demoniceye - Много е хубаво. :)
10.06.2008 11:34
Поздравявам те. :) Търси жената, търси човека. :)
цитирай
2. fenris - demoniceye
10.06.2008 11:40
Благодаря ти! Дааа, това трябва всеки да го прави! КАкто обичам , да казвам, преследвай мечтите си , но си имай една в резерв!
цитирай
3. cornflower - добре защитена идея
10.06.2008 11:54
за запазиш идеала

този път си много премерен

поздрав!
цитирай
4. fenris - cornflower
10.06.2008 12:18
Благодаря ти! Радвам се, че си го усетила!
цитирай
5. kleopatrasv - Ех, тези твои магии !Умееш да раз...
10.06.2008 12:36
Ех, тези твои магии !Умееш да разказваш и омагьосваш ,принце!
Където и да го публикуваш - прочета ли го , веднага познавам ,че е твой !Подписан е със доста емоционален и загадъчен завършек , е както винаги ! Пропит е с невероятен тон и откроява твоят неподражаем подпис .
Ти си ! И ти ще бъдеш !
Поздравления !
цитирай
6. kleopatrasv - Понеже доста си го умувал, сега кажи ...
10.06.2008 12:39
Понеже доста си го умувал, сега кажи какво е реалното ти последно желание ?
цитирай
7. fenris - благодаря принцесо kleopatrasv
10.06.2008 12:50
Дойде ми изведнаж така! Докато го писах си мислех какво ли бих избрал аз?
цитирай
8. fenris - kleopatrasv
10.06.2008 12:52
Аз ли? Имам много желания, не съм ги изразходвал!Да помислим! Амииии....Една вила на село с всички екстри! Това като майтап! Всъщност не съм мислил аз какво бих поискал, може би пътуване през вековете!?Кой знае?
цитирай
9. kleopatrasv - Страхотно - през вековете !
10.06.2008 13:05
Че ти има ли място ,където не си бил ?
А , този белег с Аладиновата лампа - как ти дойде наум !
цитирай
10. essy - Хъм :)))
10.06.2008 13:09
Случайно да ти се намира един дух в повече ?! Имам крещяща нужда от него, за да ми изпълни едно простичко желание. И нямам претенции от какъв пол ще е :))))
Отново и отново си много добър, Фенриз. Не просто добър, а направо невероятен. Разказа е много увлекателен и още от първите редове те грабва и приковава вниманието. Поднесен е с невероятна лекота и е с доста загадъчен край.
Поздрави за разказа, Фенриз :))))
цитирай
11. fenris - ами просто така
10.06.2008 13:10
ми дойде и аз незнам как! Бил съм на много места ама искам да си ги припомня! Това е! Да видя какъв съм бил!
цитирай
12. fenris - essy
10.06.2008 13:11
Е сега какво да ти кажа? А за джин? Всеки има собствен, но трябва да се научи да общува с него!
Поздрав за хубавия коментар!:)))
цитирай
13. kalbotobg - Странно е ...
10.06.2008 13:30
Отдавна не бях чувал за човек дето му липсва цел в живота за която да се бори (пък било то и да се претрепе някъде). По скоро джинът е познал какво би му позволило да бъде щастлив.
Една жена и себе си, две неща за които да се бори. Всичко останало е просто средата в която съществува, но за него това не е истински важното :).
цитирай
14. fenris - kalbotobg
10.06.2008 13:36
Има и такива хора! Да джинът е познал наистина! Да се чувства полезен за този човек е било важно! Разбрал си го поздравления!:)
цитирай
15. krotalka - Размечтах се!
10.06.2008 15:36
Ама не знам какво ще си поискам, ако ми попадне това духче?! По добре да я карам без него...Друго си е, когато нещата зависят от теб самият!

Браво Вълчо!
цитирай
16. fenris - благодаря ти кроталче
10.06.2008 15:41
Никой не знае, но всеки му се иска да му се случи! А като му се случи тогава.....:)
цитирай
17. zemela - Здравей
10.06.2008 16:18
Разказите ти са един различен, омагьосващ свят... И си отново прав - човек трябва да има за какво да се бори, иначе всичко губи смисъл.
цитирай
18. fenris - zemela
10.06.2008 16:29
Различен и омагьосващ, да! Труднодостъпен не! Да борбата ни капа да се чувстваме живи и полезни, кръвта да кипи във вените ни, господи направо се чувстваш жив!Благодаря ти!
цитирай
19. fenris - ами не е трудно
11.06.2008 06:53
поне не в действителност, ние сме специалисти по това да усложняваме простите неща! А когато изпитаме трудност да я увеличаваме или преекспонираме!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1834357
Постинги: 321
Коментари: 5882
Гласове: 30773
Спечели и ти от своя блог!